کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می‌شود و چه مزایایی دارد؟

کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می‌شود و چه مزایایی دارد؟

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مهر 27, 1401
بازدید: 917

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مهر 27, 1401
بازدید: 917

فهرست مطالب

یکی از موارد مهمی که چهره انسان به‌خصوص آقایان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، نازک شدن یا ریزش ابروها است. این موضوع می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. بالا رفتن سن، باقی ماندن اثر یک زخم و بیماری از جمله این دلایل هستند. کم‌پشت و نازک شدن ابروها باعث می‌شود چهره شخص، بسیار پیرتر از سن واقعی او به نظر برسد. خبر خوب این است که امکان کاشت ابرو مردانه وجود دارد که می‌تواند به دلخواه شما به صورت ظریف یا پرپشت صورت گیرد. نتیجه این عمل، ابروهایی طبیعی است که باعث ایجاد ظاهری زیباتر و جوان‌تر می‌شوند. ما در این مقاله شما را با این عمل پرطرفدار آشنا خواهیم کرد، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چه زمانی باید اقدام به کاشت ابرو مردانه کرد؟

همه افراد به ‌طور طبیعی دارای ابروهای پرپشت نیستند. این موضوع، بیشتر برای افرادی که موها و ابروهای روشن‌تری دارند، صدق می‌کند. بنابراین ممکن است این افراد فقط بخواهند ابروهای خود را کامل‌تر و پرپشت‌تر کنند. همچنین دلایل دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند منجر به از دست دادن کامل یا بخشی از ابرو شوند. برخی از شایع‌ترین این دلایل عبارتند از: رادیوتراپی یا شیمی‌درمانی، اسکار یا مشکلات پوستی (مانند سوختگی، تاتو و غیره)، تریکوتیلومانیا (نوعی رفتار خودآزاری که شامل کشیدن ابرو می‌شود) و… .

کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می‌شود؟

جهت اینکه با عمل کاشت ابرو برای مردان آشنا شوید، ما این عمل را در دو بخش “هنگام کاشت” و “پس از کاشت” برای شما تشریح خواهیم کرد.

در هنگام کاشت ابرو

کاشت ابرو، روشی نسبتا ساده است. این کار فقط با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و نیازی به بستری شدن طولانی‌مدت در بیمارستان یا کلینیک ندارد. با این ‌حال، این عمل چون تاثیر مستقیمی روی چهره فرد می‌گذارد، باید توسط یک جراح معتبر انجام شود. جراح باید بتواند با دقت بسیار زیادی این کار را انجام دهد تا نتایج خوبی به دست آید.

به منظور ایجاد ابروی پرپشت و صاف، حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ تار مو برای پیوند جزئی و ۲۰۰ تا ۴۰۰ تار مو برای پیوند ابروی کامل موردنیاز است. تعداد دقیق آن با توجه به اندازه و ظاهر ابروی موجود و همچنین نتیجه موردنظر، متفاوت خواهد بود. هر تار ابرو باید در موقعیت مناسب با پیروی از جهت تارهای دیگر و کاملا صاف روی پوست، کاشته شود. همچنین موها باید با فاصله بسیار نزدیک به هم باشند تا ظاهری کامل و صاف ایجاد کنند.

فولیکول‌های موی اهداکننده با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز، برداشته می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود که هیچ‌گونه جای زخمی روی سر یا روی ابروی کاشته شده، باقی نماند. بانک موی اصلی برای برداشت، موهای پشت سر و پشت گوش است. هر مو به‌ صورت جداگانه با استفاده از سوزن‌هایی به عرض چند میلی‌متر کاشته می‌شود. پس از انجام کاشت، نیازی به ماندن در کلینیک وجود ندارد و شخص می‌تواند جهت بهبودی در منزل استراحت کند.

پس از کاشت ابرو

پس از کاشت ابرو

بهبودی پس از عمل کاشت ابرو مردانه بسیار سریع و بدون درد خواهد بود؛ اگرچه ممکن است برای یک دوره موقت، مقداری کبودی و تورم ایجاد شود.

نتایج حاصل از پیوند کامل و جزئی ابرو، دائمی است اما مدتی طول می‌کشد تا اثر آن کامل شود. بلافاصله پس از جراحی، شکل و تراکم ابرو را می‌توان مشاهده کرد، اما بسیاری از تارهای موی کاشته شده در عرض دو هفته می‌ریزند. این ریزش، موضوع نگران‌کننده‌ای نیست و بخشی از روند بهبودی است. به ‌طوری‌ که پس از چند وقت، موهای جدید در همان محل رشد خواهند کرد. با این ‌حال، این موضوع را در نظر بگیرید که برای رسیدن به نتیجه کامل، احتمالا ۱۲ ماه زمان مورد نیاز است.

مزایای کاشت ابرو

کاشت ابرو مردانه مزایای زیادی را به شما ارائه خواهد کرد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهد شد.

ابروهای ضخیم و پرپشت

یکی از مهم‌ترین مزایای کاشت ابرو، داشتن ابروهای ضخیم، پرپشت و در فرم دلخواه است. این موضوع باعث می‌شود که نمای چشمان شخص نیز زیباتر به نظر برسد.

افزایش اعتماد به نفس

بسیاری از افرادی که دارای ابروهای نازک و کم‌پشت هستند، از روش‌هایی مانند کشیدن مداد یا تاتو استفاده می‌کنند. با این‌ حال هیچ ‌یک از این روش‌ها نمی‌تواند جایگزین ابروهای واقعی شود. به عبارت دیگر، با ابروهای طبیعی پرپشت، زاویه‌دار و زیباتر، اعتماد به نفس شخص به‌صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت.

بهبود حالات مختلف چهره

حالات چهره نقش بسیار مهمی در ارتباطات انسان‌ها با یکدیگر دارند. همچنین نمی‌توان منکر این واقعیت شد که ابروها نقش مهمی در نشان دادن حالات چهره انسان دارند. کاشت ابرو مردانه می‌تواند ابروهایی با شکل و زاویه مناسب به شخص ببخشد. این موضوع کمک خواهد کرد که افراد در ارتباط با دیگران، دارای تاثیرگذاری بیشتری باشند.

زیبایی ظاهری

کاشت ابرو می‌تواند به شما کمک کند تا چهره‌ای زیباتر و جذاب‌تر داشته باشید. همه انسان‌ها زیبایی و زیبا بودن را دوست دارند و مطمئنا داشتن زیبایی ظاهری، تاثیر زیادی در زندگی فرد خواهد داشت.

راه‌حل دائمی

برخلاف سایر تکنیک‌های ترمیم ابرو، نتایج کاشت ابرو مادام‌العمر هستند. گرافت‌ها به‌طور دائمی به ساخت مو در محل جدید خود ادامه می‌دهند. این موضوع، یکی از مهم‌ترین مزایای کاشت ابرو مردانه محسوب می‌شود، به ‌طوری ‌که شخص می‌تواند تا سالیان سال از داشتن ابروهای زیبا لذت ببرد.

پنهان کردن جای زخم و جای سوختگی

کاشت ابرو، یک روش منحصر به‌ فرد برای پنهان کردن جای زخم و سوختگی در ناحیه ابرو می‌باشد.

افزایش تراکم و طول کلی ابرو

با استفاده از این روش، تراکم ابروها را می‌توان افزایش داد و اصلاحات ظریفی در شکل کلی و طول ابروها ایجاد کرد.

طبیعی بودن

از دیگر نتایج مهم کاشت ابرو مردانه این است که ابروها با داشتن تراکم بالا، بسیار طبیعی و زیبا به نظر می‌رسند. در این روش، از موهای خود شخص برای پر کردن، ضخیم کردن یا تغییر شکل ابروها استفاده می‌شود. این بدان معنا است که تارهای ابرو نه‌تنها با موهای فرد سازگار می‌شوند، بلکه کاملا طبیعی نیز به نظر می‌رسند.

نداشتن دوره نقاهت

پس از کاشت ابرو، استراحت یک روزه کافی است. تنها موضوعی که در دوران ریکاوری باید رعایت شود، قرار نگرفتن در معرض اشعه مستقیم خورشید و خودداری از شنا، ورزش‌های سنگین و عدم استفاده از سونا می‌باشد.

جمع‌بندی

کاشت ابروی مردانه برای افرادی که به دنبال یک راه‌حل دائمی جهت بهبود یا زیبایی ابروهای خود هستند، بسیار مناسب است. با این ‌حال نکته‌ای که در این موضوع باید در نظر گرفته شود، انتخاب جراح باتجربه و متخصص در این زمینه و همچنین یک کلینیک معتبر است. جراحی که بتواند با ایمن‌ترین، جدیدترین و موثرترین اقدامات، ابروهای کاملا طبیعی و زیبایی را برای شخص ایجاد کند. به ‌طور کلی، عمل کاشت ابرو دارای مزایای زیادی برای فرد خواهد بود. اما مهم‌ترین مزیت این است که شخص بدون تحمل درد و با داشتن کمترین عوارض، به طور دائمی ابروهای دلخواه خود را خواهد داشت.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر