بررسی فیلر Ultra Deep برند Teosyal

بررسی فیلر Ultra Deep برند Teosyal

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اسفند 15, 1401
بازدید: 1037

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اسفند 15, 1401
بازدید: 1037

فهرست مطالب

یکی از راه‌های از بین بردن چین و چروک صورت و گردن و جوان‌سازی، استفاده از فیلرهای پوستی است. محصولات متنوعی از برندهای مختلف در جهان تولید می‌شوند و هرکدام طرفداران مخصوص به خود را دارند. یکی از برندهای معتبر در این زمینه، برند تئوسیال است. در این مطلب قصد داریم به بررسی فیلر Ultra Deep برند Teosyal بپردازیم.

آشنایی با برند Teosyal

در سال ۲۰۰۳ والری تاوپن در ژنو سوئیس، با ایجاد آزمایشگاه TEOXANE دست به تولید محصولات متنوع در زمینه مراقبت از پوست زد. کمپانی TEOXANE اکنون به عنوان یک بازیگر مهم در پزشکی زیبایی و مراقبت از پوست شناخته می‌شود و راه‌حل‌های مؤثری را به پزشکان در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

فیلرهای Teosyal طیف کاملی از فیلرهای پوستی هیالورونیک اسید هستند که تحت شرایط امن و با کیفیت بالا در آزمایشگاه‌های ژنو ساخته و تولید می‌شوند. این فیلرهای پوستی با بهره‌گیری از اسید هیالورونیک تجزیه‌پذیر با منشأ غیر حیوانی ساخته می‌شوند که با بدن سازگاری دارند و نتایج فوری و طولانی‌مدتی را به بیماران ارائه می‌دهند.

آشنایی با فیلر Ultra Deep

اولترا دیپ یک فیلر پوستی از برند Teosyal است. اگرچه قیمت این محصول کمی گران‌تر از دیگر محصولات رایج است، اما نتایج حاصل از آن بسیار ماندگار و چشمگیر هستند.  Ultra Deepبرای حجم‌دهی زیاد به صورت طراحی شده است. این محصول می‌تواند خطوط صورت را محو و چین‌های پوست را از بین ببرد و همچنین حجم از دست رفته صورت را که در فرآیند پیری از بین رفته است، بازگرداند. Ultra Deep در درمان چین و چروک‌های عمیق، به ویژه در بیمارانی که پوست ضخیم‌تری دارند نیز عالی عمل می‌کند.

خواص محصول

اولترا دیپ Teosyal حاصل تحقیقات گسترده علمی و پوستی و حاوی اپیروژنیک و هیالورونیک اسید استریل ۱۰۰% غیر حیوانی است. این محصول چسبناک و غلیظ، بازسازی طولانی‌مدت صورت را تضمین می‌کند. جعبه Ultra Deep شامل دو سرنگ سوزنی ۱/۲ ۲۷G از پیش پرشده و دو برچسب قابلیت ردیابی برای بیمار و پزشک است.

فیلر Ultra Deep در کدام نواحی صورت کاربرد دارد؟

Teosyal Ultra Deep محصولی متراکم است و به دلیل هدف آن، به بافت زیر جلدی (لایه بافتی تشکیل شده از چربی و بافت همبند) تزریق می‌شود. این محصول را در نواحی با بافت بیشتر، به طور معمول چانه و خط فک، تزریق می‌کنند؛ اما برای ناحیه شقیقه نیز عالی است. این فیلر برای تعیین خط فک مردانه و دستیابی به خط فک تراشیده‌تر و صاف‌تر بسیار فوق‌العاده است. مردم اغلب ترمیم ناحیه چانه را فراموش می‌کنند، اما با افزایش سن، زیبایی چانه بسیار تحت تأثیر قرار می‌گیرد و فرم خود را از دست می‌دهد. چانه و خط فک بر زیبایی چهره تأثیر زیادی دارند.

آیا استفاده از Ultra Deep ظاهر اغراق‌شده به چهره می‌دهد؟

بیماران اغلب از تزریق فیلرهای پوستی می‌ترسند، به خصوص از تزریق‌های چسبناک‌تر و متراکم‌تر که حجم زیادی به صورت می‌دهند. آن‌ها می‌ترسند که صورتشان چاق به نظر برسد. با محصولی مانند Teosyal Ultra Deep، دلیلی برای ترس وجود ندارد. این محصول، تنها حجم از دست رفته صورت را بازیابی می‌کند و چیزی به آن اضافه نخواهد کرد و در نتیجه، ترس از ظاهر بیش‌ازحد اغراق‌شده را از بین می‌برد.

ماندگاری Teosyal Ultra Deep

اولترا دیپ اغلب در مقادیر بیشتری در مقایسه با سایر محصولات تئوسیال، تزریق می‌شود. با این که این محصول برای درمان نیازی به ایجاد برش ندارد و آسیبی به بیمار نمی‌رساند، اما به طور چشمگیری مؤثر است. بیمار در طول درمان، کمترین درد را تجربه خواهد کرد. این فیلر می‌تواند تا ۱۲ ماه ماندگاری داشته باشد؛ اما به طور کلی برای حفظ تأثیر آن، بسته به شرایط هر بیمار، حدود ۹ تا ۱۲ ماه پس از درمان نیاز به تمدید و تزریق مجدد وجود دارد.

چه کسانی نباید از Teosyal Ultra Deep استفاده کنند؟

اگرچه این محصولات از مواد طبیعی ساخته‌شده‌اند و مشکلی برای اکثر بیماران به وجود نمی‌آورند، اما این ژل نباید به افراد زیر تزریق شود:

  • خردسالان
  • بیماران آلرژیک
  • زنان باردار یا شیرده
  • نواحی دارای مشکلات پوستی (التهاب، عفونت)
  • مناطقی که قبلاً با فیلرهای نیمه قابل جذب و غیر قابل جذب درمان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: بررسی کامل فیلر Radiesse

Teosyal Ultra Deep چه مقدار باید تزریق شود؟

مقدار مورد نیاز تزریق این محصول به ارزیابی پزشک و توقعات و خواسته‌های بیمار بستگی خواهد داشت. یک معیار سرانگشتی خوب برای دانستن اینکه به چند سرنگ نیاز دارید، سن شما است. به طور معمول، افراد در سن ۲۰ سالگی ممکن است به ۲ یا ۳ سرنگ نیاز داشته باشند، افراد در سن ۳۰ سالگی ممکن است به ۳ یا ۴ سرنگ نیاز داشته باشند. به دلیل توانایی محصول برای حجم‌دهی به چین و چروک‌های عمیق و با توجه به اندازه ۱.۲ میلی‌لیتری آن، معمولا نیازی به تهیه و تزریق مقدار بیشتر نخواهید داشت.

نکات مهم پیش از تزریق فیلر اولترا دیپ

چنانچه از داروی خاصی استفاده می‌کنید یا دچار بیماری هستید، حتماً با پزشک خود مشورت کنید. همچنین پیش از تزریق فیلر، از داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین استفاده نکنید.

نتایج پس از درمان اولترا دیپ Teosyal

پس از درمان، بیماران نتایج زیر را تجربه خواهند کرد:

  • کاهش چین و چروک و لک‌های روی صورت
  • افزایش حجم صورت در نواحی درمان شده

بهبود بافت پوست

عوارض جانبی استفاده از فیلر اولترا دیپ Teosyal

عوارض جانبی استفاده از فیلر اولترا دیپ Teosyal

از آن جایی که در تولید اولترا دیپ از مواد طبیعی استفاده‌شده است، می‌توان با اطمینان گفت که عموماً بیماران پس از تزریق، عوارض جانبی را تجربه نخواهند کرد. اما به طور معمول، استفاده از فیلرهای پوستی عوارضی مانند قرمزی، تورم، کبودی و حساسیت در محل تزریق را به همراه دارد که پس از چند روز از بین می‌روند. گاهی اوقات هم ممکن است تورم در ناحیه تزریق‌شده بیشتر از چند روز طول بکشد، به ویژه پس از تزریق به لب‌ها.

یک نکته جالب درباره Ultra Deep

بسیاری از مردم نمی‌دانند که حجم اولترا دیپ از اندازه ۱ میلی‌لیتر به ۱.۲ میلی‌لیتر ارتقا یافته است. این حجم به بیمار نتایج بهتر و مؤثرتری را برای ناحیه تحت درمان می‌دهد؛ زیرا حجم محصول، ۲۰ درصد بیشتر شده است.

جمع‌بندی

فیلر اولترا دیپ از برندTeosyal  دارای خاصیت ویسکوالاستیک و حاوی اسید هیالورونیک است. به همین علت، رضایت مشتریانی را که قصد دارند چین و چروک‌های عمیق چهره خود را از بین ببرند و به استخوان گونه و چانه خود حجم بدهند، به ارمغان می‌آورد. ماندگاری این محصول بین ۹ تا ۱۲ ماه است و پس از آن، افراد می‌توانند برای تمدید درمان خود به پزشک مراجعه کنند. تزریق فیلر اولترا دیپ به کودکان، بیماران آلرژیک، زنان باردار و شیرده و همچنین نواحی عفونی توصیه نمی‌شود. به یاد داشته باشید که برای تزریق فیلر حتماً به کلینیک‌های معتبر رجوع کنید تا سلامتتان به خطر نیفتد. 

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر