تزریق چربی

تزریق چربی به صورت ( لب، گونه و…) – ماندگاری، عوارض و مزایا

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 25, 1396
بازدید: 101791

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 25, 1396
بازدید: 101791

فهرست مطالب

تزریق چربی عملی است که طی آن چربی از نواحی که در آن جا انباشته شده مانند خارج ران، برداشته می شود و به نواحی دیگر مانند صورت، دست ها، سینه ها و باسن تزریق می شود.

در صورت تزریق توسط افراد خبره این کار ایمن است، ماندگاری بالایی دارد و تاثیری طبیعی نیز به وجود می آورد. هر ساله هزاران نفر تزریق چربی به صورت که عمل حساس تری است را با موفقیت انجام می دهند.

چه زمانی می توان تزریق چربی به صورت را انجام داد؟

  • اگر ناحیه ای در صورت شما چروکیده و فرورفته است.
  • اگر بخواهید تاثیر دائمی بیشتری در مقایسه با پرکننده های موقت داشته باشید.
  • اگر بخواهید چین و چروک یا جای زخم را از بین ببرید ، فرورفتگی های بدنتان را پر کنید و صورت و دستتان را جوانتر کنید.
  • برای بازسازی سینه ها، پر کردن چروک های آن یا مخفی کردن جای ایمپلنت های سینه

نکات مثبت تزریق چربی به صورت

– پیوند اتولوگ (پیوند از بدن خودتان) به عنوان پرکننده های پوستی، خطر واکنش های حساسیتی به مواد بیگانه را کاهش می دهد.

– نتایج حاصل از پیوند چربی کاملا طبیعی، با ماندگاری بالا و ایمن و بدون خطر می باشند.

– تزریق چربی یک کار بدون تهاجم برای جوان سازی صورت است.

نکات منفی تزریق چربی به صورت

۱- زمان تهیه و آماده سازی بافت چربی برای تزریق چربی، در مقایسه با پرکننده های بسته بندی شده طولانی تر است.

۲- تزریق چربی در هر حال یک عمل جراحی محسوب می شود و ریسک بالایی دارد.

۳- با وجود تاثیر ماندگارتر در مقایسه با پرکننده های پوستی، تزریق چربی گران تر است.

۴- با اینکه بطور میانگین ماندگاری بالاتری دارد، اما این بازه بطور دقیق قابل پیشبینی نیست و از چند روز تا چند سال می تواند متغیر باشد!

۵- برای تاثیر بهتر، ممکن است شما مجبور به تکرار چند باره ی این کار شوید.

۶- بر خلاف ژل های هیالورونیک اسید که با یک تزریق به حالت اولیه بازمی گردند، در صورت پشیمانی راهی برای جذب چربی وجود ندارد.

۷- در تزریق چربی نتیجه کار بیشتر به پف شباهت دارد و معمولا برای پر کردن صورت بکار می رود، در حالیکه ژل قابلیت فرم دهی بالایی دارد و از زمان رواج آن در دنیای زیباسازی و جوانسازی صورت، کاربرد فراوان تری نسبت به چربی دارد.

درباره ژل های هیالورونیک اسید و انواع روشهای زیباسازی و جوانسازی پوست بیشتر بدانید

این موارد از مهم ترین نکات مثبت و منفی تزریق چربی به صورت هستند که باید قبل از انجام مد نظر قرار گرفته شود. اگر می خواهید بر روی چیزی که منحصر به شماست تمرکز کنید، با پزشک جراح زیبایی خود صحبت کنید.

تزریق چربی به صورت

عمل تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

برای تزریق چربی به صورت یا بدن، چربی از یکی از اندام های شما استخراج می شود، شسته شده و پالایش می شود و بعد توسط سوزن های مخصوص زیبایی به نواحی مد نظر تزریق می شود. ممکن است نیاز باشد برای دستیابی به نتایج دلخواه، نیاز به تکرار چند باره این عمل باشد. تزریق چربی را می توان در سه مرحله توضیح داد:

# استخراج چربی

پزشک شما با کمک خودتان یک ناحیه را برای استخراج چربی انتخاب کرده و آن جا را بی حس می کند. سپس یک برش کوچک در آن جا ایجاد می کند، از یک روش استریل سازی استفاده کرده، سپس از یک مکنده برای استخراج چربی استفاده می کند.

# پالایش و انتقال چربی

زمانی که مقدار مورد نظر چربی را از آن ناحیه استخراج کردند، جراح آن را پالایش میکند و سلول های چربی را برای انتقال با سرنگ های کوچک آماده می کند. خاص سازی چربی ممکن است با سانتریفیوژ کردن آن و حذف ناخالصی ها صورت بگیرد.

# قرار دادن آن در محل مورد نظر

ناحیه مورد نظر برای پیوند آماده خواهد شد. جراح شما یک سوزن یا لوله را به مکان مورد نظر و ناحیه برش داده شده وارد می کند. سوزن معمولا برای چند بار به ناحیه ی مورد نظر وارد شده و خارج می شود. هر بار که سوزن خارج شود، مقداری از چربی طبیعی با دقت به روی بافت قبلی اضافه خواهد شد. این عمل چندین بار تا بدست آوردن نتایج دلخواه و به وجود آمدن بافت چربی مورد نظر تکرار خواهد شد.

بعضی از جراحان توصیه می کنند تا ناحیه ی پیوند برای نتایج رضایت بخش ماساژ داده شود. دیگران توصیه می کنند برای بدست آوردن خطوط مناسب از روش جایگذاری استفاده کنند. ممکن است پزشک ناحیه پیوند را با باند بپوشاند.

هدف پزشک زیبایی شما این است که شما به زیباترین و طبیعی ترین نتایج برساند و عمل جراحی آسان و راحتی را تا حد ممکن تجربه کنید.

چگونه برای تزریق چربی آماده شوم؟

بدون در نظر گرفتن اینکه تزریق چربی به صورت قرار است انجام شود و یا به سینه و باسن، آب خوردن به اندازه و کامل قبل و بعد از جراحی برای به دست آوردن بهترین نتایج و بهبودی خیلی مهم است. برای بهبود عمل تزریق چربی پزشک  از شما می خواهد:

– حداقل شش هفته قبل از جراحی سیگار کشیدن را برای ترمیم بهتر و جلوگیری از به جا ماندن جای زخم کنار بگذارید.

– از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) و ویتامین هایی که ممکن است خونریزی را بیشتر کنند خودداری کنید.

– به گونه ای هماهنگ کنید که بعد از عمل کسی شما را به خانه برساند و حداقل برای ۲۴ ساعت کنار شما بماند.

عکس تزریق چربی به صورت

در روز تزریق چربی چه چیزی را انتظار داشته باشم؟

تزریق چربی شما ممکن است در بیمارستان، درمانگاه زیبایی یا مطب انجام شود.

مدت زمان این عمل به این بستگی دارد که چه مقدار چربی برای استخراج نیاز است و این کار از چند محل قرار است انجام شود. مشخص است که در مقایسه با پر کردن سینه و باسن، برای پر کردن صورت چربی کمتری نیاز است. در مورد فیلر زیر چشم بیشتر بدانید.

نیاز است شما داروهایی مصرف کنید تا در حد امکان راحت باشید. ممکن است برای تزریق چربی مکررا از بی حس کننده های تزریقی برای بیمار استفاده شود، گرچه امکان دارد مواقعی نیز از بیهوشی استفاده شود.

برای ایمنی تزریق شما، مانیتور های مختلفی برای چک کردن ضربان قلب ، فشار خون و میزان اکسیژن خون شما استفاده می شوند.

پزشک شما طبق برنامه ای که از قبل با شما هماهنگ کرده است پیش می رود. زمانی که تزریق شروع می شود، او ممکن است از چند روش درمانی استفاده کند، یا روشش را برای بدست آوردن بهترین نتیجه تغییر دهد. مهم است که شما احساس راحتی کنید و به پزشکتان اعتماد کنید تا این تصمیم را بگیرد.

بعد از انجام تزریق چربی به صورت یا هر ناحیه دیگر، باید از آن ناحیه مراقبت کنید. ممکن است نیاز باشد یک پوشش محافظ برای ناحیه لیپوساکشن شده قرار دهید تا پوست آن منطقه جمع شود. بعضی بیماران اعلام می کنند که در آن ناحیه احساس درد دارند، مانند وقتی که کار سنگینی انجام داده اند.

بعد از تزریق چربی چه احساسی دارم؟

پزشکتان به شما توصیه می کند چگونه از محل استخراج چربی مراقبت کنید. بهبودی بعد از پیوند چربی متغیر است. در زیر به تعدادی از مراقبت های کلی بعد از عمل برای بهبودی اشاره میکنیم:

– تورم و کبودی بعد از عمل در هفته ی اول مشخص است، و شما می توانید تا مدتی در خانه استراحت کنید.

– در هفته ی دوم کبودی از بین می رود، اما ممکن است همچنان ورم داشته باشید.

– در اکثر افراد بین ۷ تا ۱۰ روز بهبودی بسیار خوبی بدست می آید، اما ممکن است همچنان شما برای ورود به جامعه آماده نباشید.

– در هفته ی سوم شما بیشتر شبیه خودتان خواهید شد. یک آرایش ملایم می تواند باعث کمک به از بین رفتن نشانه های ورم و کبودی کند.

– همچنان که تورم کاهش می یابد، شما می توانید تغییرات را متوجه شوید، اما از بین رفتن کامل ورم ممکن است چند هفته طول بکشد.

تزریق چربی بعد از یک ماه

نکاتی که باید بعد از تزریق چربی به صورت فراموش نکنید!

ماندگاری تزریق چربی به صورت با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. البته برای ماندگاری تزریق در سایر نواحی هم می‌توان از این اقدامات کمک گرفت. در هر حال بیشتر مراجعه‌کنندگان تزریق برای رفع چین و چروک‌های بدن و صورت، کلاغی اطراف چشم، رفع خط اخم، تصحیح اصلاح خنده، فرم‌دهی گونه و… رجوع می‌کنند. هر عمل زیبایی با این وجود که ممکن است مزایای خیلی خوبی داشته باشد، به طبع دارای مراقبت‌هایی نیز است.

تزریق چربی در صورت و بدن ممکن است که با جراحت و کبودی‌هایی همراه باشد. این نواحی بانداژ خواهند شد و در زمانی که این علائم بهبود نیافته است، باید طبق مشاوره پزشک خود رعایت کنید و به هیچ‌وجه خود سرانه رفتار نکنید.
در اغلب موارد بعد از تزریق مراحل اولیه، به تشخیص پزشک، تزریق چربی بعد از یک ماه باز انجام می‌شود. این کار برای ترمیم و فرم‌دهی و مرحله دوم تزریق چربی است و یک روند طبیعی در زمان تزریق محسوب می‌شود. در بخش‌های مختلف این مقاله می‌توانید با مشاهده عکس تزریق چربی به صورت تا حدودی با روش کار آشنا شوید.

تزریق چربی به صورت با مصرف آنتی بیوتیک‌ها همراه است. آنتی بیوتیک را باید از همان روز اول استفاده کنید. مصرف روزانه و سر موقع آن در چند روز اول باعث می‌شود تا مشکلاتی از قبیل عفونت‌ها و… در ناحیه برداشت چربی از بین برود. از این رو سعی کنید حتماً این مورد را جدی بگیرید.
رطوبت برای زخم‌ها مضر است، لطفاً تا ۳ روز از رسیدن رطوبت به پوست جلوگیری کنید و حمام نروید. حداقل تا سه روز بعد از تزریق جهت ماندگاری عمل تزریق چربی به صورت از انجام فعالیت‌های بدنی سنگین امتناع کنید. فعالیت‌های سنگین ورزشی ممکن است منجر به افزایش سرعت جریان خون و در نهایت عوارض ناشی از بعد از عمل تزریق چربی شود.

تا یک هفته بعد از تزریق چربی به صورت خوردن هرگونه مشروبات الکی و استعمال دخانیات و سیگار را به بعد موکول کنید. عوارضی که الکل و دخانیات دارند باعث می‌شود که روند بهبودی بسیار کند صورت پذیرد و ضرر‌های زیادی برای شما داشته باشد.

همچنین بعد از سپری شدن یک هفته بعد از عمل تزریق باید در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید. اشعه ماورا بنفش نور خورشید برای رسیدن به نتایج نهایی تزریق چربی مشکل‌زا خواهد بود و بایستی پیش از اینکه در معرض افتاب قرار بگیرید، محل تزریق را به خوبی حفاظت کنید.

اگر تمام این مواردی که بیان شد را رعایت کنید، باید بگوییم که نتیجه تزریق چربی به صورت و ماندگاری آن فوق‌العاده خواهد بود.

اغلب عمل‌های زیبایی، زمان بسیار زیادی از افراد می‌گیرند اما بعد از تزریق می‌توانید خیلی راحت به فعالیت‌های روزانه خود ادامه بدهید. جوانسازی پوست و چهره باعث می‌شود تا شرایط مطلوبی را در ظاهر خود تجربه کنید که اعتماد به نفس بالایی برای شما به ارمغان خواهد آورد. پس تا می‌توانید بعد از انجام عملیات تزریق مراقب مواردی که گفته شد باشید. یک بار دیگر به صورت مختصر این موارد را در زیر عنوان می‌کنیم تا در خاطرتان نقش ببندد.

 این عوامل عبارتند از:
⦁ دوری از تابش مستقیم نور خورشید
⦁ عدم مرطوب‌سازی ناحیه تزریق
⦁ عدم استحمام
⦁ عدم تحرک و ورزش سنگین
⦁ عدم مصرف الکل و دخانیات
⦁ استفاده از آنتی بیوتیک‌ها
⦁ بانداژ جای زخم و جراحت

هر چند گاهی نیاز به شارژ تزریق چربی می باشد اما با رعایت همین موارد مختصر از سه روز تا یک هفته متناسب با نوع تزریقی که انجام داده‌اید، می‌توانید بعد‌ها آسوده و با اطمینان خاطر و بدون هیچگونه عوارضی از تزریق زیبایی خود لذت ببرید.

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

بیشترین سوالی که متقاضیان تزریق چربی به صورت از ما می پرسند این است که تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

تزریق چربی به صورت می تواند تا ۲ سال یا بیشتر ماندگاری داشته باشد. این بستگی به شرایط بدنی فرد، ناحیه مورد تزریق، حجم چربی تزریق شده و همچنین مهارت پزشک در تزریق چربی به صورت دارد. بدیهی است که با گذشت زمان، کم کم اثر حجم دهندگی چربی کاهش پیدا می کند، اما این ماندگاری ۲ ساله از ماندگاری بسیاری از فیلرها بیشتر است.

نکاتی در مورد تزریق چربی به صورت

• صورت شما در ناحیه ای که پیوند چربی انجام داده اید نرم تر و کامل تر بوده و ظاهر تازه و جوان تری خواهد داشت. ممکن است حتی متوجه بهبودی در بافت پوست صورتتان شوید.

• ماندگاری تزریق به توانایی پزشک بستگی دارد.

• عملی که به اسم پیوند میکروگرفت شناخته میشود. گرچه کار پیشرفته ای است اما بهترین روش برای اطمینان از این است که بیشترین مقدار بافت پیوند شده است.

• وقتی این کار با موفقیت انجام شود، بافت چربی تزریق شده جریان خون تازه ای را از بدن دریافت می کند و از آن تغدیه ی خود را انجام میدهد. وقتی این کار اتفاق می افتد، نتایج میتوانند حتی دائمی باشند. هر چند ممکن است مقداری چربی جذب نشود، و مجبور به تکرار عمل شوید.

ارتباط خود را به پزشکتان حفظ کنید

برای ایمنی بیشتر، همانطور برای نتایج زیباتر و سالم تر، مهم است که دوباره به پزشکتان مراجعه کنید تا شما را پیگیری کند و اگر سوالی راجع به التیام محل پیوند و نتایج آن داشتید از او بپرسید. در مورد تزریق ژل به بینی بخوانید.

عوارض تزریق چربی

خوشبخاتانه عوارض جانبی قابل توجه این عمل بسیار ناشایع است. این عمل معمولا بدون مشکل خاصی انجام میشود. خطرات و عوارض جانبی احتمالی آن موضوعی است که باید راجع به آن صحبت کنید. بعضی از عوارض جانبی محتمل مختلف شامل موارد زیر هستند:

• واکنش نامطلوب به بی حسی
• هماتوم یا سروما (تجمع مایع یا خون در زیر پوست که نیاز به حذف آن ها وجود دارد)
• عفونت
• جای زخم
• واکنش های حساسیتی
• صدمه به بافت اصلی
• نتایج نامطلوب که ممکن است سبب انجام عمل های اضافه شود.

تزریق چربی بهتر است یا ژل؟

در نهایت باید بدانید هیچ گاه نمی توان گفت تزریق ژل بهتر است یا چربی، با توجه به شرایط هر فرد پزشک باید تشخیص دهد که آیا ژل مناسب است یا چربی. این نکته را نباید فراموش کرد که تزریق ژل هیالورونیک اسید به گزارش جامعه جراحان زیبایی امریکا دومین عمل پرطرفدار دنیا پس از تزریق بوتاکس است.

تزریق چربی در صورت

اما خب به طور خلاصه باید بدانید تزریق چربی نیاز به شرایط دشوارتری دارد، مانند استریلیزاسیون و… که اینها به خودی خود باعث افزایش چندین برابری هزینه تزریق چربی در مقابل ژل می شود، اما در بعضی افزاد بنا به دلایل مختلف به تشخیص پزشک امکان تزریق ژل نمی باشد و بهتر است از چربی استفاده شود.

هزینه تزریق چربی

گاهی تزریق چربی نیاز به چندین بار تکرار دارد، به طور مثال ۳ مرتبه و هر بار مبلغی حدود ۲ تا ۵ میلیون تومان ممکن است هزینه داشته باشد، این مبلغ در مقابل تزریق ژل قابل مقایسه نیست، پس همیشه تزریق چربی گزینه مناسبی نیست اجازه بدهید پزشک با توجه به شرایط پوست و سن شما بهترین پیشنهاد را به شما بدهد.  قیمت تزریق ژل لب چقدر است ؟

تزریق چربی در این مرکز توسط تیم پزشکی به رهبری آقای دکتری ریاحی که دارای بورد تخصصی پوست و زیبایی هستند انجام می شود.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر ساناز دوشنبه ۲۵ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 300 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخير .بنده حدود يك ماه پيش چند تا جوش ريز سر سفيد زدم و متاسفانه جاي اونا خيلي سطحي روي صورتم مونده و كلي كرم ضد لك زدم ولي تاثير نداشت .به نظرتون ليزر اراف كنم جواب ميده؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۵ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر عزیزم معمولا برای جای جوش لک منافذ باز پوست از لیزر ار اف فرکشنال استفاده میشود اما باید حتما تشریف بیارین به صورت حضوری ویزیت بشین و با توجه به تشخیص پزشک این کار انجامشود
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۵ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      شما میتونین همه روزه از ساعت 8 تا 10 شب با همکارانم در بخش روابط عمومی تماس بگیرین تا نزدیک ترین وقت رو براتون رزرو کنند
    3. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۵ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      02126806595
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مهشید یکشنبه ۲۴ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 289 مشاهده پرسش
    سلاموخسته نباشید خدمت دکتر محترم من یه دخترم حدودا 20 ساله از بچگی تاالان پوستم خیلی تیره شده تو افتاب حدودا ده درجه میخواستم ببینم ایا میشه روشنش کرد البته میدونم مث اول نمیشه ولی میخوام بگید حداقل تا چند درجه میشه روشنش کرد؟ اصلا میشه امیدداشت روشن شه

    سوال دومم اینه ایا راهی هست جای جوشها کالا محو بشن ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۴ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر عزیزم برای درمان جای جوش از اراف فرکشنال یا سی اوتو با توجه به تشخیص پزشک استفاده میشود اما برای بررسی دقیق حتما باید تشریف بیارین به صورت حضوری ویزیت بشین برای روشن شدن پوست هم باید خدمتتون عرض کنم که در حال حاضر لیزر یا روشی ووجود ندارد که پوست طبیعی تغییر رنگ بدهد
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۴ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      هم چنین شما میتونی هر روز از ساعت 8 تا 10شب با همکارانم در بخش روابط عمومی تماس بگیرین تا نزدیک ترین وقت روبراتون رزرو کنند
    3. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۴ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      02126806595
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مهسا سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 308 مشاهده پرسش
    سلام من 32 سالمه پوستم کمی افتاده و من از روی عکسام متوجه میشم که افتاده شده چه روشی برای بهبود و سفت شدن پوستم پیشنهاد میکنید
    کناره های لبم اطراف چونه ام افتاده شده چکار باید بکنم.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      مهسا عزیز سلام

      اصلا به هیچ عنوان نمیشه به این شکل با این تصویر اصلا اظهار نظر کرد

      ببینید مهم ترین مساله ای که باید بدونین اینه که همه ما بعد از گذر از سن 25 کم کم میزان هیالورونیک اسید پوستمون کاهش پیدا می کنه و پوست حالت کشسانی خودش رو از دست می ده

      حالا با روش های متفاوت مثل مزوتراپی ، پروفایلو و... می توان این میزان رو افزایش داد

      در قسمت فوقانی صورت با تزریق بوتاکس میشه خطوط پیشانی رو بهبود داد

      و برخی از افتادگی ها رو میشه با تزریق ژل های هیالورونیک اسید بهبود داد

  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۱۷ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 294 مشاهده پرسش
    من چربی رو ب صورتم تذریق کردم میخواستم بدونم باشگاه بدنسازی تاثیری در اب شدن چربی های صورتم داره یا ن چون تمام صورتم زده شده
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۷ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      ببینید در کل فرایند تجمع چربی و یا از بین رفتن آنها بدن کاری نداره که شما چربی تزریق کردید یا خیر درمورد آقایان این تجمع بصورت مساوی در کل بدن تقسیم میشه و درمورد خانم ها برای محافظت از رحم ابتدا در شکم و پهلو و در دوران شیردهی در سینه بیشتر تجمع پیدا میکنند اما در هرصورت اگر شما اعمالی رو انجام دهید که چربی های بدن شروع به آب شدن بکنه قطعا چربی های صورت هم آب خواهد شد.

  • تصویر کاربر At سه شنبه ۳ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 387 مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر روزتون بخیر من صورتم به شدت لاغر هست وکشیده میخوام تزریقدچربی داشته باشم هزینه ی اون چقدر هست صورتم بد حالت نمیشه یا بزرگ ؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۳ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      تزریق چربی در مجموعه ما انجام نمیشود.

  • تصویر کاربر مهتا شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 291 مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر
    پسر ۱۷ ساله ای دارم که دارای پوست سفید و بی نقصی است.اما خودش میگه که زیر چشمم سیاهه .البته کلا لاغر اندام .از نظر شما تزریق چربی رو میشه در این سن انحام داد؟ و هزینه اس چقدر؟ ممنون میشم جواب بدین.البته اینم بگم که از نظر من مشکلی نداره ولی خودش کلافه ام کرده
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      ما تزریق چربی انجام نمیدهیم و توصیه هم نمی کنیم بهترین و ایمن ترین روش استفاده از ژلهای هالورونیک اسید هست اطلاعات کاملتر در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/2282

  • تصویر کاربر حدیث دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 284 مشاهده پرسش
    سلام من صورت لاغری دارم و برای مشاوره پیش چندتا دکتر رفتم و اکثر گفتن چربی تزریق کنم ,استرسم برای جذبشه و اینکه فایده ای نداشته باشه و تغییر نکنم و اینکه آیا لیزر موی زاید صورت بعد تزریق چربی ضرر داره ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      ما تزریق چربی انجام نمیدیم و توصیه هم نمی کنم اطلاعات کاملتر در لینک زیر موجود است.

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر الهام یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 299 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید شما تزریق چربی به روش بادی جت انجام میدید هزینه ش چقدر میشه ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      در مجموعه ما تزریق چربی انجام نمیشود.

  • تصویر کاربر لیلی دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 318 مشاهده پرسش
    سلام . برای چروک شکم بیشتر در نواحی دور ناف ، آیا میشه چربی تزریق کرد تا صاف بشه؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      تزریق پربی در مجموعه ما انجام نمیشود.

  • تصویر کاربر ستاره یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 290 مشاهده پرسش
    سلام من 5/5ماه پیش چربی زیر چشم تزریق کردم حالا پشیمونم خیلی دکتر زیاد چربی تزریق کردن انگار یک خط پایینتراز زیر چشم معلومه راه حلی برا از بردنشون هست آیا ممنونم جواب سوالم رو بدهید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      ما در جریان روند تزریق شما نبودیم که اجازه اظهار نظر داشته باشیم برای اظهار نظر تخصصی لازم هست از نزدیک معاینه شوید.

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر