همه چیز درباره مزو سر Haircare از برند Revitacare

همه چیز درباره مزو سر Haircare از برند Revitacare

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 28, 1401
بازدید: 2499

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 28, 1401
بازدید: 2499

فهرست مطالب

مزو سر Haircare از برند Revitacare به طور ویژه برای درمان مشکلات مختلف مو و پوست سر ساخته شده است. این محصول برای مبارزه با ریزش مو پیش‌رونده یا ناگهانی ناشی از استرس، خستگی، موهای کدر و کم آب یا موهای چرب، شوره سر و غیره کارایی دارد. با این محصول می‌توانید نرمی و پری موهای سر خود را دوباره به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول، با ادامه مطلب همراه باشید.

مزو سر Haircare Revitacare چیست؟

مزو سر رویتاکر یک فرمول مراقبت از مو حاوی هیالورونیک اسید (HA) غیر متخلخل، پنج اسید آمینه (آرژنین-سیستئین-گلوتامین-گلیسین-اورنیتین)، یک نمک معدنی (روی) و شش ویتامین گروه B است.

این مزو سر با ترکیب خود می‌تواند ساختار مو را بهبود ببخشد، سبوره (اگزما و شوره سر) را تنظیم کند و رشد مجدد را تحریک نماید. همچنین از طریق ترکیبی از عناصر شاداب‌کننده، مغذی و محرک، روند ریزش مو را به تاخیر می‌اندازد.

این ماده فعال با مرطوب­کردن و تحریک پوست سر به پاک‌سازی پوست سر یاری می‌رساند تا بتواند عملکرد محافظتی از خود بروز دهد. بنابراین با جلوگیری از بازگشت شوره سر، فولیکول‌های مو را بازسازی و تقویت می‌کند و موهایی براق و پر از نشاط را به شما هدیه می‌دهد.

روش استفاده از رویتاکر

از این محصول برای تحریک رشد مجدد مو و مبارزه با آلوپسی یا طاسی آندروژنیک روی پوست سر استفاده می‌شود. Haircare Revitacare را می‌توان با درما رولر، میکرونیدلینگ یا از طریق مالش سطحی استفاده کرد.

برای تزریق این محصول به پوست سر باید چندین جلسه درمانی را در فواصل شش هفته‌ای پشت سر بگذارید. همچنین برای حفظ نتایج، باید هر سه ماه یک بار یک جلسه مالش پوست سر را برنامه‌ریزی کرد. جلسات درمانی باید توسط یک متخصص مجاز به انجام این تکنیک‌ها، مانند پزشک و پرستار دارای مجوز انجام شوند.  آن‌ها این کار را از طریق روش‌های مزوتراپی مویرگی با میکرونیدلینگ انجام می‌دهند.

نتایج استفاده از Haircare Revitacare

نتایج استفاده از Haircare Revitacare پس از اولین جلسه و به سرعت قابل مشاهده خواهند بود. همچنین به مرور زمان و در طول جلسات، نتایج بیشتر و واضح‌تر خواهند شد. به طور کلی، گزارش‌های بیماران و پزشکان نشان‌دهنده درجه بسیار بالایی از رضایت‌مندی است. بیماران پس از استفاده از این محصول، شاهد نتایج زیر بوده‌اند.

  • تغذیه و مرطوب شدن پوست سر و درنتیجه، موهایی قوی‌تر
  • مبارزه با شوره سر و جلوگیری از عود آن
  • تغذیه بافت‌های اطراف فولیکول‌های مو
  • راحتی در حالت بخشیدن به موها
  • مهار ریزش مو و کند شدن روند آن
  • مهار سبوره‌های مربوط به پوست سر

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی فیلر Jalor

مزایای استفاده از رویتاکر

آیا در مورد مزایای Haircare چیزی شنیده‌اید؟ اگر مشکل خشکی پوست سر، ریزش مو، موهای آسیب‌دیده یا نواحی نازک دارید، این درمان برای شما عالی خواهد بود. این ویتامین مبتنی بر تزریق میکرو، برای آب‌رسانی به پوست سر و تولید موهای زیبا، قوی و شاداب طراحی شده است.

شما با استفاده از این تقویت‌کننده و بازسازی‌کننده، می‌توانید با ریزش مو و موهای نازک خود خداحافظی کنید و اعتماد به نفس خود را بازگردانید. در ادامه مطلب به تمام مزایای درمان با Revitacare اشاره شده است.

نتایج استفاده از Haircare Revitacare

۱. فرمول نوآورانه

موردی که این محصول را در بین بقیه رقبا متمایز می‌کند، فرمول خلاقانه آن است که روی پوست سر و موهای شما مانند جادو عمل می‌کند. فرمولی از ترکیبات غنی و مواد مغذی که هیدراتاسیون را به اپیدرم سطحی پوست سر پمپاژ خواهد کرد.

این امر به پوست سر اجازه می‌دهد مواد مغذی را به عمق ریشه‌های مو نفوذ دهد. در واقع مواد مورد نیاز برای کمک به مبارزه با ریزش موها و آسیب‌ها و بهبود ریکاوری و استحکام فولیکول‌ها فراهم می‌شود.

۲. تحریک رشد مجدد موها

مزو سر Haircare Revitacare برای کاهش فولیکول‌های آسیب‌دیده مو، نازک­شدن موها و حتی شوره‌های شرم‌آور طراحی شده است که عزت و اعتماد به نفس شما را کاهش می‌دهد. این درمان ویتامینی مبتنی بر تزریق میکرو برای آب‌رسانی به پوست سر تا عمیق‌ترین سطوح طراحی شده است.

 بدین ترتیب، به ایجاد ساختار پوست بهتر و در عین حال از بین­بردن خشکی پوست­سر و پوسته‌پوسته شدن آن می‌انجامد. همه این موارد در نهایت و درازمدت به تحریک فولیکول‌ها و پیاز مو برای رشد مجدد موها خواهند انجامید.

۳. نتایج سریع و قابل توجه

نتایج استفاده از این محصول درمانی کاملا سریع و قابل توجه هستند و بسیاری از مشتریان، رشد موی قابل مشاهده را در کمتر از دو جلسه تجربه می‌کنند. همچنین به سرعت و پس از شش جلسه درمانی متوجه بهبودی چشمگیر در کیفیت، ظاهر و احساس موهای خود خواهید شد. در نتیجه شما با Revitacare از موهایی قوی‌تر و جذاب‌تر لذت خواهید برد که بسیار سالم‌تر به نظر می‌رسند.

۴. بدون هیچ‌گونه درد

حتی اگر درمان شامل تزریق‌های میکروبی است، لازم نیست نگران درد باشید. زیرا این یک محصول کاملا ایمن است که با روش‌هایی غیرتهاجمی و راحت استفاده می‌شود. همچنین در ترکیب محصول از موادی استفاده شده است که میزان درد حداقلی را هم از بین می‌برد.

۵. اثبات‌شده از نظر بالینی

فرمول محصول تقویت‌کننده موی سر Haircare نه‌ تنها نوآوری زیادی دارد، بلکه از نظر بالینی نیز به اثبات رسیده است. شما در فواصل زمانی بسیار کوتاه و بسته به کیفیت موهای‌ خودتان می‌توانید انتظار کاهش ریزش مو، بهبود بافت و پوست سری سالم را باشید. در عین حال، برای اطمینان از نتایج طولانی‌مدت و به دست آوردن نتایج کامل باید شش جلسه اولیه را در فواصل زمانی شش تا ده روزه و همراه با درمان‌های مالش سر انجام دهید.

بیشتر بخوانید: بررسی کامل فیلرRevanesse

۶. نتایج بهینه و همگام با روش‌های جوان‌سازی

مزو سر Haircare Revitacare را برای دستیابی به نتایج بهتر می‌توان در ترکیب با درمان‌های جوان‌سازی استفاده کرد. درمان‌های جوان‌سازی از پلاسمای پلاکتی خود شما برای التیام‌بخشی پوست سر از طریق بازسازی سلولی و تقویت رشد فولیکول‌های مو استفاده می‌کنند.

این روش نتایجی استثنایی برای رشد مجدد و تقویت موهای شما به ارمغان می‌آورد. به ‌علاوه، اگر با محلول Haircare ترکیب شود، می‌تواند نتایج بسیار بهتری را برای دستیابی به موهای سالم ارائه دهد.

جمع‌بندی

مزو سر Haircare از برند رویتاکر یک محصول قابل جذب متشکل از هیالورونیک اسید است. این کمپلکس بازسازی‌کننده مو با تزریق میکرو در درم پوست سر و در نزدیکی ریشه موها کار می‌کند. از این محصول برای درمان و کاهش علائم مشکلات مختلف پوست سر و مو در زنان و مردان استفاده می‌شود.

امیدواریم با استفاده از این محصول به نتایجی دلخواه در رابطه با موهای سر خود دست پیدا کنید. برای داشتن موهایی پرپشت، قوی‌تر و صاف‌تر همین امروز با کلینیک ما تماس بگیرید، ما می‌توانیم تمام اطلاعاتی را که برای شروع استفاده از محصولات Revitacare به آن‌ها نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهیم.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر