پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

  • تصویر کاربر پریناز سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۷۲ مشاهده پرسش
    ماده تزریقی فیلر همون ژلی هست که به لبها هم تزریق میشه؟آیا میشه ژل لب را به زیر چشم هم تزریق کرد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام اطلاعات کامل در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر غزل سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۰۹ مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر ،من روز دوشنبه پرواز دارم و نه ساعت زمان پرواز است ،برای هفته آینده میخوام تزریق ژل چانه و خط خنده انجام بدم ،آیا مشکلی پیش میاد یا خیر ؟ممنون میشم که من و راهنمایی کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام خیر مشکلی نیست

  • تصویر کاربر باران سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۱۳ مشاهده پرسش
    سلام،بنده برای تزریق ژل لب از برند پرفکتیا فرانسه استفاده کردم و راضیم و هیچ مشکلی نداشتم .سوالم این هست آیا ژل خوب و معتبری است؟ برایم ایمنی و سلامتی مهم است
    و اینکه چقدر باید از مدت زمانش بگذره تا بتونم برند دیگری را استفاده کنم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام مجوز وزارت بهداشت دارد اما مورد توصیه ما نمی باشد
      اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر H سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۰۵ مشاهده پرسش
    سلام ممنون از سایت خوبتون.
    برای اصلاح فرم لب فقط از ژل استفاده میکنین؟سایز لب بالام در حالته عادی معمولیه اما وقتی میخندم خیلی باریک میشه ضمن اینکه خط لبم هم صاف نیست(عکسشو براتون فرستادم)ایا راهی برای اصلاح خط لب هست؟ میشه هزینه تقریبی رو با توجه به عکس بگین(هم اصلاح خط لب و هم مقداری پروتز که با لب پایینم هماهنگ بشه)ممنون از وقتی که گذاشتین
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام حتما در این خصوص باید از نزدیک معاینه شوید
      اطلاعات کامل در مورد ژل لب:
      https://drmajidzadeh.com/187

  • تصویر کاربر لیلی جمعه ۱۵ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۷۱ مشاهده پرسش
    بعد از تزریق چربی در خط خنده و کنار ان باگذشت چند سال الان توده ای جداشده از چربی مانده باعث غیر قرینه گی صورت است
    راه حل چیست لطفا
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۵ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش)
      سلام
      اینکه چربی باعث عارضه شده ، در برخی افراد اتفاق میوفته و باید حتما از نزدیک معاینه بشه تا ببینیم چه راه حلی براش داریم .
      چربی بر خلاف ژل ها آنزیم نداره که تزریق کنیم ، از بین بره .
      حتما باید آقای دکتر ریاحی معاینه کنن تا ببینیم چه راه حلی میشه انجام داد.
      روزهای شنبه تا چهارشنبه عصر ها تعیین نوبت بفرمایید.🌼🙏🏼
  • تصویر کاربر مرمر سه شنبه ۵ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۶۱ مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید من تزریق چربی انجام دادم الان ۵ ماه میگره الان میتونم تمدید کنم چربی‌های که درفریزر نگهداری کردم آیا قابل استفاده هستن و نتیجه میدن ممنون میشم زود جواب بدین با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۵ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام حقیقتا ما خیلی تزریق چربی رو توصیه نمی کنیم و بهتره که در این حوزه اظهار نظر نکنیم

  • تصویر کاربر عظیمی یکشنبه ۲۰ مرداد ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۸۱ مشاهده پرسش
    سلام و وقت بخیر ، بهترین نوع فیلر برای گودی زیر چشم و رفع کبودی برای خانم ها و آقایان کدام است ؟ و لطفا قیمت ذکر بفرمایید؟ ممنون از شما
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۰ مرداد ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام سلامت باشین
      اطلاعات کامل در لینک زیر:
      https://drmajidzadeh.com/2282/%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%B1-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%DA%86%D8%B4%D9%85/

  • تصویر کاربر رعنا سه شنبه ۵ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۴۸ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید، برای تزریق فیلر خط خنده به مرکزی مراجعه کردم و ژل neauviaرو به من پیشنهاد کردند با قیمت هر سی سی ۱۶۰۰۰۰۰ تومان.
    ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید😊
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۵ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام ژلی که فرمودید رو ما نمی شناسیم برای تزریق ژل سراغ برندهای ناشناخته نروید برندهای زیر مورد تایید ما هستند:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر بی یکشنبه ۳ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۵۸ مشاهده پرسش
    سلام
    من شکاف لب داشتم دوبارعمل کردم یه با در کودکی و یه بار هم در سن ۲۱ سالگی الانم ۲۵ سالمه میخواستم ببینم واسه قرینه سازی لبم تزریق ژل با ماندگاری متوسط مانند الانسه مناسب هست یا نه درضمن با لای لبم جلوی بینیم گود هستش این ژل مناسب برطرف کردن اون گودی و قرینه سازی رو داره یا نه ؟ شما نظری دارین؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۳ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام حتما برای این مساله نیاز به معاینه از نزدیک است

  • تصویر کاربر Sepideh یکشنبه ۳ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۰۰ مشاهده پرسش
    پی از تزریق ژل لب ایا بوسیدن مشکلی داره؟ اگه داره تا چند وقت؟
    مراقبت های لازم بعد از تزریق ژل لب و گونه چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۳ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام بهتره ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از تزریق اجتناب بفرمایید بهتر است

درحال دریافت اطلاعات

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: