پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

  • تصویر کاربر AZiN سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۴۸ مشاهده پرسش
    با سلام
    سوالی که داشتم این هستش که پک ژل حجم یک سی سی داره یا کمتر یا بیشتره؟
    من میخوام فقط لب بالا رو ژل بزنم و بهم گفتن نیم سی سی کافیه.
    میخوام بدونم آیا حجم نیم سی سی هم داریم اصلا؟
    ترس اینو دارم که یموقع از ژل نفر قبلی برام استفاده کنن
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام ژل ها معمولا در سرنگ های
      ۱
      ۱.۲
      ۱.۵
      تولید میشن که ژل های لب عمدتا همان یک سی سی است از پزشک خود بخواهید ژل رو جلوی خود شما از پک باز کنن و مانده ژل رو به خودتون تحویل بدن اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر بهناز سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۶۶۱ مشاهده پرسش
    سلام وقت شما بخیر قیمت ژل ژوویدرم می خواستم درحال حاضر بدونم،واینکه برای گونه چند سی سی لازم هستش؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام اصلا یک نسخه ثابت برای همه تجویز کرد که اولا برند ژوویدرم برای همه مناسبه و چند سی سی نیاز هست شاید اصلا تزریق گونه به صلاح شرایط صورت شما نباشه حتما باید از نزدیک معاینه شوید اطلاعات کامل در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666

      تعیین نوبت:
      https://gita.drmajidzadeh.com/

  • تصویر کاربر سمیه سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۵۱۸ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید. آیا امکان تزریق ژل به مچ دست برای کمی پرتر شدن این ناحیه وجود دارد؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام ناحیه مچ خیر اما پشت دست رو میشه تزریق کرد

  • تصویر کاربر الهام یکشنبه ۲۳ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۵۶ مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر ژل رستیلن پرلن برای کدام نقاط صورت استفاده میشود ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۳ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام تمام برندها لاین های مختلف دارند رستیلن هم مثل تمام برندها لاین های مختلف مثل لب گونه و ... داره البته که نزدیک به یک سال هستش که دیگه برند رستیلن نمایندگی رسمی در ایران نداره اطلاعات بیشتر در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر سپیده یکشنبه ۲۳ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۶۰ مشاهده پرسش
    هزینه فیلر زیر چشم چقدر ؟؟و در حال حاضر از چه برندی استفاده میکنید؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۳ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام اطلاعات کامل:
      https://drmajidzadeh.com/2282/

  • تصویر کاربر سپیده سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۴۷۹ مشاهده پرسش
    ۱- برای ماندگاری بهتر ژل در ناحیه صورت آیا میتوان کار خاصی انجام داد؟.۲- آیا دادن بخور گرم و ماندن در سونای گرم باعث کاهش ماندگاری و کوتاه شدن زمان آن خواهد شد؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام ماندگاری ژل در مرحله اول به ژنتیک بستگی داره و دوم سبک زندگی بستگی داره
      عواملی مثل گرمای زیاد دخانیات آفتاب و سولاریوم زیاد باعث جذب زودتر میشه

  • تصویر کاربر kimia سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۶۷ مشاهده پرسش
    خانم دکتر من ٢ سی سی ژل زده بودم ٢ سال پیش توی لبم گلوله شده بود بعد از ٢ سال ۵ روز پیش آنزیم زدم گلوله ها از بین رفته اما لبم تا بالای صورتم درد میکنه و روی لب پایینم یه زخم شبیه تبخال که از تو سفت درومده
    میترسم علتش چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام واقعا باور بفرمایین چنین مساله ای رو اصلا نمیشه بدون معاینه از نزدیک اظهار نظر کرد حتما باید از نزدیک معاینه شوید

      روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه بعدظهر تعیین نوبت فرمایید

  • تصویر کاربر نسرین سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۱۱ مشاهده پرسش
    اگر میشه قیمت بوتاکس
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام قیمت و اطلاعات کامل بوتاکس:
      https://drmajidzadeh.com/162

  • تصویر کاربر Masoumeh یکشنبه ۲۳ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۳۷ مشاهده پرسش
    سلام
    آیا بعد از اصلاح فرم لب ما باید دوباره انجام بدیم یعنی اگر دوست نداشتیم انجام بدیم شکل لبمون تغییر نمیکنه؟ حالت قبلی لبمون حفظ میشه یا نه؟مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۳ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام بله اگر تمدید نکنید کاملا به حالت اول باز می گردد

  • تصویر کاربر حمیدرضا پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۴۱۰ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه اما گودی زیر چشمم به شدت داره اذیتم میکنه یجوری که اعتماد به نفسمم از دست دادم! سوالم اینه که بهترین راه واسه درمانش با این سن چیه و اگه تزریق هستش ایا عوارض خطرناکی داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام ببینین بهترین راه حل تزریق ژل های معتبر هستش اما اینکه تصور کنین ۱۰۰ درصد از بین میره خیر برای اطلاعات بیشتر مطلب زیر را بخونین:
      https://drmajidzadeh.com/2282

درحال دریافت اطلاعات

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: