بررسی عوامل موثر بر قیمت فیشال

بررسی عوامل موثر بر قیمت فیشال

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

آبان 3, 1401
بازدید: 204

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

آبان 3, 1401
بازدید: 204

فهرست مطالب

امروزه فیشال به عنوان یکی از بهترین روش‌ها و درمان‌های مراقبتی پوست شناخته می‌شود که روز به روز هم تعداد طرفداران آن در حال افزایش است. یکی از سوالات متداولی که برای بسیاری از افراد مطرح می‌شود، علت تفاوت هزینه فیشال در کلینیک‌های مختلف است. به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم به بررسی عوامل موثر بر قیمت فیشال بپردازیم. با ما همراه باشید.

عوامل موثر بر قیمت فیشال

هزینه انجام فیشال همیشه ثابت نیست و فاکتورهایی در تعیین آن نقش دارند. بررسی این عوامل برای بسیاری از افرادی که قصد انجام فیشال را دارند، حائز اهمیت است. مهم‌ترین عواملی که هزینه فیشال پوست را تعیین می‌کنند، شامل موارد زیر هستند:

۱- محل انجام فیشال

در شهرهای بزرگ و مناطقی که هزینه‌های زندگی در آن‌ها بالاتر است، قیمت‌های بیشتری نیز برای انواع درمان‌های زیبایی و مراقبت از پوست تعیین می‌شود. با این حال، نوع کلینیک و مکانی که در آن عمل فیشال را انجام می‌دهید، می‌تواند تاثیر بیشتری بر هزینه آن داشته باشد. به عنوان مثال، برخی از سالن‌های آرایشی، خدمات فیشال را ارائه می‌دهند. معمولا قیمت فیشال در این سالن‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از انجام آن در یک سالن مجلل اسپا خواهد بود. از طرفی دیگر، بسیاری از متخصصان پوست و جراحان پلاستیک نیز در مطب‌های خود خدمات فیشال را ارائه می‌دهند. انجام این کار در کلینیک‌های تخصصی و مطب پزشکان، می‌تواند به مراتب دارای هزینه بیشتری باشد.

اگرچه مراجعه به جایی که هزینه کمتری دارد، گزینه وسوسه‌انگیزی است،؛ اما به یاد داشته باشید که به همان اندازه‌ای که هزینه می‌کنید، کیفیت و کارایی دریافت خواهید کرد. بنابراین ارزش آن را دارد که در مورد درمان‌های پوستی مانند فیشال در مکان‌های مختلف، به ‌طور کامل تحقیق کنید. زیرا انجام این کار توسط افراد کم‌تجربه می‌تواند عواقبی را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک فیشال

۲- شخصی که عمل فیشال را انجام می‌دهد.

درمان‌هایی مانند فیشال اغلب توسط یک متخصص زیبایی انجام می‌شوند. اما برخی از پرستاران یا متخصصان پوست و سایر پزشکان نیز قادر به انجام آن هستند.

از آنجایی که متخصصان زیبایی از دانش بیشتری در این خصوص برخوردار می‌باشند، می‌توانند با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته، فیشال تخصصی‌تری را ارائه دهند. به عنوان مثال، می‌توان به لایه‌برداری شیمیایی با قدرت بالا برای لایه‌برداری عمیق‌تر و تحریک کلاژن‌های جدید اشاره کرد.

اگر متخصصی که فیشال را برای شما انجام می‌دهد، دارای اعتبار و تخصص پیشرفته‌تری باشد، قیمت فیشال نیز بیشتر خواهد بود. اما یک متخصص زیبایی دارای مجوز، می‌تواند بدون آسیب رساندن به پوست شما این کار را با هزینه کمتری انجام دهد.

به ‌طور کلی اگر قصد دارید فیشال پوست خود را به اشخاصی به جز متخصصان زیبایی بسپارید، بهتر است از اعتبار آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

۳- نوع فیشالی که رزرو می‌کنید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در قیمت فیشال تاثیر دارد، نوع خدماتی است که در طول انجام آن دریافت خواهید کرد. بسیاری از مراکز پزشکی و زیبایی، انواع مختلفی از خدمات فیشال را بر اساس نوع پوست، مشکلات پوستی یا جوان‌سازی انجام می‌دهند. در این مراکز، خدماتی اضافه بر فیشال اولیه پوست نیز ارائه می‌نمایند که می‌توانند هزینه انجام فیشال را افزایش دهند. البته با انجام هر یک از آن‌ها می‌توانید انتظار تغییرات محسوس‌تری شامل پوست شفاف‌تر و خطوط ریز کمتر را نیز داشته باشید. اگر هر یک از این درمان‌ها به صورت ماهانه انجام شوند، در طولانی‌مدت اثرگذاری بیشتری خواهند داشت. این خدمات می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند که هر یک به تنهایی می‌توانند باعث افزایش قیمت فیشال شوند. برخی از این خدمات شامل مواردزیر هستند:

• فیشال استاندارد یا کلاسیک:

در این نوع فیشال، متخصص زیبایی ابتدا نوع پوست شما را تجزیه و تحلیل خواهد کرد و در مورد نگرانی‌های پوستی‌تان با شما صحبت می‌کند. برای شروع، ابتدا صورت شما با پاک‌کننده ملایم شستشو داده خواهد شد و سپس از یک اسکراب ملایم استفاده می‌شود. این اسکراب، برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست که می‌توانند منافذ شما را مسدود کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. سپس به صورت شما برای چند دقیقه بخار می‌دهند تا پوست شما قبل از انجام استخراج، نرم ‌شود. حالا جوش‌های سرسیاه و هرگونه جوش دیگر که در صورت شما وجود دارد را تخلیه می‌کنند. متخصص زیبایی ممکن است یک بار دیگر قبل از پاک‌سازی، یک لایه‌برداری شیمیایی روشن‌کننده پوست یا ماسک آب‌رسان نیز برای شما استفاده کند. در مرحله آخر، مقداری مرطوب‌کننده و ضد آفتاب به صورت شما اعمال می‌شود.

این نوع فیشال، عمدتا مبتنی بر سلامتی است. کمترین قیمت فیشال نیز مربوط به همین فیشال کلاسیک می‌باشد. هدف از این نوع فیشال، احساس آرامشی است که پس از سم‌زدایی از پوست صورت، به شما منتقل می‌شود. البته با انجام این کار، پوست شما تمیزتر، هیدراته‌تر و درخشان‌تر خواهد شد، اما تغییر چشمگیری نخواهد کرد. به همین دلیل، خدمات دیگری علاوه بر فیشال کلاسیک وجود دارند که با توجه به نوع پوست افراد مختلف ارائه می‌شوند. این خدمات اضافی شامل موارد زیر می‌باشند:

• فیشال جوان‌کننده مردانه:

فیشال مردانه برای ترمیم و تسکین سوختگی و انواع جای زخم استفاده می‌شود. این نوع فیشال باعث تمیز شدن عمیق منافذ، آب‌رسانی مناسب و در عین حال جوان‌سازی و ترمیم پوست خواهد شد.

• فیشال ضد پیری:

در این نوع از فیشال با تمرکز بر جوان‌سازی پوست و صاف کردن خطوط ریز، از موادی مانند اسید گلیکولیک استفاده می‌شود.

فیشال چیست؟ چرا باید فیشال صورت را انجام داد؟

فیشیال یک روش غیرتهاجمی برای برطرف کردن عیوب پوست صورت است که فواید زیادی دارد. ما در این مطلب، دلایل ضرورت استفاده از این تکنیک را بررسی می‌کنیم

• فیشال شفاف‌کننده برای پوست‌های مستعد آکنه:

در این نوع از فیشال، از یک لایه‌بردار سبک اسید سالیسیلیک برای پاک کردن و از بین بردن منافذ و همچنین سرعت بخشیدن به ساخت سلول‌های جدید پوستی استفاده می‌شود.

• فیشال مبتنی بر روشن کردن رنگ پوست:

در این نوع فیشال، با استفاده از ویتامین C، سرم‌های آنتی اکسیدان و ماسک، رنگ ناهمگون پوست یا هیپرپیگمانتاسیون را از بین می‌برند.

• هیدرافیشال:

در این روش از یک دستگاه تخصصی برای ترکیبی از پاک‌سازی عمیق، لایه‌برداری، استخراج، آب‌رسانی با سرم‌های آنتی اکسیدان و مرطوب‌کننده استفاده می‌شود.

• ومپایر فیشال:

این گزینه از ترکیب میکرونیدلینگ و PRP موضعی که از خون خود شما گرفته می‌شود، برای افزایش تولید کلاژن استفاده می‌کند.

• درمپلنینگ فیشال:

برخی از مراکز زیبایی، خدمات تخصصی‌تری مانند درمپلنینگ فیشال را ارائه می‌دهند. این نوع از فیشال شامل اکسیژن، جریان ولتاژ پایین (برای سفت کردن موقت عضلات صورت)، درمپلنینگ یا نور LED است.

• درمان کامل پشت و شانه:

فیشال‌های پشت می‌توانند در پاک‌سازی نقاط غیرقابل ‌دسترس پشت بدن، مفید باشند. در این نوع فیشال، انواع مشکلات پوستی پشت و شانه از جمله مسدود شدن منافذ، آکنه و کم آب شدن پوست درمان می‌شوند.

به ‌طور کلی، محصولات باکیفیت بالاتر، درمان‌های اضافی، تکنیک‌های پیشرفته‌تر و زمان‌های طولانی‌تر درمان، همگی بر قیمت فیشال خواهند افزود.

درمپلنینگ فیشال

جمع‌بندی

همان‌طور که در این مقاله بررسی شد، عوامل مختلفی در تعیین قیمت فیشال موثر هستند. اما اگر به فکر درمانی فراتر از یک فیشال کلاسیک هستید یا نگرانی‌های جدی پوستی دارید، بهتر است با یک متخصص پوست مشورت کنید. او می‌تواند در مورد بهترین برنامه درمانی برای دستیابی به نتایج موردنظر، شما را راهنمایی کند. از این طریق می‌توانید از پرداخت هرینه‌های درمانی اضافی و غیرضروری نیز جلوگیری نمایید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر