بهترین کلینیک لیزر در تهران

بهترین کلینیک لیزر در تهران

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اسفند 15, 1400
بازدید: 4905

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اسفند 15, 1400
بازدید: 4905

فهرست مطالب

تکنولوژی لیزر موهای زائد از قرن نوزدهم آغاز شد، ولی امروزه به دلیل ارزانتر بودن و درد کمتر آن نسبت به گذشته، از هر زمانی محبوب تر شده است. به طور کلی برای تأثیر بیشتر لیزر موهای زائد هر ناحیه از بدن، هر ۲ ماه یک بار و برای صورت هر ماه به یک جلسه لیزر نیاز است، چرا که هر جلسه ی درمانی، درصد بیشتری از موها را از بین می برد تا جایی که در نهایت پوست به طور کامل بدون مو شود.

با اینکه، لیزر موهای زائد به صورت سرپایی انجام می شود، هنوز هم احتمال خطر آسیب های پوستی و عوارض جانبی وجود دارد. بنابراین، انتخاب یک کلینیک لیزر مناسب، از اهمیت زیادی برخورداری است. ما در اینجا شما را با ویژگی های یک مرکز لیزر خوب آشنا کرده و بهترین کلینیک لیزر در تهران را به شما معرفی می کنیم.

کلینیک گیتا، بهترین کلینیک لیزر در تهران

در کلینیک پوست، مو و زیبایی گیتا از پیشرفته ترین دستگاه های امریکایی برای لیزر موهای زائد استفاده می شود. در این کلینیک همواره لیزر با نظارت پزشک متخصص پوست و مو انجام می شود و برای مراقبت از سلامتی مراجعین، پیش از شروع هر جلسه لیزر، باید مشاوره ای کوتاه با پزشک انجام شود.

ویژگی های بهترین کلینیک لیزر چیست؟

یک کلینیک لیزر خوب دارای پزشک مختصص و کادر مجرب است

اگر در حین انجام لیزر موهای زائد مشکلی پیش بیاید، چه اتفاقی می افتد؟ این سؤالی ست که هیچ کس دوست ندارد بپرسد ولی نباید آن را نادیده گرفت. اگر کلینک لیزر، مسئول فنی (پزشک متخصص پوست و مو) نداشته باشد تا بقیه بتوانند از نظر پزشکی به او تکیه کنند، ممکن است سلامتی مر اجعین به خطر بیفتد. به علاوه همیشه بهتر است جلسات لیزر با مشورت با پزشک شروع شوند تا بهترین روش درمان برای فرد انتخاب شود.

در کلینیک پوست، مو و زیبایی گیتا، مراجعین از پشتیبانی پزشکی حرفه ای برخوردار شده و می توانند اطمینان داشته باشند که با وجود تکنسین های حرفه ای و مجرب به همراه حمایت و پشتیبانی پزشکان متخصص، بهترین درمان لیزر موهای زائد را خواهند داشت.

بهترین کلینیک لیزر حتما مجوزهای لازم را دارد

انجام هر گونه عمل زیبایی یا پزشکی در کلینیک یا مطبی که مجوز های لازم را ندارد، اشتباه محض است. به دلیل سخت گیری های وزارت بهداشت و درمان و همچنین هزینه هایی که اخذ مجوز ها دارند، بسیاری از کلینیک ها بدون مجوز در حال فعالیت هستند. این کلینیک ها با توجه به اینکه تحت نظارت نیستند، ممکن است خدماتی که ارائه می دهند استاندارد نبوده و به سلامتی افراد آسیب برسانند.

در کلینیک پوست، مو و زیبایی گیتا، تمامی مجوزهای لازم گرفته شده است و تمامی پروسه ها تحت نظارت سخت گیرانه بازرسان وزارت بهداشت و درمان انجام می شود. 

 

یک مرکز لیزر خوب از دستگاه های اورجینال و استاندارد استفاده می کند

دیگر موضوع مهمی که باید در نظر داشته باشید، دستگاه لیزری ست که در کلینیک برای لیزرموهای زائد استفاده می شود. کلینیک های زیادی هنوز از دستگاه های قدیمی استفاده می کنند که نتایج آنها ۱۰۰% نیست یا روی پوست های تیره تأثیر چندانی ندارند.

از اینرو، باید مطمئن شوید که کلینیک انتخابی شما از دستگاه های لیزر استاندارد و به روز با درجه پزشکی کیفیت بالا استفاده می کند که کاهش موی دائمی را بدون عوارض جانبی ارائه می دهد. سیستم های قدیمی می توانند روی تمام انواع پوست ها به جز پوست های تیره عمل کنند. دستگاههای جدید روی تمام انواع و رنگ های پوست و حتی برای مردانی با حجم زیاد مو، مناسب هستند.

در دهه ی قبل کلینیک های لیزر از دستگاههای  IPL ارزان قیمت استفاده می کردند. بیماران در بهترین حالت، نتیجه ای نمی دیدند و در بدترین حالت می سوختند. امروزه، متقاضیان لیزر عاقلانه تر برخورد می کنند و در مورد دستگاههای لیزر سؤال می کنند.

در کلینیک پوست، مو و زیبایی گیتا، از دستگاه لیزر جنتل مکس پرو استفاده می شود. این دستگاه، نسل سوم از برند کندلا است و با توجه به اینکه محدوده وسیعی از طول موج ها را دارد، برای هم پوست های تیره و هم پوست های روشن مناسب است. با دستگاه لیزر جنتل مکس پرو بیشتر آشنا شوید.

یک کلینیک لیزر خوب هزینه منطقی دارد

قبل از شروع جست و جوی برای بهترین کلینیک لیزر در تهران، باید هزینه را در نظر بگیرید. قبل از هر کاری، منابع مالی خود و مقدار پولی را که می توانید برای لیزر هزینه کنید، بررسی کنید. گام دیگر، تحقیق در مورد متوسط هزینه ها است. دقت داشته باشید که با انجام لیزر موهای زائد با هزینه پایین، سلامتی خود را در معرض خطر قرار می دهید. همیشه در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی ای بی دلیل نیست. پس به دنبال خدمات با کیفیت با قیمت منطقی باشید.

خدمات کلینیک پوست، مو و زیبایی گیتا به هیچ عنوان ارزان نیست. زیرا برای لیزر موهای زائد و دیگر خدمات زیبایی، از بهترین و گران ترین مواد، وسایل و دستگاه ها استفاده می شود. قیمت لیزر موهای زائد در کلینیک گیتا را مشاهده کنید.

بهترین کلینیک لیزر حتما نمونه کارها و شهرت خوبی دارد

زمانی که به دنبال بهترین کلینیک لیزر موهای زائد هستید، ارزیابی تخصص و تجربه ی تکنسین ها، اهمیت زیادی دارد. برای اینکار می توانید روی وب سایت کلینیک، عکس های قبل و بعد مشتریان را نگاه کنید. البته به علت حساسیت مراجعین، عکس برداری در حین انجام لیزر به ندرت انجام می شود. همچنین می توانید نظرات مشتریان را به صورت آنلاین روی وب سایت بخوانید و بازبینی ها و رتبه بندی های آنها را بررسی کنید.

سعی کنید با مشتریان قبلی کلینیک صحبت کنید و ماندگاری نتایج آنها را با چشم خود ببینید تا هرگونه شک و تردیدی را رفع کنید. اگر برای لیزرموهای زائد خود به یک مرکز تخصصی لیزر می روید، از زیر نظر پزشک بودن آن اطمینان حاصل کنید. تکنسین لیزر یا فرد ارائه دهنده ی خدمات باید مجوز و صلاحیت استفاده از دستگاههای لیزر را داشته باشد و همچنین در زمینه ی لیزر موهای زائد تخصص داشته باشد.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر