جنتلمکس پرو پلاس راه ‌حل موهای زائد

جنتلمکس پرو پلاس راه حل رفع موهای زائد

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مهر 12, 1401
بازدید: 283

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مهر 12, 1401
بازدید: 283

فهرست مطالب

رویش موهای زائد در قسمت‌های مختلف بدن، یک اتفاق ناخوشایند برای بسیاری از افراد است. در نتیجه، بسیاری از مردم سعی می‌کنند با استفاده از روش‌های مختلف، موهای زائد بدن خود را از بین ببرند. یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار، انجام لیزر با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس است. این دستگاه در حال حاضر قوی‌ترین دستگاه و به عنوان بهترین راه حل رفع موهای زائد شناخته می‌شود. در ادامه این مقاله به بررسی دستگاه جنتلمکس پرو پلاس می‌پردازیم.

آشنایی با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس، راه حل رفع موهای زائد

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس توسط شرکت بزرگ کندلا تولید شده است. این دستگاه به عنوان جدیدترین محصول شرکت کندلا، از طول موج‌های ۷۵۵ نانومتری الکساندرایت و ۱۰۶۴نانومتری  Nd: YAGاستفاده می‌کند. این امر باعث می‌شود این دستگاه برای اکثر پوست‌ها و موها مناسب و قابل استفاده باشد.

امروزه دستگاه قدرتمند جنتلمکس پرو پلاس به ‌علت داشتن تکنولوژی پیشرفته، به عنوان غول صنعت لیزر شناخته می‌شود. همچنین این دستگاه توانسته است در میان متخصصین، بسیار محبوب و جایگزین نسل‌های قبلی دستگاه‌های لیزر شرکت کندلا شود. 

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس اشعه‌های لیزر را بدون آسیب رساندن به بافت پوست، به محل رویش موهای زائد می‌فرستد. همچنین این دستگاه لیزر دارای گرمای کنترل شده‌ است. در واقع این گرما به علت استفاده از سیستم خنک کننده مخصوص، آسیبی به پوست وارد نمی‌کند.

مزایای دستگاه جنتلمکس پرو پلاس، راه حل رفع موهای زائد

این محصول قدرتمند شرکت کندلا دارای تکنولوژی پیشرفته‌ای است که باعث می‌شود مزایای بسیاری داشته باشد.

مدت زمان درمان کوتاه

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس با فناوری پیشرفته‌ای که دارد، می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین تأثیر را بگذارد و باعث حذف همیشگی موهای زائد شود. تعداد جلسات لازم برای انجام لیزر با توجه به نوع پوست و میزان تأثیرگذاری مورد نظر، متفاوت است. اما می‌توان گفت، تعداد جلسه‌های لیزر بیشتر از ۶ جلسه است. همچنین مدت زمان هر جلسه با توجه به نواحی موردنظر، متغیر خواهد بود و می‌تواند از ۳۰ دقیقه تا یک ساعت باشد.

قدرت و توان بالا

این دستگاه نسبت به سری‌های قبلی خود دارای قدرت و توان بالاتری است که باعث می‌شود با رضایت بیشتری همراه باشد.

بدون درد و ناراحتی

این محصول شرکت کندلا دارای تکنولوژی پیشرفته‌ای در قسمت‌های مختلف آن است. همین امر موجب شده است میزان درد و ناراحتی افراد به هنگام انجام لیزر، به مقدار قابل توجه‌ای کاهش یابد.

تاثیر دائمی و همیشگی

ماندگاری نتایج استفاده از این دستگاه لیزر پس از پایان جلسات انجام لیزر، به صورت دائمی است. بنابراین فرد پس از گذشت چندین سال، نیاز به تکرار لیزر ندارد. 

مقرون به ‌صرفه بودن

رفع موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. زیرا پس از انجام لیزر، نیاز به وسایل دیگری برای حذف موهای زائد مانند ژیلت نیست. حتی همانطور که گفته شد، خود لیزر هم نیاز به تجدید ندارد.

انعطاف پذیری و تطابق بالا با انواع پوست

این دستگاه قدرتمند لیزر دارای تکنولوژی پیشرفته و طول موج‌های دوگانه است. این موضوع باعث می‌شود تا این محصول شرکت کندلا بتواند روی انواع پوست‌ها نتایج چشمگیری داشته باشد.

ایمن و بدون خطر برای تمامی سنین

تکنولوژی به کار رفته در دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس، آن را به یک دستگاه ایمن برای تمامی سنین حتی نوزادان تبدیل کرده است. برای استفاده از این دستگاه روی پوست نوزادان، تنها به رضایت والدین نیاز خواهد بود.

کمک به حفظ محیط زیست

این محصول تازه شرکت کندلا می‌تواند با جلوگیری از تولید زباله‌های پلاستیکی مانند زیلت و زباله‌های شیمیایی مانند پودرهای موبر به سلامت کره زمین کمک کند.

دقت بالا

این دستگاه دارای دقت بسیار بالایی است که باعث می‌شود برای نواحی بسیار ظریف و کوچک مانند خط ریش در آقایان و خط باسن مناسب باشد.

مجهز به سیستم خنک کننده قوی

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، این دستگاه دارای یک سیستم خنک کننده بسیار قوی است که باعث کاهش درد می‌شود.

معایب دستگاه جنتلمکس پرو پلاس، راه ‌حل رفع موهای زائد

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس دارای تکنولوژی پیشرفته است، بنابراین هزینه استفاده از این دستگاه بالا خواهد بود. همچنین با توجه به تحریم بودن ایران، می‌توان گفت این دستگاه بسیار گران قیمت است. یکی دیگر از عیب‌های این دستگاه که باید به آن اشاره کرد، وزن بالای آن و در نتیجه حمل و نقل سخت آن است.

مراقبت‌های قبل از استفاده از دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس، راه حل رفع موهای زائد

مراقبت‌های قبل از استفاده از دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس، راه حل رفع موهای زائد

افرادی که می‌خواهند از این دستگاه برای انجام لیزر استفاده کنند، می‌بایست موهای زائد خود را روز و یا شب قبل از انجام لیزر با استفاده از ژیلت شیو کنند. در صورت داشتن حساسیت پوستی یا مصرف داروهای خاص، بهتر است قبل از انجام لیزر نکات لازم به پزشک اطلاع داده شوند. بهتر است قبل از لیزر برخی نواحی مانند دور سینه، کشاله ران و… آزمایش هورمونی داده شود.

مراقبت‌های بعد از استفاده از دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس، راه حل رفع موهای زائد

پس از انجام لیزر بهتر است تا ۲۴ ساعت در محل‌های انجام لیزر از مواد شوینده استفاده نشود. لازم است تا یک هفته بعد از انجام لیزر از قرار گرفتن در زیر نور خورشید خودداری شود و هر ۴ ساعت یک‌بار از ضدآفتاب استفاده شود. همچنین در دوره انجام جلسات لیزر، افراد به هیچ عنوان نباید پوست خود را برنزه کنند. 

عوارض انجام لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

دستگاه قدرتمند جنتلمکس پرو پلاس به علت داشتن تکنولوژی پیشرفته، کاملاَ ایمن محسوب می‌شود و دارای عوارض بسیار ناچیزی است. سرخی پوست را می‌توان از عوارض محدود این دستگاه دانست که البته تنها با گذشت چندین ساعت، از بین می‌رود. دانستن این نکته که این دستگاه هیچ‌گونه آسیب جدی به بافت پوست بدن وارد نمی‌کند، لازم است.

هزینه استفاده از دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

هزینه انجام لیزر با دستگاه پیشرفته جنتلمکس پرو پلاس با توجه به نکاتی مانند نوع پوست، تعداد نواحی مورد نظر، تعداد جلسات و … متفاوت خواهد بود. همچنین ممکن است کلینیک‌های مختلف با توجه به کیفیت کار خود، قیمت‌های مختلفی را برای استفاده از این دستگاه داشته باشند.

جمع‌بندی

استفاده از دستگاه پر قدرت لیزر جنتلمکس پرو پلاس را می‌توان راه ‌حل رفع موهای زائد در نظر گرفت. این دستگاه با توجه به تکنولوژی و طول موج‌های دوگانه خود، می‌تواند برای از بین بردن موهای زائد انواع مختلف پوست مناسب باشد. از مزایای این دستگاه می‌توان به بالا بودن قدرت، توان، دقت و سرعت آن اشاره نمود. سیستم خنک کننده این دستگاه نیز باعث می‌شود تا انجام لیزر، بدون درد و ناراحتی باشد. این دستگاه با تکنولوژی پیشرفته‌ای که دارد، اشعه‌هایی را به بافت پوست می‌فرستد و باعث سوزاندن ریشه موهای زائد می‌شود. البته این اشعه‌ها هیچ‌چگونه آسیبی به بافت پوست وارد نمی‌کنند و تنها باعث از بین رفتن موهای زائد می‌شوند.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر