تزریق ژل لب مدل روسی

تزریق ژل لب مدل روسی | تزریق پروتز لب روسی و قیمت

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مرداد 14, 1399
بازدید: 71473

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مرداد 14, 1399
بازدید: 71473

فهرست مطالب

تزریق ژل لب مدل روسی یک از تزریقات پر تقاضا در کلینیک های زیبایی است که در این مقاله به روش اجرای آن و نتایج تزریق ژل لب به سبک روسی و مقایسه آن با روش های دیگر می پردازیم.

روس‌ها یکی از ملیت ‌هایی هستند که به واسطه زیبایی خود در جهان شناخته می‌شوند. یکی از مسائلی که در ظاهر مدل‌های روس، نظرها را به خود جلب می‌کند، لب‌های این افراد است. کلینیک ‌های روسیه در خط مقدم تزریق‌ های زیبایی هستند و تکنیک‌ های این متخصصان از جانب پزشکان روسی به همکاران دیگر کشورها نیز آموزش داده می شود. 

تزریق ژل لب روسی به خانم‌ ها ظاهری مشابه مدل ‌های روس جذاب می‌ دهد. در این نوع تزریق، تمرکز روی شاخص کردن خطوط لب است.

زیبایی برای تمام افراد مخصوصا بانوان بسیار جذاب است و داشتن صورت زیبا باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می‌شود. یکی از مواردی که امروزه بسیار رواج پیدا کرده است، استفاده از ژل لب برای زیباتر شدن لب‌هاست. این کار با مواد مختلف و روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی یکی از روش‌های جذاب و پرطرفدار این کار یعنی تزریق ژل لب مدل روسی بپردازیم.

تزریق ژل لب روسی چیست؟

این تکنیک به حجم لب‌ها اضافه می‌کند و در عین حال، ظرافت این تکنیک به حدی است که در نهایت، لب‌های بیش از حد باد شده، ایجاد نمی‌شود. این روش می‌تواند ظاهری مشابه با مدل ‌های طبیعی را به صورت افراد هدیه کند. 

در تکنیک لب روسی، قطرات کوچک ژل در ناحیه ی خط بالایی لب و گوشه آن، تزریق می شوند. این روش مخصوصا برای افرادی که لب بالایی کوچکی دارند، بسیار موثر است.

اگر قصد دارید برای زیباتر شدن لب‌های خود ژل لب با مدل ژل لب روسی تزریق کنید حتماً قبل از انتخاب روش با پزشک خود مشورت کنید. معمولاً پزشک بر اساس حالت صورت و جزئیات مانند اندازه چشم‌ها، بینی و … بهترین و مناسب‌ترین روش را برای شما انتخاب می‌کند. علاوه بر آن حتماً این کار را در مراکز و کلینیک‌های معتبر انجام دهید تا نتیجه کار به زیبایی بیشتر صورت شما ختم شده و رضایت شما را به دنبال داشته باشد.

تزریق ژل لب مدل روسی

دکتر گیتا مجیدزاده در این باره می گویند:

برای انتخاب حجم و سبک تزریق معمولا ما به فرم صورت، اندازه چشم ها و بینی توجه می کنیم، بسیاری اوقات پس از مشاوره تصمیم متقاضی تغییر می کند. معمولا تزریق فیلر لب به روش روسی لب ها را نسبت به چشم ها بسیار درشت تر کرده و معمولا برای عزیزانی که چشم های ریز یا لب بزرگی دارند توصیه نمی کنیم. به طور کلی تزریق به سبک فاین بر اساس تجربه ما طبیعی تر بوده و نتیجه رضایت بخش تری را برای متقاضی در پی دارد.

آیا تزریق ژل لب مدل روسی دردناک است؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تا به حال تزریق ژل لب انجام نداده‌اید و یا ژل لب مدل روسی را امتحان نکرده‌اید، ممکن است نگران درد تزریق لب روسی باشید. نکته مهم این است که  تزریق ژل لب مدل روسی هیچ دردی به همراه ندارد. در این روش، از نقاط ورود کمتری برای تزریق ماده حجم دهنده استفاده می‌شود و تنها یک تزریق در مرز لب صورت می‌گیرد، بنابرین در این حالت درد به حداقل می‌رسد. 

تزریق ماده حجم دهنده معمولا بدون تزریق حجم زیادی از مواد بی هوشی و بی حسی انجام می‌شود، سبک بودن روش تزریق و کم بودن محل‌های تزریق در این روش موجب می‌شود فرد هیچ دردی را تحمل نکند یا هیچ احساسی در زمان درمان نداشته باشد. 

عدم استفاده از مواد بی هوشی، از مزیت‌های اصلی این روش به حساب می‌آید، زیرا بی هوشی می‌تواند بر روی تورم لب تاثیر بگذارد و موجب عدم تقارن نتیجه نهایی تزریق شود. علاوه بر این، استفاده نکردن از مواد می تواند زمان استراحت بعد از تزریق را به حداقل برساند. معمولا تمامی محصولات مورد استفاده در کنار لیدوکائین به کار برده می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود تا فرد، هیچ دردی را احساس نکند.

ژل لب مدل روسی

ژل لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر فرد پیش از این از روش‌های تزریق لب استفاده نکرده است، ژل لب روسی، پیشنهاد جذابی برای او محسوب شده و می‌تواند ظاهری خاص در صورتش ایجاد کند. افرادی که پیش از این از حجم دهنده استفاده کرده اند، باید دو هفته پیش از تزریق با روش‌های پیشنهاد شده توسط پزشک، مواد تزریق شده پیشین را حذف کنند.

اگر می خواهید لب بالا بیشتر از حد معمول به چشم بیاید و قاب لب بالا بولد شود، ژل لب مدل روسی را انتخاب کنید. در غیر این صورت، اگر علاقمند به لب های طبیعی تری هستید، ما تکنیک فاین که نتیجه نچرال و یک نواخت تر به دست می دهند را توصیه می کنیم.

 ژل لب مدل روسی و مدل لب روسی جذابیت زیادی برای لب‌های شما به همراه دارد اما همان‌طور که گفته شد باید مطابق با حالت چهره شما انتخاب شود. به همین دلیل مشورت با پزشک در این زمینه بسیار ضروری است. 

 

چرا باید حجم دهنده قبلی لب برداشته شود؟

روش لب روسی نیازمند این است که هیچ ماده حجم دهنده دیگری در اطراف مرز لب وجود نداشته باشد. این نکته از این جهت اهمیت دارد که تزریق بتواند بهترین تاثیر را بر روی فرم لب فرد داشته باشد.

معمولا نتیجه تزریق ژل لب مدل روسی، دو لب بزرگ با فاصله قابل تشخیص بین دو لب است، که برای برخی متقاضیان جذاب است، اما از دید بسیاری دیگر طبیعی نیست و برای چهره های محدودی قابل انتخاب است.

علاوه بر برداشتن حجم‌دهنده قبلی بهتر است قبل از انجام کار در صورتی که بیماری زمینه‌ای خاصی دارید حتماً با پزشک خود در میان بگذارید. زیرا در مرحله اول سلامتی شما از هر چیزی مهم‌تر بوده و پس از آن باید به دنبال استفاده از روش‌های زیبایی ازجمله تزریق ژل لب باشید. بررسی سلامت شما قبل از کار باعث می‌شود پزشک نسبت به نداشتن حساسیت مطمئن شود و با اطمینان خاطر برای شما ژل لب تزریق کند. 

لب روسی چند سی سی ژل لازمه

ژل لب روسی چند سی سی لازمه؟ 

اما برای فردی که برای اولین بارقصدتزریق ژل دارد باید گفت برای هرقسمت صورت حداقل وحداکثرتقریبی مقدارژل وجود دارد و کاملاً نسبی است و مقدار تقریبی هم درهیچ رفرنسی معین و مشخص نیست. در واقع دو عامل تعیین می‌کند هرفردبرای هر ناحیه ازصورتش چه مقدار ژل نیازدارد. در مورد مراقبت بعد از تزریق ژل لب بیشتر بدانید.

اول خود فرد است که قصدش از تزریق ژل چیست؟ ودوم اینکه، پزشک زیبایی شما باید به آناتومی صورت شما وهماهنگ شدن اجزای صورتتان بعد از تزریق ژل فکر کرده باشد. 

اما به طور کلی تزریق یک سی سی ژل، کمترین میزان تزریق ژل لب می‌باشد. 

 

تزریق ژل لب مدل روسی چقدر طول می‌کشد؟

مشابه هر روش دیگری، پزشک باید با دقت زیادی ماده حجم دهنده را تزریق کند و صبر و آرامش برای ایجاد نتیجه ای بی نقص ضروری خواهد بود. این روش به صورت میانگین از سی دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. مدت زمان دقیق تزریق فیلر، به میزان حجم دهنده ای که تزریق می‌شود و حجم بافت لب بستگی دارد.

آیا بعد از ژل لب روسی به استراحت خاصی نیاز است؟

این روش ممکن است نسبت به روش‌های معمول دیگر، به زمان استراحت بعد از تزریق فیلر لب بیشتری نیاز داشته باشد، زیرا ورم جدی تری بعد از این عمل (و در بعضی موارد کبودی) ایجاد می‌شود. این ورم یا کبودی نباید موجب نگرانی فرد شود و معمولا بدون هیچ مشکلی از بین می‌رود. در ادامه به برخی از نکات مراقبتی پس از پروتز لب روسی اشاره می‌کنیم.
⦁ تا زمانی که اثر بی‌حسی استفاده شده به طور کامل از بین نرفته است از خوردن هرگونه خوراکی دوری کنید، زیرا نداشتن حس باعث می‌شود لب‌های شما دچار آسیب دیدگی شوند.
⦁ پس از تزریق ژل لب بهتر است تا چند روز از کمپرس یخ استفاده کنید.
⦁ از ویتأمین D استفاده کنید.
⦁ به دلیل افزایش خون‌رسانی در لب بهتر است از دارو‌های ضدانعقاد خون استفاده کنید.
⦁ از گرمای شدید دوری کنید.
⦁ از آشامیدن نوشیدنی‌های الکلی بپرهیزید.
⦁ ورزش‌های سنگین انجام ندهید.
نکته مهم‌تر اینکه دو تا سه هفته طول می‌کشد تا لب‌های شما به حالت طبیعی خود برسند. به همین دلیل باید صبور باشید تا نتیجه دلخواه را مشاهده کنید.

اثر تزریق ژل لب مدل روسی چقدر ماندگار است؟

این عمل درمانی به همان میزانی تاثیر خود را حفظ می‌کند که استفاده از روش‌های دیگر افزایش حجم لب قادر به حفظ حالت لب هستند. تکنیک ژل لب روسی، از نظر زمان اثر گذاری تفاوتی با دیگر روش‌های درمانی ندارد.

توجه داشته باشید با توجه به نوع و برند ژل مورد استفاده برای تزریق ممکن است از ۶ ماه تا یکسال ماندگاری داشته باشد. برند‌های بهتر قطعاً ماندگاری بیشتری هم دارند و مدت زمان ترمیم آن‌ها نیز طولانی‌تر خواهد بود.

البته این مواد قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. بهتر است از مواد با کیفیت بالاتر استفاده نمایید و با پرداخت هزینه بیشتر نتیجه ماندگارتری مشاهده کنید.

ژل لب روسی

قیمت تزریق ژل لب مدل روسی

قیمت ژل لب روسی با توجه به موارد مختلفی ازجمله نوع کلینیک، تجربه پزشک و مواد مورد استفاده تعیین می‌شود. قیمت انواع ژل، بسته به برند آن متفاوت است و به صورت میانگین برای هر سی سی از ۳۴۰۰۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰۰۰ هزار تومان می باشد.

توجه : در حال حاضر به علت نواسانات قیمت دارو، هزینه ها و قیمت تزریق ژل لب، تقریبی می باشند. لطفا یک روز قبل از مراجعه به صورت تلفنی قیمت ها را استعلام بفرمایید.

با افزایش سن افراد فرم‌ها لب‌ها با تغییراتی همراه می‌شود. گاهی اوقات نیز افراد به دلیل داشتن فرم‌های خاص یا لب‌های باریک به دنبال روش‌هایی برای زیباترشدن و جذابیت بیشتر لب‌ها هستند. تزریق ژل لب یکی از روش‌های پرطرفدار است که امروزه برای زیباتر شدن لب‌ها انجام می‌گیرد. این کار به روش‌های مختلفی توسط پزشکان زیبایی انجام می‌گیرد.

اگر شما نیز قصد تزریق ژل لب دارید حتماً قبل از کار در مورد این روش تحقیق کرده و با مراجعه به مراکز معتبر و پزشکان کاربلد و با تجربه نتیجه دلخواه خود را به دست‌آورید. ژل لب مدل روسی از مدل‌های جذاب و زیبای تزریق ژل است. در مورد فیلر زیر چشم بیشتر بخوانید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر