بررسی تکنولوژی جدیدترین دستگاه لیزر کندلا

بررسی تکنولوژی جدیدترین دستگاه لیزر کندلا

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

شهریور 27, 1401
بازدید: 219

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

شهریور 27, 1401
بازدید: 219

فهرست مطالب

شرکت مشهور استرالیایی کندلا، بیش از ۲ دهه سابقه درخشان در حوزه تکنولوژی زیبایی دارد. این شرکت تاکنون چندین مدل دستگاه لیزر مو را با موفقیت روانه بازارهای جهانی کرده است. دستگاه لیزر کندلا مدل جنتلمکس پرو پلاس جدیدترین محصول این شرکت برای رفع موهای زائد محسوب می‌شود. کارآمدترین و به‌روزترین تکنولوژی‌های دنیا در این دستگاه با هم ترکیب شده‌اند. البته دستگاه به‌جز رفع موهای زائد، برای رفع عارضه های پوستی دیگر هم کاربرد دارد. ضمناً روی همه افراد، حتی کسانی که رشد شدید موهای زائد دارند، به ‌طور صد در صد پاسخگو خواهد بود.

تاریخچه دستگاه‌های لیزر موهای زائد کندلا

در دستگاه‌های کندلا، از نور لیزری با قدرت بالا برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود. بدین ‌صورت که لیزر، فولیکول‌های مو (پیاز مو) را گرم می‌کند و از بین می‌برد. درنتیجه، رشد مو در ناحیه موردنظر متوقف می‌شود. سیر تحول دستگاه لیزر کندلا به‌صورت زیر بوده است:

جنتل یاگ پرو (GentleYag Pro)

جنتل یاگ پرو نخستین سری از محصولات لیزر موهای زائد کندلا محسوب می‌شود. طول ‌موج نور این دستگاه برابر با ۱۰۶۴ نانومتر است که برای پوست‌های نوع ۴ تا ۶ مناسب خواهد بود. یعنی پوست‌هایی که احتمال برنزه شدنشان بیشتر از سوختنشان است، بنابراین آسیب کمتری می‌بینند.

جنتل لیز پرو (GentleLase Pro)

احتمال سوختگی در پوست‌های نوع یک تا ۳ بیش از احتمال برنزه شدن است. جنتل لیز پرو آمد تا با طول ‌موج ۷۵۵ نانومتر، برای این پوست‌ها مناسب باشد.

جنتلمکس پرو (GentleMax Pro)

جنتلمکس پرو را شرکت کندلا به‌ صورت ترکیبی از دو محصول بالا طراحی کرد. این دستگاه می‌توانست هر دو طول‌موج ذکرشده را داشته باشد. به همین دلیل، برای انواع پوست مناسب بود.

جنتلمکس پرو پلاس (GentleMax Pro Plus)

به‌روزترین و جدیدترین دستگاه لیزر کندلا یعنی جنتلمکس پرو پلاس، همه قابلیت‌های جنتلمکس پرو را دارد. یعنی برای رفع موهای زائد از هر نوع پوست و مویی کاملا مناسب است. اما آپشن‌های بسیار پیشرفته‌ای به آن افزوده شده‌اند که آن را کاملا از محصولات قبلی متمایز می‌سازند، ازجمله:

  • مدت‌زمان پالس این محصول بسیار کاهش داده شده و به ۲ میلی‌ثانیه رسیده است. یعنی لیزر آسیب کمتری به پوست وارد خواهد کرد و فردی که لیزر می‌شود، احساس راحتی دوچندان خواهد کرد.
  • اندازه خروجی لیزر به ۲۶ میلی‌متر رسیده است. یعنی لیزر می‌تواند قسمت بیشتری از پوست را در بر بگیرد. در نتیجه، سرعت بالا می‌رود.
  • شاریدگی (حجم نور) بیشتری دارد و اثر بیشتری می‌گذارد.
  • سیستم DCD آن از ورود هرگونه آسیب به پوست جلوگیری می‌کند.

معرفی دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

جنتلمکس پرو پلاس حاصل چندین دهه تلاش و نوآوری متخصصان حوزه سلامت و زیبایی لیزری است. این دستگاه دارای جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا می‌باشد. همین امر، آن را از دستگاه‌های دیگر در صنعت لیزر مو متمایز می‌کند. این مدل دستگاه لیزر کندلا پیاز مو را به ‌صورت گزینشی با پالس شدید انرژی نوری هدف می‌گیرد. سپس طبق اصول حذف گرمایی، نابودش می‌کند. به صورتی که هیچ اثر مخربی بر بافت زنده پیرامون مو نمی‌گذارد؛ چراکه مجهز به سیستم DCD یا خنک‌کننده پویا است. این سیستم پیش از اعمال هر پالس نور، یک مایع سرمازای خنک‌کننده روی ناحیه مشخص‌شده از پوست می‌ریزد. بنابراین گرما فقط به پیاز مو می‌رسد و پوست هیچ‌گونه گرما یا آسیبی نخواهد دید.

تا به امروز بیش از ۱۴۵۰۰ دستگاه از این محصول در بیش از ۸۸ کشور جهان در کلینیک‌ها و مراکز معتبر بهداشت و سلامت نصب شده‌اند. بیش از ۳۰ میلیون متخصص زیبایی سرتاسر دنیا، لیزر مو را با این محصول انجام می‌دهند. همچنین تعداد ۷۰۰ مقاله علمی توانسته‌اند کارایی و ایمنی آن را به اثبات برسانند. باید افزود که سالانه ۱۰ میلیون نفر با دستگاه لیزر کندلا برای رفع موهای زائد خود اقدام می‌کنند، زیرا دارای تاییدیه از سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) و نشان استانداردهای سلامت اروپا (CE) است.

مشخصات دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

  • فرکانس برابر با ۱۰ هرتز.
  • انرژی برای طول‌موج ۷۵۵ برابر با ۶۸ ژول و برای طول‌موج ۱۰۶۴ برابر با ۹۰ ژول است.
  • مدت‌زمان پالس لیزر می‌تواند بین ۲۵۰ تا ۱۰۰ میلی‌ثانیه متغیر باشد.
  • اندازه خروجی لیزر از ۵ میلی‌متر تا ۲۶ میلی‌متر قابل تنظیم است. این یعنی هم برای مناطق ریز و حساس و هم مناطق کلی قابل‌استفاده خواهد بود.
  • دارای کنترل دستی و کنترل پایی است، یعنی متخصص می‌تواند از دو طریق آن را کنترل کند. در نتیجه، دقت کار بالاتر می‌رود.
  • وزن دستگاه برابر با ۱۱۸ کیلوگرم است.
  • ابعاد: ۱۰۷ (ارتفاع) در ۴۶ (عرض) در ۶۹ (طول) سانتی‌متر.
مزایای دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

مزایای دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

این مدل دستگاه لیزر کندلا را قطعا می‌توان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در سرتاسر جهان در سال ۲۰۲۲ دانست؛ چراکه هم از نظر ایمنی، هم راحتی، هم امکانات و هم دارا بودن جدیدترین تکنولوژی‌ها، از رقبایش برتر است. این دستگاه مزایای فراوانی دارد که عبارتند از:

کاملا بدون درد

حسی که لیزر کردن با این محصول به شما می‌دهد، مانند کشیده شدن آهسته یک نوار نازک پلاستیکی روی پوستتان است. یعنی از درد خبری نیست. سیستم پیشرفته فوق مدرن خنک کننده DCD کاری می‌کند تا حتی آن حس پلاستیکی مانند را بسیار خفیف‌ حس کنید.

چندکاره

برای موارد گوناگونی کاربرد دارد:

  • رفع رگ مردگی پوست به‌خصوص در ناحیه پا
  • رفع چین و چروک پوست
  • از بین بردن قارچ پا
  • از بین بردن قرمزی پوست
  • دیگر کاربردها

بدون نیاز به ژل خنک کننده

به کمک جدیدترین دستگاه لیزر کندلا دیگر از سختی‌های استفاده از ژل خنک‌کننده راحت می‌شوید؛ چراکه سیستم خنک کننده DCD نیاز به این ژل را از بین برده است.

سرعت بسیار بالا

هر جلسه لیزر موهای زائد با محصول جدید کندلا، تنها چند دقیقه طول می‌کشد!. اگر بخواهید قسمت‌های کوچک پوست را لیزر کنید (مانند زیربغل، ابرو و کناره لب)، کار شما حتی کمتر از یک دقیقه طول خواهد کشید!

نیاز به حداقل تعداد مراجعه به کلینیک

جنتلمکس پرو پلاس به دلیل اثرگذاری قوی، تعداد جلسات موردنیاز را پایین می‌آورد. پس از ۳ بار مراجعه، بیش از ۸۰ درصد موهای زائد بدن از بین می‌روند. برای تاثیر صددرصدی ممکن است از ۶ تا ۱۰ جلسه نیاز به مراجعه داشته باشید. این مسئله به رنگ پوست، رنگ مو و مساحت قسمت مورد نظر بستگی دارد. هرچه موی شما سیاه‌تر و پوستتان سفیدتر باشد، اثرگذاری سریع‌تر و قوی‌تر است.

دقت شگفت‌انگیز

مساحت لیزر کاملا قابل تنظیم است. به همین دلیل می‌تواند روی ریزترین نقاط بدن مانند بینی، بالای لب، کناره خط مو و دور چشم مورد استفاده قرار گیرد.

از بین بردن حتی موهایی که هنوز روییده نشده‌اند.

اگر موهایی وجود داشته باشند که ریشه‌شان شکل گرفته است، ولی هنوز رویش نداشته‌اند، این دستگاه کندلا آن‌ها را نابود خواهد کرد.

دائمی بودن و هزینه پایین

این دستگاه اثر دائمی دارد و نیازی به هزینه‌های بعدی نخواهد بود.

جمع‌بندی

انتخاب یک دستگاه خوب برای لیزر موهای زائد، کار دشواری است. دستگاه‌های رایج و قدیمی معمولا مشکلاتی را به همراه دارند. مثلا ممکن است فرایند لیزر با آن‌ها بسیار طولانی باشد یا به پوست آسیب بزنند. اما رفع موهای زائد با جنتلمکس پرو پلاس طی چند دقیقه انجام می‌گیرد. همچنین به هیچ‌یک از شش نوع پوست انسان‌ها هیچ آسیبی نمی‌زند و هیچ دردی هم ندارد. دستگاه لیزر کندلا مدل جنتلمکس پرو پلاس بی‌خطرترین و بهترین راه برای لیزر موهای زائد به شمار می‌رود.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر