مزوتراپی مو

همه چیز در مورد مزوتراپی مو: فواید + عوارض + جلسات

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اسفند 8, 1396
بازدید: 156750

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اسفند 8, 1396
بازدید: 156750

فهرست مطالب

ریزش موی سر امروزه به‌ عنوان موضوعی نگران‌ کننده برای بسیاری از افراد اعم از مرد و زن است. یکی از روش های کم تهاجی که می تواند به افراد دارای ریزش مو کمک کند، مزوتراپی مو است. مزوی مو روشی غیر تهاجمی است که طی آن دارو زیر لایه اپیدرمال پوست تزریق شده و به بافت های آسیب دیده می رسد. سوراخ ها سطحی بوده و دارو را به مزودرم که متشکل از میان پوست هست، می برند. 

نکته قابل توجه این است که مقدار آمینواسید ها، مواد معدنی، کوانزیم و نوکلئیک اسید را می توان برحسب نیاز و شرایط بیمار تنظیم نمود. به علاوه، این درمان کاملا بی خطر بوده و نیازی به بیهوشی موضعی ندارد.

دلیل ریزش مو چیست؟

آمپول رویش مجدد مو  چیست ؟ شدت و الگوی ریزش مو در مردان و زنان متفاوت است. ریزش مو شامل پس ‌روی خط موی پیشانی، ریزش مو منقطع و کم ‌پشت شدن است.

سبک زندگی ناسالم، اختلالات هورمونی، پیری، عوامل ارثی، مصرف آستروئیدها و داروها، بیماری، بارداری، حالت مو و عدم رعایت بهداشت مو، مسائل روانی و اجتماعی و اختلالات وسواسی کندن مو از عوامل ریزش موی سر هستند. برخی از عوامل ریزش مو به کاهش گردش خون در پوست سر، کمبود مواد مغذی بدن و ناهماهنگی های هورمونی مثل تولید بیش از حد اندروژن DHT برمی گردند.

مشکلات ذکرشده ریزش مو از طریق دارو، درمان و ترمیم مو قابل‌ درمان است. هرچند مصرف داروهای طبیعی و رژیم غذایی سالم گزینه مناسب‌ تری نسبت به درمان با داروهای شیمیایی است.

 خوشبختانه با استفاده از مزوتراپی مو می توان بر تمامی این عوامل غلبه نمود و در کنار کاهش ریزش مو، به رشد مو های جدید کمک کرد.

مزوتراپی مو

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو روشی برای درمان ریزش مو در زنان و مردان است. این روش از طریق تحریک الگوی رشد مو و کاهش ریزش عمل می‌کند. در این فرایند پروتئین‌ها، ویتامین‌ها و دیگر مواد معدنی مورد نیاز برای تقویت رشد مو به حالت متعادل می‌رسد. مزوتراپی مواد مغذی مورد نیاز بدن هر فرد را با سوزن های بسیار کوچکی زیر پوست میانی کف سر تزریق می کند.

روش مزوتراپی مو به کمک تزریق ویتامین ها و مواد مورد نیاز مو در پوست سر برای رشد و تغذیه مو انجام می‌شود. ترکیبات دارویی موجود در مزوتراپی باعث تقویت گردش خون در رگ‌ های خونی پوست سر و بهبود تغذیه و خون‌ رسانی بهتر به فولیکول‌های مو می‌شود.

 این تزریق را پزشک پس از معاینه و تشخیص علت ریزش مو انجام می دهد. سوزن شماره ۳۰ یا دستگاه مزوتراپی مجهز به سوزن برای این کار استفاده می شود. سپس ویتامین ها، مواد معدنی یا فیناستراید ها و مینوکسیدیل را به مقدار لازم با فاصله های ۱ سانتی متری از هم زیر پوست سر تزریق می کند.

مزوتراپی مو چیست

مواد مزوتراپی مو چیست؟

ترکیبات دارویی مزوتراپی حاوی اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها و عنصر روی هستند و تزریق آن در پوست سر باعث سلامتی و زیبایی بیشتر موها می‌شود. این روش در مقایسه با دیگر روش‌ ها تأثیر سریع‌ تری دارد و باعث متعادل‌ سازی سطح هورمون‌ های مو می‌شود.

با انجام مزوی مو قدرت جذب فولیکول های مو بالاتر رفته و مواد مغذی را بیش تر جذب می کنند. پس از جذب مواد، فولیکول های خاموش تبدیل به محرکی برای رشد مو می شوند. طی این فرآیند مقدار لازم آمینو اسید برای سلامتی مو تامین شده و تولید کراتین زیاد می شود. به همین دلیل، مزوتراپی مو روش درمانی مناسبی برای انواع پوست سر محسوب می شود.

از آنجا که مزوتراپی برای درمان ریزش مو در اثر اختلالات هورمونی کاربرد دارد، می‌تواند با متعادل‌ سازی میزان هورمون‌ ها مفید باشد.

عکس قبل و بعد مزوتراپی مو

روش انجام تزریق امپول در سر برای رشد مو

مزوتراپی برای رشد مو از طریق تزریق ترکیبات دارویی به لایه مزودرم انجام می‌شود. مزودرم در زیر لایه اپیدرم است و میان لایه چربی و بافت پوستی قرار دارد. تزریق ترکیبات دارویی به کمک آمپول‌ شکل مخصوص مزوتراپی و سوزن استریل صورت می‌گیرد.

بسته به اندازه قسمتی از کف سر که نیاز به درمان دارد، زمان مزوتراپی از ۱۰ تا ۳۰ دقیقه متغیر است. همچنین موادی که جهت درمان در این روش استفاده می شوند شامل بیوکانین A و استیل تتراپپتاید ۳ است.

بیوکانین A یک نوع ایزوفلاون قوی است که تستوسترون را در افرادی که کچلی زنانه یا مردانه (androgenetic alopecia) دارند به DHT  تبدیل می کند. این ماده از شبدر قرمز به دست می آید و در درمان بیماری های دیگری چون سرطان، اختلالات التهابی مثل سوریاسیس و اگزما هم مؤثر است.

استیل تتراپپتاید ۳، به تحریک پروتئین های مرجع و شبکه سلولی بیش تر پرداخته و باعث رشد مو، کاهش ریزش مو، کاهش التهاب و تعویض بافت هایی می شود که بر فولیکول های مو اثر می گذارند. نتیجه نهایی، بزرگ تر شدن فولیکول های مو، سرزنده شدن مو و تولید مواد اصلی است.

فواید مزوتراپی مو

تاثیر مزوتراپی پس از چه مدت مشخص می شود؟

 پس از ۵ جلسه اثر مزوتراپی به‌ وضوح قابل‌ مشاهده است. تزریق ترکیبات دارویی بر اساس نوع ریزش مو انجام می‌شود و از آنجا که حاوی ویتامین‌ ها و مواد معدنی هستند، هیچ‌ گونه آلرژی و عوارض جانبی در پی نخواهند داشت.

مزوی مو  یک روش بسیار مطمئن و با درد خفیف برای آن دسته از کسانی است که از مشکل ریزش مو رنج می‌برند. مزوتراپی مو همچنین روشی برای مقابله با شوره سر است. شوره سر هرچقدر هم که شدید باشد، بر اساس تجویز پزشک متخصص پوست و مو از طریق مزوتراپی قابل‌درمان است.

یک تحقیق بالینی نشان داده که مزوتراپی ۱۵۶ درصد رشد مو را در برخی افراد افزایش داده، درحالیکه کسانی که از مینوکسیدیل استفاده کرده اند تنها ۵۲ درصد افزایش رشد مو داشته اند.

عوارض مزوتراپی مو چیست

بهترین مارک داروی مزوتراپی مو

با توجه به اینکه برندهای مختلفی در بازار برای مزوی مو وجود دارد، ممکن است در صورتی که شناخت کافی نداشته باشید، پیدا کردن بهترین مارک داروی مزوتراپی مو کمی مشکل به نظر برسد. برندهایی مانند توسکانی، درماهیل و پرومو ایتالیا صرف نظر از اینکه چقدر واقعا موثر هستند، در کلینیک ها زیاد مورد استفاده قارر می گیرند. مزوتراپی در این مطب با استفاده از برند معتبر Revitacare فرانسه انجام می شود، این برند در امریکا به نام cytocare شناخته می شود و یکی از بهترین برندهای مزوتراپی مو است.

ممنوعیت مزوتراپی مو برای این افراد

به دلیل عوارض احتمالی، مزوتراپی مو برای افراد دیابتی، هموفیلی و باردار و کسانی که ناراحتی و التهابات پوستی دارند توصیه نمی‌شود.

بعد از مزوتراپی مو چه باید کرد؟ 

مزوتراپی مو روشی ارزان‌قیمت و بدون نیاز به جراحی است و در مقایسه با روش‌های دیگر درد بسیار کمتری خواهد داشت اما برای مشاهده نتایج مطلوب آن باید برنامه غذایی سالم، ورزش منظم داشته باشد و خوردن چیپس و پفک و مواد غذایی کنسرو دوری کرد.

فواید مزوتراپی

فواید مزوتراپی امروزه آن را به روشی مجبوب بین مردم تبدیل کرده است. برخی از این فواید به شرح زیر است:

  • این روش بدون درد و کم تهاجمی و مطمئن است.
  • با رشد بیش تر مو، حجم مو را افزایش می دهد.
  • فولیکول ها را تقویت می کند و به مرحله آناژن می رساند.
  • مو را محکم کرده و درخشش و تازگی به آن می دهد.
  • از پوسته پوسته شدن شدید کف سر جلوگیری می کند.
  • نسبت به روش های دیگر ریسک آلرژی و تداخل دارویی کمتری دارد.
  • نیازی به بی هوشی ندارد.
  • بهبودی آن سریع است.
  • تقریبا بدون درد است.
  • از روش های دیگر درمان ریزش مو ارزان تر است.

مواد مزوتراپی مو
مراقبت‌های پس از مزوتراپی مو:

دانستید که مزوتراپی موی سر یک روش مناسب و کاربردی برای انتقال ویتأمین‌ها، مواد طبیعی و آنزیم‌های مورد نیاز به پوست سر است. در این روش مواد مورد نیاز مو به صورت مستقمیم به پوست سر تزریق می‌شوند. یکی از مهمترین فواید مزوتراپی مو تقویت مو سر است. مزوتراپی مو به وسیله یک سوزن انجام می‌شود. در این روش مواد مزوتراپی مو با استفاده از سوزن به پوست سر تزریق می‌شوند. این روش برای تقویت مو سر، ابرو و رفع سایر ایرادات مو مناسب است. برای اینکه فواید مزوتراپی مو در فرد ظاهر شود، پس از مزوتراپی مو باید دستور العمل‌های خاصی را رعایت کنید. با ما همراه باشید تا علاوه بر دیدن عکس قبل و بعد مزوتراپی مو با مراقبت‌های بعد از مزوتراپی مو، پاسخ این سؤال که مزوتراپی مو چند جلسه است و اینکه عوارض مزوتراپی مو چیست بیشتر آشنا شوید.

_ برای اثر دهی بیشتر بعد از مزوتراپی بهتر است در ناحیه‌ای که مواد مزوتراپی مو تزریق شده است از کمپرس سرد استفاده کنید. علاوه بر اینکه کمپرس سرد انجام دهید، انجام مراقبت‌های دیگری هم ضروری است که در ادامه بیان شده است.
_از دیگر مراقبت‌هایی که پس از مزوتراپی باید رعایت کنید این است که حداقل چهار ساعت پس از مزوتراپی مو نباید به ناحیه‌ای که مواد تزریق شده است آب بخورد. در نتیجه بهتر است تا چهار ساعت پس از مزوتراپی از دوش گرفتن خودداری کنید. علاوه بر منع دوش گرفتن در ۲۴ ساعت اول پس از تزریق در این مدت زمان اصلاً توصیه نمی‌شود که از سونا، جکوزی یا وان آب گرم استفاده کنید. ناگفته نماند که منع موارد گفته شده فقط مربوط به ۲۴ ساعت اول پس از تزریق مواد است. پس از گذشت ۴۸ ساعت می‌توانید از حمام یا دوش آب گرم استفاده کنید. حمام و دوش آب گرم در زمان مناسب می‌تواند روند بهبود شما را سرعت بخشد.

_ در برخی از موارد ناحیه‌ای که مواد مزوتراپی تزریق شده است کبود می‌شود. لازم به توضیح است که این کبودی طبیعی است و برای آن جای هیچ نگرانی نیست. در خصوص تسریع روند بهبودی کبودی پوست سر راهکار‌های مختلفی وجود دارد. از جمله این راهکار‌ها می‌توان به استفاده از ژل آرنیکا اشاره کرد. اگر پس از تزریق توسط سوزن پوست شما کبود شد برای بهبود آن می‌توانید به مدت دو روز از ژل آرنیکا به صورت موضعی بر روی ناحیه‌ای که کبود شده است استفاده کنید. ممکن است این سؤال برای شما ایجاد شود که نحوه استفاده از این ژل به چه صورت است؟ در پاسخ باید گفت استفاده از ژل آرنیکا دستور العمل خاصی ندارد. روزی سه مرتبه ژل را به صورت موضعی روی محلی که کبود شده است بمالید.
_ اگر با هدف تقویت ریشه مو قصد مزوتراپی مو را دارید بهتر است بدانید که پس از تزریق مواد در مورد برخی از دارو‌ها ممنوعیت استفاده به وجود می‌آید. شخصی که مزوتراپی انجام داده است به مدت ۲۴ ساعت پس از تزریق نباید از دارو‌های ضد التهاب استفاده کند. از جمله دارو‌های ضد التهاب که مصرف آن‌ها در ۲۴ ساعت اول پس از تزریق مواد مزوتراپی ممنوع شده است می‌توان به آسپرین، موتیرین و… اشاره کرد. علاوه بر دارو‌های ضد التهالی توصیه می‌شود که تا ۲۴ ساعت بعد از مزوتراپی از مصرف ویتأمین E نیز خودداری کنید. ناگفته نماند که ممنوعیت‌های دارویی گفته شده فقط مربوط به ۲۴ ساعت اول پس از مزوتراپی است. پس از گذشت ۲۴ ساعت دیگر ممنوعیت دارویی برای اشخاص وجود ندارد.
_ ممکن است چند ساعت اول پس از تزریق مواد مزوتراپی مو احساس درد داشته باشید. برای تسکین درد می‌توانید از دارو‌هایی که مسکن معمولی محسوب می‌شوند استفاده کنید. در این قسمت لازم به توضیح است که برای حفظ سلامت خود بهتر است از دارو‌هایی که پزشک معالج شما تجویز کرده است استفاده کنید. اگر هم در نسخه شما نام دارویی خاصی یا نام مسکن نیامده است قبل از استفاده از هر نوع مسکن و قرص با پزشک خود مشورت کنید.
_ پس از مزوتراپی دقت به شامپو و سایر محصولات بهداشتی که برای مو استفاده می‌کنید، از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. بهتر است برای انتخاب شامپو مناسب با پزشک خود مشورت کنید. به طور کلی برای حفظ سلامت مو‌ها در روز‌های اول پس از مزوتراپی موی سر از اتو مو و سشوار گرم استفاده نکنید. جدای از بحث مزوتراپی مو و مراقبت‌های مربوطه استفاده طولانی مدت و نامناسب از این محصولات ممکن است سبب اسیب وارد شدن به مو شما شود.

موارد گفته شده تنها چند مورد از مراقبت‌هایی است که پس از مزوتراپی موی سر باید انجام دهید. به طور کلی مراقبت‌های لازم را پزشک معالج به بیمار می‌گوید. رعایت این مراقبت‌ها در اثر‌گذاری هر چه بیشتر این روش درمانی مؤثر است. به طور کلی عمل به این مراقبت‌ها باعث می‌شود تا در عکس قبل و بعد مزوتراپی مو تفاوت‌های زیادی را ببینید. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد اینکه عوارض مزوتراپی مو چیست و مزوتراپی مو چند جلسه است کسب خواهید کرد.

مزوتراپی موی سر

عوارض مزوتراپی مو چیست؟ 

مدت اثر مزوتراپی مو چقدر است ؟ با وجود اینکه مزوتراپی بدون درد است، اما برخی مراجعان درد کمی را در طول مزوتراپی گزارش کرده اند. با توجه به فرو رفتن سوزن ممکن است تورم، کبودی، التهاب یا در موارد نادر عفونت رخ دهد. به غیر از این موارد، عوارض خاصی برای مزوتراپی گزارش نشده است.

آیا مزوی مو درد دارد؟

مزوتراپی که برای درمان ریزش مو انجام می شود، بدون درد است. البته ممکن است به علت وارد شدن سوزن کمی فشردگی یا ضربه روی پوستتان حس کنید. اما نزدیک به ۹۰ تا ۹۲ درصد از بیماران علاوه بر رضایت از نتیجه شکایتی از درد آن نکرده اند.

تعداد جلسات مزوتراپی موی سر

دوره درمان مزوتراپی موی سر حدودا ۱۰ – ۱۵ جلسه به فاصله حدودا سه هفته می باشد. (فاصله جلسات از شروع تا پایان متفاوت است و با توجه به شرایط هر فرد توسط پزشک تشخیص داده می شود) بعد از آن وارد مرحله بوستر خواهد شد، یعنی به این صورت که هر سال باید ۲ الی ۳ جلسه مزوتراپی تکرار شود.

بیشتر اوقات افراد پس از تکمیل درمان شاهد اثرگذاری آن می شوند. بیمار نباید وسط جلسات درمانی وقفه ایجاد کرده یا درمان را قطع کند. درغیر اینصورت نتیجه مطلوبی نخواهد گرفت.

مزوتراپی مو چند جلسه است

هزینه مزوتراپی

هزینه این روش درمانی زیاد نبوده و همین باعث می شود اکثر افراد از آن استفاده کنند. اگر مو های شما به دلیل ناهماهنگی هورمونی ریزش پیدا کرده اند، سریعا سراغ مزوتراپی بروید. هزینه مزوتراپی مو برای هر ویال ۵ سی سی ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان و هزینه مزوتراپی صورت ۳,۶۰۰,۰۰۰ تومان است.

توجه : در حال حاضر به علت نوسانات قیمت دارو، هزینه ها تقریبی می باشند. لطفا یک روز قبل از مراجعه به صورت تلفنی قیمت ها را استعلام بفرمایید.

تجربه مزوتراپی مو

در بین کسانی که برای تقویت رشد موهایشان به ما مراجعه می کنند، افرادی هستند که بعد از تجربه مزوتراپی مو، با ما تماس گرفته و رضایت خود را از نتیجه این روش اعلام می کنند. مزوتراپی مو روشی است که به علت نداشتن عوارض جدی و تاثیر گذاری بالا، بسیار محبوب واقع شده است. اما دانستن نظر پزشک در جلسه مشاوره و شنیدن نظر کسانی که تجربه مزوتراپی مو را داشته اند نیز به تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

برای تعیین وقت مشاوره، به صفحه نوبت دهی دکتر مجید زاده مراجعه کنید و چنانچه قبلا مزوتراپی مو را تجربه کرده اید، نظرتان را در سیستم پرسش و پاسخ زیر با ما در میان بگذارید.

مطلب مرتبط: برای درمان ریزش مو مزوتراپی بهتر است یا prp?

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر س. یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    من الان خارج از ایران دانشجو هستم. برای دو ماه میخوام بیام ایران. به نظرتون مزوتراپی شروع کنم؟ با توجه به این که گفتید باید تعداد جلسات بین ده تا ۱۵ باشه و بینش وقفه ای نیفته.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      اطلاعات کامل در مورد مزوتراپی در لینک زیر موجود است.

      https://drmajidzadeh.com/1646/

  • تصویر کاربر Suusuu سه شنبه ۱۷ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 321 مشاهده پرسش
    من سال قبل شیمی درمانی و پرتودرمانی انجام داذم و الان ریزش شدید مو دارم.ایا مزوتراپی با توجه به شرایط من توصیه میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۷ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      بینید روشهایی مثل مزوتراپی یا پی ار پی اینا روشهای تقویتی برای مو هستند ابتدا لازم هست شما از نزدیک معاینه شوید تا با توجه به شرایط شما و بررسی نتایج آزمایشات تشخیص داده شود چه روش درمانی برای شما مناسب است.

  • تصویر کاربر مینا جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 270 مشاهده پرسش
    آیا روش مزوتراپی دررشد دوباره موهای ریخته شده تاثیردارد؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      اطلاعات کامل درمورد مزوتراپی در لینک زیر وجود است

      https://drmajidzadeh.com/1646/

  • تصویر کاربر ن.ن یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    در اصفهان به پزشک جهت انجام مزوتراپی مراجعه کردم و گفتند که بسیار دردناک است و من اصلا تحمل درد را ندارم .
    آیا روش‌های مختلفی هست که نوشته شده بدون درد ؟
    و آیا مزوتراپی بدون تزریق هم در ایران انجام می‌شود ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      قبل از انجام مزوتراپی میتوانید از اسپری های بی حسی استفاده کنید که درد ناشی از این عمل رو کاهش میدهد

      https://drmajidzadeh.com/1646/

       

  • تصویر کاربر داریوش یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 247 مشاهده پرسش
    امکان تزریق در خانه وجود دارد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      اینکار باید در مجموعه پزشکی و توسط پزشک انجام شود.

  • تصویر کاربر هدا یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 198 مشاهده پرسش
    سلام روز بخیر خسته نباشید میشه لطفا راهنماییم کنید که هیدرودرمی مو آیا تاثیر مثبتی هم داره یا خیر ؟؟ ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      کلا هیدرودرمی مو به معنی آبرسانی مو هست و ما در جریان نیستیم منظور شما چه رشی هست اما درکل برای ریزش مو روشهای بسیاری وجود دارد که برای اظهار نظر تخصصی که چه روشی برای شما مناسب است لازم هست از نزدیک معاینه شوید.

  • تصویر کاربر شکوفه جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 227 مشاهده پرسش
    با سلام . مقدار تزریق مواد مزوتراپی در پوست سر هر جلسه چند میل می باشد ؟ برخی 2 میل در هر جلسه و برخی پزشکان تا 10 میلی لیتر در هر جلسه تزریق می کنند کدام درست است؟ و برای پرپشت شدن پشت سر می توان در آن ناحیه هم تزریق انجام داد؟ با سپاس از پاسخ شما پزشک گرامی.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      مقدار تزریق دارو با توجه به تشخیص پزشک و شرایط هر فرد متفاوت هست، اطلاعات کاملتر در لینک زیر موجود است.

      https://drmajidzadeh.com/1646/

  • تصویر کاربر نادر شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 201 مشاهده پرسش
    باسلام خسته نباشی بنده عرض ادب احترام دارم.۳۹سالمه ریزش مو جیلو پیشونه همون سرو دارم ۳/۴بار با تیغ زدم کم پشتی مو دارم گوشع ها لبه پیشونیم ریخته نمیدونم چکارکنم برای همین از شما لطف کنین پاسخ دهید خیلی ممنون میشم باتشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      برای اظهار نظر تخصصی لازم هستش از نزدیک معاینه شوید تا نتایج آزمایشاتتون مورد بررسی قرار گیرد و درمان مناسب با شرایط شما برایتان تجویز گردد.

  • تصویر کاربر فاطمہ شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 222 مشاهده پرسش
    موھای خیلے کم پشتے دارم بطوریکہ اگہ روسریم بیفتہ خجالت میکشم۔بخاطر موھام شنا و استخر نمیتونم برم خجالت میکشم۔دکتر ھم زیاد رفتم اما فایدہ اے نداشت۔36 سالمہ میخام بدونم مزوتراپے چجوریہ۔ھزینش چقدرہ۔ھر چند وقت باید انجامش داد۔ایا واقعا جواب میدہ ۔درد دارہ ۔و اینکہ در مازندران۔امل یا بابل جایے ھست کہ اینکارو انجام بدن ۔ممنون میشم جوابمو بدین
    چون توے این دورہ زمونہ با این موھا۔واقعا دارم اذیت میشم۔ھمیشہ باید مواظب روسریم باشم کہ نکنہ بیفتہ
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      اطلاعات کامل در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/1646/

  • تصویر کاربر مهدي چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 335 مشاهده پرسش
    سلام لطف ميكنيد قيمت وهزينه مزوتراپيرو بگيد ايا با ضمانته
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      اطلاعات کامل درباره مزوتراپی در لینک زیر موجود است اما منظورتون را درباره ضمانت متوجه نشدم.

      https://drmajidzadeh.com/1646/

      https://drmajidzadeh.com/1144

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر