مرکز تخصصی کاشت ابرو در تهران کجاست؟

مرکز تخصصی کاشت ابرو در تهران کجاست؟

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مرداد 20, 1401
بازدید: 231

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مرداد 20, 1401
بازدید: 231

فهرست مطالب

کاشت ابرو یک انتخاب منطقی برای کسانی است که با کمبود موی ابرو مواجه هستند یا به هر دلیلی می‌خواهند ظاهر ابروهای خود را زیباتر کنند. این روش یک راه‌حل ایدل برای ترمیم همیشگی ابروی بیمارانی است که درگیر فقدان مادرزادی ابرو هستند. آن‌هایی که ابروهای خود را به خاطر آسیب‌دیدگی، زخم، کندن مداوم یا مواردی نظیر شیمی‌درمانی از دست داده‌اند نیز می‌توانند ابرو بکارند. امروزه کاشت ابرو محبوبیت بیشتری در میان زنان و مردان با هر سن و سالی پیدا کرده است. برای آشنایی با بهترین مرکز تخصصی کاشت ابرو در تهران همراه ما بمانید.

آشنایی با کاشت ابرو

کاشت ابرو به عنوان یک زیرمجموعه برای کاشت مو محسوب می‌شود که تمرکز آن روی ترمیم و تغییر شکل ابروهای بیمار به سمت بهتر شدن است. روش‌های کاشت ابرو تا حدود زیادی پیرو همان اصول جراحی کاشت مو بر روی پوست سر هستند. در این روش‌ها، موهای اهداکننده از پشت سر فرد استخراج خواهند شد. سپس با هدف رسیدن به ابروهایی پرپشت‌تر و طبیعی‌تر در نواحی ابرو کاشته می‌شوند.

کاشت ابرو در حدود ۱ تا ۳ ساعت طول می‌کشد و نتایج آن با مراقبت مناسب تا آخر عمر همراه فرد خواهند بود. موهای کاشته‌شده در ابرو پس از عمل جراحی شروع به رشد می‌کنند و برای همیشه به همین شکل باقی می‌مانند. کلینیک گیتا به عنوان بهترین مرکز تخصصی کاشت ابرو در تهران از ابزارهای میکرو جراحی پیشرفته برای کنترل عمق و زاویه رشد موهای کاشته‌شده استفاده می‌کند.

بررسی روش های کاشت ابرو - ۲ روش FUE و FUT

در این مقاله درباره انواع روش های کاشت ابرو و مزایای کاشت ابرو به روش FUE و FUT توضیح خواهیم داد.

افراد مناسب برای کاشت ابرو

هر فرد بالای ۲۰ سالی که از فقدان ابرو رنج می‌برد، کاندیدای مناسبی برای عمل کاشت ابرو خواهد بود. دلایل ریزش و فقدان ابرو متفاوت هستند، اما تمامی افراد می‌توانند پس از مشورت با پزشک به کاشت ابرو بپردازند. طی جلسه اولیه مشاوره در کلینیک زیبایی گیتا به شما گفته خواهد شد که کدام روش کاشت ابرو برای شما مناسب‌تر است.

برخی افراد صرفاً به این دلیل وارد کلینیک ما می‌شوند که از شکل یا ضخامت ابروهای خود رضایت ندارند. این افراد را غالباً زنان و مردان در گروه سنی ۳۰ تا ۴۰ سال تشکیل می‌دهند. اما مردان و زنان جوان‌تر (بالای ۲۰ سال) هم می‌توانند برای رسیدن به شکل ابروهای دلخواه خود در کلینیک ما ابرو بکارند. کاشت ابرو بهترین روشی است که می‌تواند ابروهای نازک شما را پرپشت و زیبا کند. جراحان کلینیک گیتا از تجربه و علم بالایی در میان سایر مراکز کاشت ابرو در تهران برخوردار هستند.

کجا ابرو بکارم؟

طرفداران روش دائمی کاشت ابرو در تهران روزبه‌روز بیشتر می‌شوند، چراکه نتایج آن زیبا، طبیعی و دائمی است. کلینیک گیتا به عنوان یک مرکز تخصصی کاشت ابرو به روش جراحی، در تهران فعالیت دارد. ابزارها و تکنیک‌های مورد استفاده در کلینیک ما بسیار شناخته ‌شده و حرفه‌ای هستند. کارکنان ما با دقت و وسواسی خاص و توسط شخص دکتر گیتا مجیدزاده استخدام می‌شوند.

جراحان زیبایی ما کاملاً باتجربه، متخصص و مشهور هستند و سال‌ها است که به عمل کاشت مو و ابرو اشتغال دارند. ارائه پیشرفته‌ترین تکنیک‌ها توسط جراحان ما و زیر نظر دکتر مجیدزاده، دست یافتن شما به ابروهایی طبیعی را تضمین می‌کند. روش‌های روز دنیا نظیر کاشت موی مستقیم یا DHI در مرکز تخصصی کاشت ابروی ما ارائه می‌شوند.

کاشت، ابرو، عملی بسیار ظریف و پیچیده است و باید زیر نظر متخصصین باتجربه صورت پذیرد. همه جراحی‌های ما با درصد موفقیت بالا و به صورت کاملاً تضمینی ارائه می‌شوند. هم‌وطنان عزیز از سایر شهرهای کشور نیز برای کاشت ابرو در تهران می‌توانند به کلینیک گیتا مراجعه نمایند.

روش کاشت ابرو در کلینیک گیتا

کاشت ابرو در کلینیک گیتا بدون نیاز به بستری طولانی‌مدت و تنها با بی‌حسی موضعی و بدون درد انجام می‌شود. جراح ابتدا شما را معاینه خواهد کرد تا بهترین روش برای رسیدن به طبیعی‌ترین ابروی ممکن مشخص گردد. هر ابرو به طور میانگین به ۲۵۰ تا ۴۰۰ تار مو نیاز خواهد داشت تا ظاهری طبیعی و زیبا به دست آورد. هر فولیکول مو مطابق با جهت رشد طبیعی موها به ابرو پیوند زده خواهد شد تا تراکم ابروها به طور نرمال افزایش یابد. موهای پیوند خورده به ابرو برای دستیابی به ظاهری زیبا و یکنواخت، به شکل بسیار محکم در کنار هم قرار می‌گیرند.

جراح برای برداشتن فولیکول‌های مو در ناحیه پشت سر (اهداکننده) از سوزن‌های بسیار ریز استفاده می‌کند. این کار برای اطمینان از عدم ایجاد زخم در سر و ابروی گیرنده ضروری خواهد بود. وی در مرحله بعد با کمک سوزن‌های بسیار کوچک و با قطر چند میلی‌متر، موها را به صورت تک‌تک در ابروی شما خواهد کاشت. همچنین جراح قبل از عمل با استفاده از یک بی‌حس‌کننده موضعی از ناراحتی شما حین عمل جلوگیری خواهد کرد. پس از کاشت ابرو می‌توانید کلینیک را ترک کنید و برای گذراندن دوره کوتاه ریکاوری به خانه برگردید.

ریکاوری بعد از کاشت ابرو

ریکاوری بعد از کاشت ابرو

شاید بپرسید که پس از انجام عمل در بهترین مرکز تخصصی کاشت ابرو در تهران چه اتفاقاتی روی خواهد داد. برخی از افراد بعد از عمل ممکن است برای مدت کوتاهی مقدار کمی کبودی و تورم را در ناحیه ابروهای خود تجربه کنند. اما دوره ریکاوری بسیار سریع و بدون درد سپری خواهد شد. اثرات کامل و مورد انتظار پیوند ابرو اعم از جزئی یا کلی بعد از مدتی ظاهر می‌شوند و به صورت دائمی باقی خواهند ماند. بنابراین شاهد بهبودی کامل در شکل و ضخامت ابروی خود خواهید بود.

البته ظرف چند هفته اول پس از عمل، شاهد ریزش برخی موهای ابروی خود خواهید بود. این ریزش جای نگرانی ندارد و اتفاقاً نشانه‌ای از بهبودی و موفقیت‌آمیز بودن عمل است. بعد از ریزش، موهای کاشته‌شده دوباره به رشد طبیعی خود ادامه خواهند داد. در نهایت، ابروهای پرپشت تثبیت‌شده خود را ظرف ۶ ماه تا یک سال پس از عمل مشاهده خواهید کرد. البته هر چهار هفته یک‌بار باید ابروهای خود را کوتاه کنید تا به فرم و اندازه استاندارد باقی بمانند.

مرکز تخصصی کاشت ابرو در تهران

کلینیک زیبایی گیتا به تعهد بالای خود در ارائه خدمات با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان خود شهرت دارد. ما روی هر فرد خاص و مشکل ریزش ابروهای او تمرکز می‌کنیم تا دستیابی به بهترین نتایج ممکن امکان‌پذیر شود. جراحان ما با تحقیق و شرکت در سمینارهای کاشت مو در کشورهای پیشرفته سعی می‌کنند تا علم خود را کاملاً بروز نگه دارند.

کارکنان ما با دقت فراوان به صحبت‌های شما گوش خواهند داد و زمان کافی را به هر مراجعه‌کننده اختصاص می‌دهند. تجربه داشتن ابروهایی نازک و کم‌پشت می‌تواند بسیار دشوار و ناراحت‌کننده باشد. اما جای نگرانی وجود ندارد چون با کاشت ابرو در مرکز ما می‌توانید به ابروهایی بسیار زیبا و متقارن دست پیدا کنید. هدف ما جلب رضایت، رفع نگرانی و بهبود اعتمادبه‌نفس شما عزیزان از طریق داشتن ابروهایی زیبا است.

جمع‌بندی

امروزه جراحی کاشت ابرو در تهران به مرور جایگزین سایر روش‌های غیردائمی ترمیم ابرو نظیر تاتو می‌شود. از اسم جراحی نترسید، زیرا کاملاً به روش سرپایی و بدون درد انجام می‌شود. همچنین نیازی به بستری در کلینیک یا بیهوشی در حین عمل نخواهد بود. کلینیک گیتا از تجربه زیادی در کاشت مو و ابرو برخوردار است و این کار را به صورتی کاملاً تضمینی انجام می‌دهد. کافی است به کلینیک ما سری بزنید و با محیط گرم و صمیمی ما بیشتر آشنا شوید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر