سلام اطلاعات کامل:
https://drmajidzadeh.com/162/
سلام نمیشه گفت صرفا ماساژ دادن چه مشکلی داره به طور کلی نباید ژل رو دستکاری کرد اگر احساس می کنید شرایط صورتتون غیرعادی هست حتما به پزشکی که تزریق کردید مراجعه کنید تا حتما از نزدیک معاینه کنند شما رو
سلامت باشید مرسی بابت این پیامتون کلی از خستگیمون در رفت یک دنیا تشکرررررر
سلام خیر این ادعا هیچ پایه علمی ندارد اما بوتاکس های چینی به صورت خیلی غیراستاندارد قوی تر هستند پس از مدتی چنین عوارضی دارند اما در صورتی که از بوتاکس های استاندارد مثل دیسپورت استفاده شود خیر چنین عوارضی ندارد، به طور کلی چون بوتاکس جنبه پیشگیری دارد در کشور امریکا از ۱۸ سالگی به طور روتین همه انجام می دهند
اطلاعات بیشتر:
https://drmajidzadeh.com/162
سلام ببینید تا دو هقته پس از تزریق ممکنه شاهد ورم کبودی و گلوله بودن ژل باشیم که تا دو هفته معمولا برطرف می شود مساله مهم تر اینه که رو به بهبودی باشه اگر کبودی و درد رو به افزایش است حتما باید پزشکتون از نزدیک معاینه کنه
نکته بعدی اینه بدون مشورت پزشکی که تزریق انجام داده به هیچ عنوان از کمپرس و ... استفاده نکنید دستکاری هم نکنید در نهایت اگر پس از دو هفته باز هم راضی نبودید برای آنزیم فقط و فقط به پزشکی که تزریق کرده مراجعه کنید
بله بدون بی حسی تزریق لب وحشتناک است و عجیبه که چطور تونستید تحمل کنید
بله به روش دندانپزشکی به طور کامل بی حس می کنیم ناحیه رو
نگران نباشید معمولا پس از تزریق مقداری سطح پوست خشک می شود و باید چرب کنید
سلام ما چیزی تحت عنوان ژل دو ساله نداریم و همچین تضمینی هیچ گاه نمیشه داد
ژل های معتبر بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارند که در بدن هر فرد متفاوت است اطلاعات کامل:
https://drmajidzadeh.com/666
سلام مارک های مورد تایید ما در لینک زیر وجود دارد:
https://drmajidzadeh.com/666
سلام عزیزم حقیقتا ما در جریان کار پزشکی که شما کار انجام دادیم نیستیم که اجازه داشته باشیم اظهار نظر و قضاوت کنیم
اطلاعات کامل در مورد ژل ها:
https://drmajidzadeh.com/666
توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.
برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینکهای زیر آقدام کنید:


Powered by Let’s Do Marketing.


