هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد کل بدن، صورت و ناحیه تناسلی با تخفیف ویژه

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مهر 17, 1396
بازدید: 749627

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مهر 17, 1396
بازدید: 749627

فهرست مطالب

لیزر بدن از جمله روش های از بین بردن موهای زائد است که در کلینیک های زیبایی انجام می شود. در این مقاله علاوه بر بیان هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک دکتر مجید زاده، در مورد علت تفاوت قیمت لیزر کل بدن در مراکز مختلف صحبت خواهیم کرد.

  • چرا من با دستگاه الکساندرایت ۲۰۱۷ لیزر کرده ام و جواب نگرفتم؟

این پرسش از پایه اشتباه است! با ما باشید.

لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد بدن یکی از راه های از بین بردن آن ها برای همیشه می باشد. در ادامه به لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت می پردازیم.

شات لیزر چیست؟

شات به هر بار تخلیه انرژی لیزر روی سطح پوست گفته می شود. در گذشته خیلی از مراکز لیزر موهای زائد، هزینه لیزر را بر اساس تعداد شات محاسبه می کردند، اما امروزه در اکثر مراکز در سراسر دنیا بر اساس ناحیه محاسبه می شود.
در فیلم زیر هر بار که صدای دستگاه شنیده می شود یک شات لیزر زده شده است.

عکس قبل و بعد لیزر موهای زائد

لیزر مو‌های زائد یک روش بسیار مؤثر برای ر‌هایی از مو‌های زائد بدن است. این روش در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی اگر لیزر مو‌های زائد در یک مرکز معتبر و توسط شخصی که در این زمینه تجربه کافی را دارد انجام شود می‌تواند یک روش مؤثر باشد. بسیاری از افراد پس از آشنایی با لیزر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت لیزر کل بدن هستند. اگر شما هم از آن دسته از افرادی می‌باشید که دانستن قیمت لیزر کل بدن برای شما سؤال است این مقاله مخصوص شما می‌باشد. در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد لیست قیمت لیزر مو‌های زائد و همچنین قیمت لیزر دائمی کل بدن پرداخته شده است.

با خواندن این مقاله اطلاعات بیشتری در مورد قیمت لیزر کل بدن و قیمت لیزر صورت کسب می‌کنید. علاوه بر این قیمت لیزر مو‌های زائد واژن و قیمت لیزر بیکنی نیز در این متن آمده است. اگر قصد لیزر مو‌های زائد بدن خود را دارید جدای از آگاهی در مورد لیست قیمت لیزر مو‌های زائد باید بدانید که قیمت لیزر کل بدن تمام ماجرا نیست. پس از انجام لیزر و پرداخت قیمت لیزر دائمی کل بدن برای مؤثر بودن لیزر و اثر بخشی آن در کاهش مو‌های زائد باید مراقبت‌های خاصی را انجام دهید. تا پایان با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد مراقبت‌های بعد از لیزر مو‌های زائد بدن کسب کنید.

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چقدر است؟

برای محاسبه هزینه لیزر تناسلی باید بدانید لیزر موهای زائد به چند جلسه احتیاج دارد. تعداد جلسات به مولفه های بسیاری بستگی دارد (از همه مهم تر قدرت دستگاه و پس از آن ژنتیک و…) با دستگاه جنتل مکس پرو در ۹۰ درصد افراد در ۴ الی ۶ جلسه درمان نیاز دارد.

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی (بیکینی کامل = شامل بیکنی + خط بیکنی + خط باسن) در بانوان هر جلسه ۳۶۰ هزار تومان بوده، و فاصله جلسات هم، هر ۲ ماه یکبار می باشد.

هزینه انجام لیزر موهای صورت خانم ها چقدر است؟

در بخش زیر به هزینه انجام لیزر موهای زائد صورت بانوان پرداخته ایم:

قیمت لیزر صورت

هزینه لیزر صورت بانوان طبق تعرفه زیر می باشد:

هزینه لیزر کل صورت

۳۶۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد چانه

۷۵ هزار تومان
هزینه لیزر موهای زائد گردن

۹۹ هزار تومان

هزینه لیزر خط ریش

۹۹ هزار تومان

هزینه لیزر گونه ها

۱۲۳ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد پیشانی

۹۹ هزار تومان

هزینه لیزر پشت لب

۵۱ هزار تومان

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن خانم ها چقدر است؟

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن بانوان به تفکیک هر یک از بخش ها به شرح زیر است:

هزینه لیزر کل بدن

هزینه لیزر دست ها۷۲۰ هزار تومان
هزینه لیزر بازوها۳۶۰ هزار تومان
هزینه لیزر موهای زائد ساعدها۴۱۱ هزار تومان
هزینه لیزر پاها کامل۱۰۸۰ هزار تومان
هزینه لیزر موهای زائد ران ها۶۹۹ هزار تومان
هزینه لیزر ساق پا۵۰۷ هزار تومان
هزینه لیزر موهای زائد خط شکم۱۲۳ هزار تومان
هزینه لیزر موهای زائد دور ناف۷۵ هزار تومان
هزینه لیزر زانو۱۲۳ هزار تومان
هزینه لیزر شکم به صورت کامل۳۶۰ هزار تومان
هزینه لیزر بیکینی کامل۳۶۰ هزار تومان
هزینه لیزر موهای زائد دور سینه ها۱۲۳ هزار تومان
هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل ها۱۵۹ هزار تومان
هزینه لیزر موهای زائد گودی کمر۳۶۰ هزار تومان
هزینه لیزر روی باسن۴۳۵ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد کل بدن ۱: ۱.۸۰۴.۰۰۰  تومان

در صورت تسویه ۶ جلسه ای هر جلسه: ۱.۲۶۲.۰۰۰ تومان

کل پاها+بیکینی+خط بیکینی+ساعد دست ها+زیر بغل ها+خط شکم و دور سینه ها

هزینه لیزر موهای زائد کل بدن ۲: ۳.۴۵۳.۰۰۰ تومان

در صورت تسویه ۶ جلسه ای هر جلسه: ۲.۴۱۷.۰۰۰ تومان

کل پاها+بیکینی+خط بیکینی+کل دست ها+زیر بغل ها+گودی کمر+روی باسن+کل شکم از زیر ناف+دور سینه ها

 نوع خدمات

 قیمت

 بیکینی+زیربغل

۵۱۹ هزار تومان

تسویه ۶جلسه ای قیمت هر جلسه:

۳۶۳.۰۰۰ تومان

 پا+ بیکینی+زیربغل

 1.279.000 هزار تومان
در صورت تسویه ۶ جلسه، قیمت هر جلسه: ۸۹۵.۰۰۰ تومان

 پشت لب+چانه

 126 هزار تومان

 پا+ بیکینی+زیربغل+ساعد

۱.۶۰۸.۰۰۰ هزار تومان
در صورت تسویه ۶ جلسه، قیمت هر جلسه: ۱.۱۲۵.۰۰۰ تومان

 صورت کامل

 360 هزار تومان

آیا لیزر شرایط تخفیف دارد؟

در صورتی که مبلغ لیزر موهای زائد بابت هر جلسه از ۴۰۰ هزار تومان بیشتر باشد، با پرداخت ۶ جلسه یکجا، ۳۰ درصد از کل مبلغ کسر خواهد شد.

مرور سوال دیگه ای که یکی از دوستان پرسیده بودند خالی از لطف نیست:

لیزر موهای زائد با تخفیف

تعرفه انجام لیزر موهای زائد آقایان چقدر است؟

تعرفه لیزر موهای زائد آقایان، برای افرادی که عدد مجموع قد و وزن آنها کمتر از ۲۵۰ باشد، ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته خواهد که فقط شامل کل بدن می باشد و شامل ناحیه ها به صورت تک تک نمی باشد.

 

 نوع خدمات

 قیمت

سر شانه ها

 162 هزار تومان

بازوها

 432 هزار تومان

 ساعد ها

 540 هزار تومان

در صورت تسویه ۶ جلسه، قیمت هر جلسه: ۳۷۸ هزار تومان

ران ها

۹۷۲ هزار تومان
در صورت تسویه ۶ جلسه، قیمت هر جلسه: ۶۸۰ هزار تومان

ساق ها

۸۶۴ هزار تومان
در صورت تسویه ۶ جلسه، قیمت هر جلسه: ۶۰۴ هزار تومان

شکم کامل

۴۳۲ هزار تومان

سینه کامل

۵۹۴ هزار تومان
در صورت تسویه ۶ جلسه، قیمت هر جلسه: ۴۱۵ هزار تومان

ناحیه تناسلی

۴۷۵ هزار تومان

در صورت تسویه ۶ جلسه، قیمت هر جلسه: ۳۳۲ هزار تومان

خط باسن

۱۴۰ هزار تومان

باسن کامل

۵۹۴ هزار تومان
در صورت تسویه ۶ جلسه، قیمت هر جلسه: ۴۱۵ هزار تومان

زیر بغل ها

۳۲۴ هزار تومان

گودی کمر

۳۲۴ هزار تومان

بالای کمر

۶۴۸ هزار تومان
در صورت تسویه ۶ جلسه، قیمت هر جلسه: ۴۵۳ هزار تومان

گوش/جلوگردن/پشت گردن

۳۷۸ هزار تومان

پکیج ۶ جلسه ای لیزر موهای زائد تناسلی + باسن + زیربغل : ۵.۵۰۲.۰۰۰ تومان
پکیج ۶ جلسه ای لیزر موهای زائد تناسلی + باسن : ۴.۲۶۳.۰۰۰ تومان
پکیج ۶ جلسه ای لیزر موهای زائد کل بدن: ۲۱.۳۷۳.۰۰۰ تومان

فیلم لیزر موهای زائد

 

مهم است بدانید که: الکساندرایت نام دستگاه نیست و صرفا نام یک طول موج است. این طول موج که ۷۵۵ نانومتر است برای رفع موهای زائد بسیار پرکاربرد است. دستگاه های بسیار زیادی از شرق آسیا تا اروپا و آمریکا قابلیت تولید این طول موج را دارند.

لیزر بدن با دستگاه

ارزش این دستگاه ها بسته به نوع و کیفیت دستگاه، از حدود ۳۰ الی ۴۰ میلیون تومان تا یک و نیم میلیارد تومان متغیر است و متاسفانه همه آنها بین مردم به نام دستگاه الکساندرایت شناخته می شوند!

هزینه نگهداری و تجهیزات این دستگاه ها بسیار متفاوت است. شاید تعجب آور باشد اگر به طور مثال دستگاه جنتل مکس پرو کمپانی کندلا که در حال حاضر گرانترین دستگاه لیزر موهای زائد در دنیا است، تنها هزینه نگهداری آن در سال چیزی بالغ بر ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان، تقریبا معادل یک دستگاه چینی یا اروپایی است!

از طرفی دستگاه جنتل مکس پرو، علاوه بر لیزر الکساندرایت که مخصوص پوست ها و نواحی روشن بدن است، مجهز به لیزر ND:Yag اِندی یَگ با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر است. این لیزر منحصرا برای نواحی تیره و پوست گندمی و تیره تر طراحی شده است.

لیزر الکساندرایت با وجود تمام محاسنش قابل استفاده بر روی پوست های تیره نیست. لیزر الکساندرایت بر روی پوست های سبزه و نواحی تیره بدن به یکی از این نتایج منجر می شود:

  • درجات پایین = عدم جوابگیری کامل
  • درجات بالا = سوختگی و ایجاد عارضه

اما لیزر اندی یگ چون برای نواحی سبزه یا گندمی ساخته شده است می توان با حداکثر قدرت روی این پوست ها لیزر موهای زائد را انجام داد.

تفاوت هزینه لیزر موهای زائد به علت نوع خنک کننده ها

تمام دستگاه های لیزر برای جلوگیری از گرمای بیش از حد در سطح مجاورت با پوست، ملزم به داشتن خنک کننده (یا کولینگ) هستند. این کولینگ ها معمولا با باد ساده و یا ترکیب با آب کار می کنند.

برخی دستگاه ها برای کاهش هزینه نگهداری، در محل اتصال هندپیس به بدن از آلومینیوم  استفاده می کنند تا به نوعی حس خنکی ایجاد کنند. اما این روش نمی تواند به طور کامل جلوی گرما و حس سوزش ایجاد شده را بگیرد.

کمپانی کندلا در روشی انحصاری، به جای استفاده از باد ساده، از گازهای فوق سرد کرایوژن استفاده می کند. این خنک کننده که DCD نام دارد، در چندمیلیونیوم ثانیه، پیش از تابش پالس لیزر، کرایوژن را به سطح پوست شلیک می کند تا متوجه سوزش و درد نشوید.

از طرفی با تکیه بر این سیستم می توان لیزر را با خیال راحت با درجات بالاتر بدون کوچکترین آسیبی انجام داد، در نتیجه تعداد جلسات با دستگاه جنتل مکس پرو در ۹۰ درصد افراد بین ۴ الی ۶ جلسه می باشد. (البته در ۱۰ درصد افراد ممکن است به جلسات بیشتر نیاز باشد و این به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست)

کمپانی کندلا با استفاده از سیستم خنک کننده انحصاری در دستگاه جنتل مکس پرو، توانسته با بالا بردن درجات لیزر، تعداد جلسات مورد نیاز را بطور محسوس کاهش دهد.

هزینه بالای دستگاه + هزینه های نگهداری بالا + هزینه گازهای کرایوژن (که فقط مختص این دستگاه است) باعث می شود تا در تمام دنیا تعرفه انجام لیزر موهای زائد با دستگاه جنتل مکس پرو گرانتر باشد.

همچنین این نکته را باید بدانید انتخاب نوع خنک کننده هنگام خرید دستگاه های کندلا می تواند به اختیار مراکز باشد. یعنی تمام دستگاه های کندلا دارای خنک کننده DCD نیستند، در برخی از مراکز هم در سراسر دنیا از نوع خنک کننده ساده آن، ACC استفاده می شود این سیستم ارزان تر است و فقط از باد خنک بهره می برد.

جنتل مکس پرو

مواد مصرفی در لیزر موهای بدن

در بسیاری از دستگاه ها برای پایین تر آوردن هزینه ها به طور مثال محل اتصال هندپیس به دستگاه قابل تعویض نیست. این یک ایراد محسوب نمی شود اما رعایت مثال بهداشتی را کمی سخت تر می کند. به طور مثال برای یک مراجعه کننده ناحیه تناسلی لیزر شده و برای مراجعه کننده بعدی صورت باید لیزر شود.

در صورت استفاده از هندپیس غیرقابل تعویض، در فرصت بین دو مراجعه کننده هندپیس باید با مواد ضدعفونی کننده تمیز شود. همانطور که ملاحظه می فرمایید این قضیه دغدغه بسیاری از مراجعه کنندگان هم هست:

سوال کاربران در زمینه لیزر موهای زائد

در دستگاه جنتل مکس پرو زائده ای در ابتدای هندپیس وجود دارد به نام دیستنس گیج که به طور شخصی به هر مراجعه کننده داده می شود و برای هر جلسه باید به همراه داشته باشید.

تمام مواد مصرفی دستگاه از جمله گازهای خنک کننده کرایوژن (DCD)، لنزهای قابل استفاده در دستگاه و نیز سایر لوازم مصرفی دستگاه، اصل آمریکا و به صورت اورجینال هستند. دقت داشته باشید که اگر همین موارد از جنس چینی باشند، قیمت و کیفیت بسیار پایین تری خواهند داشت.

اینها مسائلی است که باعث می شود دستگاه جنتل مکس پرو امنیت و جواب دهی بهتری نسبت به سایر دستگاه ها داشته باشد. از طرفی به دلیل این هزینه ها، تعرفه انجام آن نسبت به سایر دستگاه ها بالاتر است.

همچنین جالب است بدانید معتبرترین کلینیک زیبایی در دنیا کلینیک Epione واقع در Beverly Hills کالیفرنیا می باشد، که مراجعین آن افراد مشهور و بازیگران هستند. با مراجعه به وب سایت این کلینیک، در قسمت فرم تماس، می توانید اطلاعات دستگاه لیزر موهای زائد این کلینیک را درخواست کنید.

این کلینیک در حال حاضر برای رفع موهای زائد از دستگاه جنتل مکس پرو کمپانی کندلا استفاده می کند.

لطفا برای مشاهده ی فیلم زیر از فیلترشکن استفاده نمایید.

مطلب مرتبط: چگونه فرق دستگاه لیزر اصل و تقلبی را تشخیص دهم؟

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر محمدي پنجشنبه ۱۸ بهمن ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 4526 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخير. آيا مصرف قرص و آمپول بيوتين باعث رشد موهاي بدن ميشود وباعث بي تأثير شدن روند ليزر خواهد شد؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۱۸ بهمن ۹۷( 5 سال پیش)

      سلام هنوز هیچ مقاله تایید شده ای در این خصوص منتشر نشده که مصرف این داروها اثر منفی روی روند لیزر موهای زاید بگذارد اما اگر دوست دارید خیالتان راحت باشد با مشورت پزشک معالجتون در دوره لیزر مصرفشون رو قطع کنید

  • تصویر کاربر زهرا شنبه ۹ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 182 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر
    من به خاطر درمان اکنه از راکوتان استفاده میکنم
    میخواستم ببینم میتونم برای لیزر موهای زاید اقدام کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۹ مهر ۱( 1 سال پیش)

      سلام وقت بخیر 

      در حین استفاده از اکوتان در صورتی که پوست بدنتون بیش از اندازه خشک نشده باشد لیزر موهاای زاید ممانعتی نداره و شما میتونین با نظر پزشک متخصص لیزر رو انجام بدید عزیزم 

  • تصویر کاربر طاهر شنبه ۹ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 197 مشاهده پرسش
    برای ازبین بردن مشکل موهای زاید الات یعنی خود الات تناسلی چکارباید بکنم راه حلی هست.
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۹ مهر ۱( 1 سال پیش)

      سلام وقت بخیر 

      برای از بین بردن موهای  زاید بدن بهترین گزینه لیزر موهای زاید هست.

      دستگاه لیزر ما در این مجموعه جنتل  مکس پرو کندلا هست که مجهز به سیستم خنک کننده بسیار قوی میباشد و در هنگام لیزر شما احساس درد نخواهید داشت .این لیزر هر دوماه یکبار براتون انچام میشه و در پایان جلسات هشتاد تا نود درصد موهای زاید بدن شما از بین خواهد رفت.

      شما میتونین برای رزرو وقت با همکارانم در بخش روابط عمومی تماس بگیرین تا نزدیک ترین وقت رو براتون رزرو کنند.

      02126806595

      02126806049

      02126806257

  • تصویر کاربر فریبا شنبه ۹ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 192 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید ببخشیدهزینه لایه برداری صورت لک ومک چقدره دائم ازبین بره خیلی رنج میبرم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۹ مهر ۱( 1 سال پیش)

      سلام وقت بخیر 

      درمان لک و کک در واقع به زمان زیادی نیاز داره و با یک جلسه نمیشه نتیجه قطعی گرفت و هزینه درمان باتوجه به دوره درمان دارویی یا لیزر متفاوت هست  که حتما باید به صورت حضوری تشریف بیارین و ویزیت بشین و درصورت نیاز دوره درمان قطعی براتون شروع بشه>

      شما میتونین همه روزه از ساعت 8 تا 10 شب با همکارانم در بخش روایط عمومی تماس بگیرین تا نزدیک ترین وقت رو براتون رزرو کنند 

      021268065950

      02126806049

  • تصویر کاربر افسوس دوشنبه ۳ آبان ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
    سلام من میخواهم کل بدنم برایه لکهای قرمز پوستی لیزر کنم هزینش چقدرممنون جوال
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۳ آبان ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر معمولا برای درمان ای لکه های قرمز در صورت تشخیص پزشک دوره درمان دارویی شروع میشود ولیزر نمیتونه از بین برنده باشه براتون حتما باید در نزدیک ترین زمان تشریف بیارین ویزیت بشین و دوره درمان دارویی براتون شروع بشه
  • تصویر کاربر هانا یکشنبه ۲۰ تیر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    سلام .روز بخیر و خدا قوت. راهنمایی میخوام در خصوص استفاده از دستگاه الکساندرایت کلاریتی 2020.
    ایا این دستگاه موردتایید هست و برای حذف موهای زائد جوابدهی مناسبی داره؟ مناسب موهای زائد هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۰ تیر ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر د رحال حاضر جدید ترین دستگاه برای رفع موهای زاید لیزر جنتل مکس پرو کندلا می باشد که مجهز به گاز کرایوژن می باشد که باعث میشود بی حسی موضعی به پوستتون داده بشه که اصلا درد رو احساس نکنید
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۰ تیر ۰( 2 سال پیش)
      هم چنین برای داشتن اطلاعات بلیشتر در مورد لیز میتونین از لینک زیر استفاده کنید
    3. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۰ تیر ۰( 2 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر کرانه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 629 مشاهده پرسش
    سلام وخسته نباشیدخدمت شما.من ۴جلسه لیزرموهای زایدانجام دادم.(بادستگاه الکس الیت پلاس....کمپانی سایناشور)تاالان خیلی خوب جواب گرفتم ولی الان که نزدیک جلسه ی پنجم هستم موهای بعضی قسمتازیادشده.ازخودشون پرسیدم گفت جلسه ی چهارم و پنجم برون ریز داره موهات وممکنه زیادبشه...
    ۲.بعضی قسمتهاموهاش۹۰درصدریخته بعضی قسمتهاهنوززیاده طبیعیه آیا؟
    ۳.دستگاهی که استفاده میکنم خوبه؟لیزرکل بدن انجام میدم جلسه ای یه تومن؟قیمتش خوبه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر
  • تصویر کاربر دهقان شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 642 مشاهده پرسش
    سلام وقت به خیر
    لیزر آلت تناسلی
    هیچ نوع ضرری برای مرد نداره؟
    اگر ضرری مورد تو جه مرد هست
    نسبت به آن توضیح می فرمائید
    و
    سوال دیگه
    با لیزر کردن موهای زائد
    به طور دائم موهای زائد برطرف میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر عمق نفوذ لیزر 3 تا 5 میلی متر هست و هیچ ضرری برای شما ندارد و ازنظر وزارت بهداشت کاملا مورد تایید هست .در رابطه با سوال دومتون باید خدمتتون عرض کنم معمولا با انجام 6 جلس لیزر 80 تا 90 درصد موهای زاید بدنتون از بین میره
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)
      برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد لیزر موهای زاید لطفا لینک زیر رو مطالعه کنید
    3. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر شادی سه شنبه ۹ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
    باعرض سلام و خسته نباشید
    من ۴جلسه لیزر موهای زائد با دستگاه دایود انجام دادم میخواستم ببینم میتونم ازجلسه بعد دستگاهو تغییر بدم وادامه لیزر رو بادستگاه کندلا انجام بدم؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۹ دی ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام وقت بخیر برای شروع مجدد دوره لیزر با دستگاه جدید باید فاصله زمانی دو ماه رو در نظر گرفت و سپس لیزر رو شروع کرد.برای اطلاعات بیش تر در مورد نوع دستگاه و سوالات مربوط به لیزر لطفا از لینک زیر استفاده کنید
  • تصویر کاربر Fatemeh سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 585 مشاهده پرسش
    با سلام ، روزتون بخیر
    خواستم بپرسم این تعرفه های مشخص شده برای لیزر ، چه بر اساس ناحیه چه بر اساس پکیج ، برای یک جلسه تعریف شده ؟
    یعنی فول بادی اگر ۱۶۰۰۰۰۰ هست برای روند کامل ، ضرب در ۶ میشه ..؟
    و اینکه چه دستگاه استفاده میشه در کلینیکتون
    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام بله چون تعداد جلسات در افراد مختلف متفاوته تعرفه ها برای هر جلسه می باشد البته می توانید با احتساب 6 جلسه یک جا 30 درصد تخفیف شامل شما می شود

      دستگاه جنتل مکس پرو کندلا ساخت امریکا دارای 2 لیزر: الکساندرایت و اندی یگ
      اطلاعات بیشتر حتما ویدیو زیر رو ببینید: (در یوتویوب هست با فیلتر شکن وارد شوید)
      https://youtu.be/SwREzh_lpPs

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر