درمان آکنه با پانچ صورت

پانچ صورت برای جای جوش صورت

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

شهریور 19, 1396
بازدید: 137605

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

شهریور 19, 1396
بازدید: 137605

فهرست مطالب

گاهی جای جوش صورت نمی تواند با استفاده از روش های معمول درمان شود. این مسئله معمولا در زخم های ناشی از جوش با حفره های عمیق مشاهده می شود. یکی از روش های موثر برای درمان جای جوش روش پانچ صورت است.

پانچ صورت برای درمان جای جوش صورت

زمانی که در زخم های آکنه ضایعات عمیقی وجود دارد و بافت های پوستی اطراف آن ضخیم شده و به پمادهای موضعی پاسخ نمی دهند روش پانچ صورت می تواند موثر باشد.

درمان جای جوش با پانچاز طریق جراحی پلاستیک معمولی می تواند بسیار گران قیمت باشد. روش پانچ صورت برای اسکار ها و جای آکنه هایی که فرورفتگی دارند بسیار موثر است و سبب مسطح شدن پوست می شود. همچنین درمان با لیزر را نیز می توان پس از پانچ برای بهبود کامل پوست انجام داد.

روش پانچ صورت را می توان به عنوان یک روش درمان سرپایی برای رفع جای جوش در نظر گرفت که در آن پزشک ابتدا از بی حسی موضعی بر روی محل زخم در بیمار استفاده کرده، سپس از یک دستگاه برش خیلی کوچک و سطحی استفاده می کند که این ابزار پانچ نامیده می شود.

سایز این ابزار بسته به سایز اسکار معمولا با قطری حدود ۱.۵ تا ۳.۵ میلیمتر می باشد. ابزار پانچ کمی متفاوت از ابزارهای معمول استفاده شده در جراحی پلاستیک است که از آنها برای برش بافتها استفاده می شود. دلیل این تفاوت این است که آثار کمتری از برش بافت را بدون هرگونه تاثیری بر روی پوست اطراف به جا بگذارد. سریعترین روش از بین بردن جای جوش چیست؟ 

درمان جوش

در روش پانچ صورت برای از بین بردن جوش صورت، پزشک ابزار پانچ را به محل اسکار فشار می دهد سپس آن را رها کرده و بافت اطراف زخم را می کشد. این شیوه ی بسیار کنترل شده است تا اطمینان حاصل شود که پوست اسکار تحت تاثیر قرار گرفته است.

هنگامی که بافت اسکار به اندازه کافی پانچ شود، جای آکنه، هم سطح با دیواره های خارجی که در اطراف زخم قرار دارد، یعنی پایه اسکار بالا آمده است. این افزایش ارتفاع باعث می شود که اسکار فرورفتگی کمتری نسبت به سطح اطراف اسکار داشته باشد.

پزشک از بافت اطراف برای بستن محل زخم استفاده می کند. این مهم با استفاده از شیوه بخیه زدن مرسوم و یا با استفاده از چسب پوست برای استتار محل زخم انجام می گیرد.

در هر دو سناریو، تکه های کوچکی از پوست اطراف مورد استفاده قرار می گیرد. این مسئله تضمین می کند که محل اسکار با پوست جدید پوشانده شده است، که به نوبه خود اجازه می دهد که روند بهبودی پوست آغاز شود. زمان از بین بردن لک جوش در این روش بین ۶ تا ۸ هفته می باشد که طی این دوره بیمار باید مرتبا پماد زده و باند روی زخم را عوض کند. البته باید در نظر داشت بسیاری از جای جوش ها پس از پانچ نیازی به باند نخواهند داشت. 

هزینه از بین بردن جای جوش با روش پانچ صورت

پانچ صورت برای جای جوش برای هر جلسه پانج بین ۵۰۰ تا یک میلیون تومان است که احتمال دارد یک جلسه ترمیم رایگان هم برای درمان سریع جای جوش صورت نیاز باشد.درمان جای جوش

مزایای درمان سوراخ های جای جوش با روش پانچ صورت

هر یک از تکنیک های پانچ صورت برای نوع خاصی از زخم مفید بوده و اسکار های آیس کیوب را کوچک نشان می دهد. این روش برای اسکار هایی با حفره هایی بسیار عمیق که آنها را باکس کار اسکار نیز می نامند و نیز برای درمان سوراخ های جای جوش بسیار مناسب می باشد. تکنیک های پانچ در ایجاد سلول های اپیتلیال و در نهایت ایجاد پوست جدید کمک می کنند که بسیار شبیه پوست موجود در بافت هستند.

پزشک به بیماران پس از انجام عمل پانچ صورت،  لیزر فرکشنال را برای ادامه درمان کامل جای جوش و آیس کیوب ها توصیه می کنند. درمان این زخم ها تنها با استفاده از مواد لایه بردار شیمیایی یا لیزر سطحی می تواند بسیار دشوار باشد زیرا پایه آن عمیق است. پزشک باید برای این تکنیک ها چندین تغییر را اعمال کنند و بهترین نتایج را به دست آورند.

تمیز کردن پوست صورت

روش پانچ همراه با لیزر فراکشنال co2 در درمان جای جوش

روش های درمانی زیادی برای از بین بردن جای جوش صورت و درمان فرورفتگی جای جوش در دسترس هستند، اما دستورالعمل های کلی برای درمان جای جوش صورت  وجود ندارد. هدف از این مطالعه مقایسه اثربخشی بالینی و اثرات جانبی لیزر co2 فرکشنال همراه با روش پانچ با استفاده از لیزر co2 فرکشنال به تنهایی برای درمان زخم های آتروفی آکنه است.

مواد و روش ها

بر روی چهل و دو نفر از ایرانیان (محدوده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال) با پوست فیتزپاتریک نوع III تا IV و زخم های اتروفی متوسط تا شدید روی هر دو طرف گونه ها، درمان هایی را به صورت تصادفی انجام دادند: یک طرف صورت، لیزر co2 فرکشنال را دریافت کرد و طرف دیگر صورت، یک جلسه روش پانچ همراه با دو جلسه لیزر co2 فرکشنال، به فاصله یک ماه انجام شد.

دو متخصص پوست به طور مستقل بهبود زخم آکنه را ۴ و ۱۶ هفته پس از آخرین درمان ارزیابی کردند. عوارض جانبی روش ها نیز پس از هر درمان ثبت شد.

نتایج

تا یک ماه بعد از شروع درمان، اختلاف معنی داری در ارزیابی درمان جای جوش صورت مشاهده نشد. اما ۴ ماه پس از شروع درمان، درمان لیزر co2 فرکشنال همراه با روش پانچ اثربخشی بیشتری نسبت به درمان تنها با استفاده از لیزر co2 فرکشنال در درمان جای جوش داشت.

☑ استفاده همزمان از لیزر co2 فرکشنال همراه با روش پانچ روش فوق العاده موثر تری برای درمان جای جوش و آکنه می باشد.

احتیاط

⛔ مهم است که بیماران پس از اتمام مراحل پانچ، تمام دستورالعمل های پزشک خود را دنبال کنند. این شامل تمیز کردن زخم و استفاده از پمادها، نکندن پوسته ها و دور از آفتاب می شود.

⛔ این عمل صرفا باید توسط پزشک انجام گیرد.

اثربخشی کلی این روش به عمق اسکار و همچنین پوست سالم بیمار برای بخیه و یا پیوند بستگی دارد. لذا توصیه می شود هر کسی که در مورد این روش برای درمان جای جوش صورت فکر می کند، مشاوره قبل از درمان را برای دستیابی به میزان احتمال بهبود در نظر داشته باشد.

 

عوارض جانبی احتمالی

برخی از عوارض جانبی تکنیک های پانچ صورت که ممکن است رخ دهد، عبارتند از:

۱) کبودی
۲) ایجاد خراش و جای زخم
۳) ایجاد کلوید

  • پانچ ممکن است در پشت یک اسکار کوچکتر قرار گیرد که نیاز به درمان بیشتری دارد.
  • پانچ صورت ، اگر به درستی انجام نشود، می تواند سطح پوست تحت درمان را بالاتر از مناطق اطراف اسکار ببرد و ایجاد زائده کند.
  • تکنیک های پانچ صورت به تنهایی نمی توانند زخم های عمیق و جای آکنه را از بین ببرند. آنها باید همراه با تکنیک های دیگر مانند میکرونیدلینگ، میکرودرم و لیزر سطحی و یا لایه برداری شیمیایی پوست و برای دریافت بهترین نتایج، استفاده شوند.
انجام پانچ صورت در این مرکز، مطابق با قانون توسط پزشک متخصص بیماری های پوست انجام می شود برای کسب اطلاعات بیشتر همکاران ما تلفنی پاسخگو هستند.

درمان جای جوش

بهترین نتایج، اغلب با استفاده از دو روش درمانی یا بیشتر به دست می آیند. درمان هایی که متخصصان پوست ممکن است برای درمان جای جوش های فرو رفته از آن استفاده کنند شامل موارد زیر می شوند:

جراحی جای جوش

این روش ترسناکتر از چیزی که هست به نظر می رسد. متخصصان پوست اغلب از این جراحی کوچک برای درمان جای جوش های بسیار بزرگ استفاده می کنند. هدف این روش کمتر قابل توجه شدن جای جوش ها می باشد. جای جوش های باقیمانده به مرور زمان باید محو شوند. برای انجام جراحی جای جوش، یک متخصص پوست ممکن است جای جوش را لیفت کند. نزدیک تر کردن جای جوش به سطح پوست، آن را کمتر قابل توجه می کند. دیگر نوع جراحی جای جوش شامل شکستن بافت اسکار می باشد.

یک متخصص پوست یا جراح پوست می تواند به طور ایمن جراحی جای جوش را در مطب خود انجام دهد. بیماران هوشیار باقی می مانند اما بی حس می شوند تا دردی را احساس نکنند.

درمان جای جوش

روشهای تشکیل مجدد بافت پوششی

زمانی که بیمار بخواهد ظاهر جای جوش های وسیع را کاهش دهد، متخصص پوست ممکن است یک رویکرد تشکیل مجدد بافت پوششی را توصیه کند. بازسازی پوست لایه های پوستی را از بین می برد و به بدن اجازه می دهد که سلولهای پوستی جدیدی تولید کند.

متخصصان از رویکردهای بازسازی پوستی زیر برای درمان جای جوش های فرورفته استفاده می کنند.

  • بازسازی پوست با لیزر
  • لایه برداری شیمیایی
  • درم آبریژن
  • میکرودرم ابریژن (با کیت های خریداری شده برای استفاده خانگی متفاوت اند.

تشکیل مجدد بافت پوست برای درمان جای جوش هایی که تقریباً صاف هستند (نه خیلی عمیق) عمل می کند. حتی درم آبریژن که لایه های بالایی پوست و برخی از لایه های وسطی را برمی دارد، نمی تواند به طور مؤثر جای جوش های عمیق را درمان کند.

فیلرها

متخصصان پوست از فیلرها برای پلمپ کردن (بستن) جای جوش های فرورفته استفاده می کنند. یک متخصص پوست ممکن است جای جوش ها را با کلاژن، چربی بدن خود بیمار یا مواد دیگر پر کند. بسیاری از فیلرها به ما نتایج موقتی می دهند که دوام آنها بین ۶ و ۱۸ ماه می باشد. برخی از فیلرها دائمی هستند.

هم فیلرهای موقتی و هم فیلرهای دائمی  مزایا و معایبی دارند. اگر این یگ گزینه درمانی برای شما باشد، حتما باید از متخصص پوست درباره ی مزایا و معایب فیلر توصیه شده سؤال کنید.

سفت کردن پوست

این یک درمان جدیدتر است و مقرون به صرفه تر می باشد. این درمان برای تمام رنگ های پوستی ایمن می باشد.

متخصصان پوست اغلب از یک تکنولوژی به نام رادیوفرکوئنسی برای سفت کردن پوست استفاده می کنند. زمانی که پوست سفت می شود، جای جوش های فرورفته کمتر قابل توجه هستند.

رادیوفرکانس نیاز به جلسات مکرر دارد. اکثر بیماران به مدت ۴ ماه هر ماه یک بار مراجعه می کنند. پس از درمان رادیوفرکوئنسی، بسیاری از بیماران می گویند که یک نوع احساس سوزش را به مدت یک ساعت تجربه می کنند و پوست آنها به مدت دو تا سه روز رنگ مایل به صورتی دارد.

درمان های رادیوفرکوئنسی نیاز به مقداری درمان در خانه دارد. به مدت حداقل یک هفته پس از هر درمان، شما باید هر روز صبح از ضدآفتاب و در شب از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. متخصصان پوست توصیه می کنند از ضدآفتابی استفاده کنید که دارای حفاظت  UVA/UVB و   SPF 30 یا بیشتر هستند و مقاوم در برابر آب هستند.

درمان القای کلاژن

این روش که به نیدلینگ یا میکرونیدلینگ شناخته شده است، بدن شما را تشویق می کند که کلاژن های بیشتری بسازد.

برای انجام این رویکرد، متخصص پوست یک غلتک با سوزن های کوچک استریل را در اطراف اسکارهای جوش فرو رفته حرکت می دهد. این کار پوست شما را سوراخ می کند. زمانی که پوست شما بهبود یافت، کلاژن سازی می کند. بسیاری از افراد، پیش از هفت ماده مدت زمان تأثیر این روش، متوجه تغییرات تدریجی می شوند. بسیاری از بیماران به سه و شش دوره درمان نیاز دارند و هر دو تا شش هفته برای درمان مراجعه می کنند.

پس از هر درمان، شما ممکن است مقداری التهاب و احتمالاً کبودی را تجربه کنید. این عوارض جانبی معمولاً در چهار تا پنج روز از بین می روند.

شما باید یک برنامه ی مراقبت پوستی را در حین درمان دنبال کنید.

 تحقیقات نشان می دهد که این یک درمان ایمن برای تمام رنگ های پوستی می باشد.

الکترودسیکیشن

این درمان از پروب الکتریکی برای حرارت دادن به بافت استفاده می کند که موجب مرگ بافت می شود. این درمان ممکن است بخشی از درمان شما برای جای جوش های واگنی باشد. الکترودسیکیشن به تنهایی یک درمان مؤثر برای جای جوش ها نیست.

جای جوش برآمده: درمان می تواند درد را تسکین بخشد و جای جوش را کمتر کند.

دیگر درمان هایی که متخصص پوست ممکن است  برای درمان جای جوش های برآمده استفاده کند:

تزریق ها

متخصص پوست شما ممکن است تزریق مستقیم دارو به جای جوش را توصیه کند. این کار می تواند جای جوش های ضخیم و برآمده را صاف کند.

بهترین نتایج اغلب نیازمند تکرار جلسات درمانی هستند. این تزریقات معمولاً هر چند هفته یک بار انجام می شوند. فاصله بین جلسات بستگی به جای جوش و بسیاری ملاحظات دیگر دارد. شما ممکن است نیاز داشته باشید هر دو هفته یا شش هفته یکبار به پزشک مراجعه کنید.

بسیاری از بیماران، تزریق کورتیکواستروئید را دریافت می کنند. یک داروی شیمی درمانی به نام فلوروراسیل (۵-FU) نیز می تواند برای درمان جای جوش های برآمده مؤثر باشد. برخی از جای جوش های برآمده هم به تزریق کورتیکوستروئید و هم به تزریق  5-FU به خوبی پاسخ می دهند.

اینترفرون نیز که برای درمان سرطان استفاده می شود می تواند مؤثر باشد. بدن های ما به طور طبیعی اینترفرون تولید می کنند.

اگر جای جوش پس از چهارمین تزریق، درمان پیدا نکرد، ممکن است به جراحی نیاز باشد.

جراحی جای جوش

متخصص پوست جراحی جای جوش را برای کاهش جای جوش برآمده انجام می دهد. این جراحی را می توان در مطب متخصص پوست انجام داد.

برای به دست آوردن بهترین نتایج، جراحی جای جوش اغلب با درمان دیگری دنبال می شود.

جراحی جای جوش پس از تزریقات

جراحی پس از تزریق، اغلب جای جوش های برآمده با تزریقات کورتیکوستروئید،  5-FU یا اینترفرون را درمان می کند. ترکیب جراحی جای جوش با این شات ها یکی از اثربخش ترین درمان ها برای جای جوش های برآمده می باشد. اکثر بیماران به مدت چندین ماه، هر یک ماه یک بار این تزریقات را دریافت می کنند.

جراحی جای جوش پس از پرتودرمانی

تحقیقات نشان می دهد که پرتودرمانی می تواند از برگشت جای جوش جلوگیری کند. بدلیل پتانسیل درمان های پرتودرمانی برای بروز مشکلاتی سالها یا دهه ها پس از درمان، برخی از پزشکان درمان پرتودرمانی را توصیه نمی کنند.

لیزردرمانی

لیزرها و دیگر درمان های نوری می توانند جای جوش های برآمده را به طور ایمن و مؤثر درمان کنند. درمان با یک لیزر پالسی رنگی (PDL) می تواند به کاهش درد و خارش، کمرنگ کردن و صاف کردن جای جوش برآمده کمک کند. برای افرادی با پوست روشنتر، نور شدید پالسی (IPL) نیز یک گزینه ی درمانی باشد.

کرایوجراحی

این درمان بافت اسکار را فریز می کند. فریز کردن بافت موجب مرگ آن و افتادن تدریجی آن می شود. برای بهبود نتایج، متخصصان پوست مجموعه ای از جلسات کرایوتراپی و تزریقات کورتیکوستروئید را توصیه می کنند. این ترکیب اغلب نتایج بهتری را ایجاد می کند. عوارض اصلی این روش این است که کرایوتراپی می تواند موجب تشکیل نقاط روشن دائمی روی پوست درمان شده شود.

کرم ها، ژل ها و پوشش های سیلیکونی جای جوش

اغلب این موارد بدون نسخه ی پزشک موجود می باشند، این محصولات را می توان در خانه برای درمان جای جوش های برآمده استفاده کرد. آنها می توانند به کاهش خارش و ناراحتی کمک کنند و نیز موجب صاف شدن و محو شدن جای جوش های برآمده می شود.

پوشش ها و باندهای سیلیکونی می توانند به طور ویژه ای مفید باشند. گرچه هیچ کسی دقیقا نمی داند که عملکرد آنها چگونه است، یک احتمال این است که سیلیکون به آبرسانی پوست کمک می کند. این وسیله می تواند خارش و درد را کاهش دهد و نیز پوست را انعطاف پذیر تر کند.

این محصولات برای تأثیر بیشتر، باید به طور مداوم استفاده شوند. این کار می تواند به ویژه برای جوش های روی صورت دشوار باشد. بسیاری از افراد تمایل به انجام این کار دارند زیرا این درمانها احتمال بروز عوارض جانبی اندکی دارند. حتی با این وجود، با استفاده مداوم برخی از افراد دچار خارش و حساسیت پوست می شوند. این امر در زمان قطع مصرف این محصولات مشخص می شود.


کلینیک زیبایی دکتر گیتا مجید زاده

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر Asal پنجشنبه ۶ آبان ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 277 مشاهده پرسش
    با سلام
    دختری هستم ۳۳ ساله ، تمام پوست بدنم دچار عارضه پوست مرغی هستش،چند ماه بعد از تولد دچار این عارضه شدم تابحال دنبال درمان نبودم،در حال حاضر میخواستم درمان کنم امکانش وجود داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۶ آبان ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر برای درمان پوست مرغی حتما باید به صورت حضوری تشریف بیارین با پزشک متخصص ویزیت بشین و دوره درمان مربوطه رو براتون شروع کنند
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۶ آبان ۰( 2 سال پیش)
      شما میتونین همه روزه از ساعت 8 تا 10 شب با همکارانم در بخش روابط عمومی تماس بگیرین تا نزدیک ترین وقت روبراتون رزرو کنند
    3. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۶ آبان ۰( 2 سال پیش)
      02126806595
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر رها سه شنبه ۶ مهر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 246 مشاهده پرسش
    با سلام‌ بنده خانمی هستم ۳۹ساله پوست صورتم جای زخم قدیمی و ابله دارد یک بار هم سابزیشن کردم ولی بی فایده بود تقاضای انجام پانچ صورتم را دارم اگه ممکنه هزینه را میفرمایید هر طرف صورتم جای ۶فرو رفتگی دارد
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۶ مهر ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر برایانجام پانج حتما باید به صورت حضوری تشریف بیارین ویزیت بشین و در صورت کاندید بودن براتون انجام بشه هزینه ی حدودی پانچار یک میلیون شروع میشود اما همه این ها بستگی به پوست صورتتون دارد که باید حتما توسط پزشک متخصص ویزیت بشین
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۶ مهر ۰( 2 سال پیش)
      شما میتونی همه روزه از ساعنت 8 تا 10 شب با همکارانم در بخش روابط عمومی تماس بگیرین تا نزدیک ترین وقت روبراتون رزرو کنند
    3. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۶ مهر ۰( 2 سال پیش)
      02126806595
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محمودرحیمی دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 357 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتروقت بخیرمن همسرم مدتی است دچار یک نوع قارچ پوستی مزمن شده اولش به صورت دایره ای وکوچک بوداما الان کل ناحیه دستگاه تناسلیشون درگیرشده وخیلی عذاب میکشه وواگیردارهستش اگربراتون امکان داره من عکس عارضه بفرستم به صورت غیرحضوری درمان شروع کنن
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام وقت بخیر برای درمان غیر حضوری شما میتونید از لینک زیر استفاده کنید و به صورت انلاین وقت بگیرین در اسرع وقت برای شروع درمان با شما تماس گرفته میشود
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹( 3 سال پیش)
      جهت ویزیت آنلاین با آقای دکتر ریاحی می توانید از طریق لینک زیر اقدام فرمایید: https://drmajidzadeh.com/visitonline پس از ثبت نام، حداکثر طی 2 تا 4 هفته نوبت ویزیت شما خواهد شد و از طریق تماس تصویری، ویزیت شما با آقای دکتر ریاحی انجام می شود
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر عسل یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 345 مشاهده پرسش
    سلام دکتر. من جای جوش, دارم. دوروز پیش پیش دکتری میکرونیدلینک انجام دادم فقط سوزن هارو روپوستم زد دریغ از یه زخم و التهاب و خون.ایا میکرونیدلینک اینطور است. وایا بااین روش خوب میشم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      برای اظهار نظر تخصصی که چه راه درمانی برای شما مناسب است لازم هست از نزدیک معاینه شوید

      اطلاعات کامل درمورد میکرونیدلینگ در لینک زیر موجود است.

      https://drmajidzadeh.com/1510

  • تصویر کاربر آیدا دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 334 مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر خسته نباشید،من دانشجوی دندانپزشکی هستم از ترم ۴ حدودا پوست صاف و یدست بدنم همه دون دون شد بعد چند بار اپیلاسیون کردن و اصلاح،پیش دکترای زیادی رفتم ولی جواب نگرفتم به نظرتون بازم پیگیر باشم درمان میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      برای اظهار نظر تخصصی که چه راه درمانی برای شما مناسب است لازم هست از نزدیک معاینه شوید.

  • تصویر کاربر Pari یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 348 مشاهده پرسش
    من٣٦سال سن دارم.متاھل ھستم.سابقە تخمدان پلی کیستیک دارم.صورتم فوق العادە جوش میزنە و پراز لک و جای جوش شدە.شما چە راھکاری پیشنھاد می کنید؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      شما در حال حاضر جوش فعال دارید، ابتدا باید از نزدیک معاینه شوید تا با درمان دارویی تمام جوش های فعال رو از بین ببریم، پس از آن با روش های عملی جای جوش ها را درمان خواهیم کرد.

  • تصویر کاربر وحيده پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 308 مشاهده پرسش
    با سلام وقت بخير
    خانمي ٣٤ ساله هستم
    بخاطر جوشهاي نوجواني و جواني روي گونه هام تعداد زيادي جاي جوش دارم، اين مسئله به حديه كه باعث شده دچار افسردگي بشم ،. ميخواستم بدونم پانج تا حدودي بهم كمك ميكنه؟ واينكه هزينه هر جلسه پانچ چه ميزان هست؟؟؟ ممنون ميشم راهنمايي كنيد
    شماره تماس
    09399721369
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      پانچ یکی از روشهایدرمانی هست روشهای دیگری مثل میکرونیدلینگ، سابسیژن، لیزر درمانی و... برای رفع جای جوش وجود داره که برای اظهار نظر تخصصی که چه روش درمانی برای شما مناسب است باید از نزدیک معاینه شوید.

  • تصویر کاربر معین یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 339 مشاهده پرسش
    سلام
    من ۱۷ سالمه و جوش های زیادی میزنم
    چند وقته از اریترومایسین استفاده میکنم قرمزی صورتمو کامل از بین برده و جوش هامو خوب کرده
    ولی چاله ها موندن
    با نظرتون چیکار کنم چاله ها از بین برن؟
    ممنون از مقاله عالیتون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      برای درمان جای جوش روشهایی مانند میکرونیدلینگ، سابسیژن، پانچ و... وجود دارد که برای اظهار نظر در مورد اینکه چه روشی برای شما مناسب است باید از نزدیک معاینه شوید.

  • تصویر کاربر پوریا جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 342 مشاهده پرسش
    درود و خسته نباشید
    خانم دکتر رنگ پوست صورتم چند درجه نسبت به پوست بدنم تیره تر است و برایم نا خوشایند است؛آیا راه درمانی برای آن وجود دارد؟چند درصد باید از درمان انتظار داشت؟.
    خیلی ممون از اینکه برای پاسخگویی وقت میزارید،سلامت باشید.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر
      رنگ پوست مادرزادی رو نمی توان تغییر داد، این تغییر رنگ در پوست مادرزادی سال هاست که توسط افراد بسیار ثروتمند هم متقاضی داشت که با صرف مبالغ بسیار کلان نتیجه ای در برنداشت، معروف ترین آنها هم مایکل جکسون خواننده پاپ امریکایی بود
      اما اگر تغییر رنگ به علت مرور زمان، آفتاب یاعدم مراقبت از پوست باشد بله قابل درمان است

  • تصویر کاربر زهرا جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 369 مشاهده پرسش
    سلام من دختری 18 ساله هستم ازکلاس5 ام دبستان صورتم جوش میزنه تا حالا دکترای زیادی رفتم ولی نتیجه ای نگرفتم اما دست هام از 6 ماهه پیش شرو کرده به جوش زدن الان جاشون مونده یاخشک شده من نمیتونم جلوی خودمو بگیرم ک دستکاریشون نکنم امابا این حال اصلا تو رفتگی ندارن شما برای ازبین جاشون چه کاری پیشنهاد میکنید خواهش میکنم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      شما در حال حاضر جوش فعال دارید، ابتدا باید از نزدیک معاینه شوید تا با درمان دارویی تمام جوش های فعال رو از بین ببریم، پس از آن با روش های عملی جای جوش ها را درمان خواهیم کرد. 

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر