سلام چون ما از اصل بودن اون اولا مطمءن نیستم مساله بعدی و مهم تر اینکه شرایط نگهداری ژل است حتی اگر چند ساعت هم در دمای غیر استاندارد بوده باشد احتمال ایجاد عارضه دارد و مسولیت آن با ما خواهد بود به همین دلیل ژل از بیرون رو قبول نمی کنیم
سلام در حال حاضر
۱/۸۳۵/۰۰۰
۱/۹۷۰/۰۰۰
اظلاعات بیشتر:
https://drmajidzadeh.com/2282
سلام مشکلی نیست
سلام طبیعی است
ناحیه رو با مشورت پزشک معالج چرب کنید
سلام اصولا گرما می توانید مقداری تاثیر داشته باشد اما خیلی نگران نباشید در این مورد
سلام این سوال شما چند بخش داره به طور کلی تزریق ژل به لب یکی از روش های مورد استاندارد است اما مولفه های بسیاری است مانند نوع ژل تزریقی که چند ده برابر قیمت داروی ژل متفاوت است و همچنین تکنیک تزریق
سلام اصولا ژل هایی که ما استفاده می کنیم بسیار طبیعی و ریز ذرات هستند و حجم آن بسیار کم است و جای نگرانی ندارد چون اکثر افراد نیاز به سی سی دوم دارند در نهایت دو مطلب زیر را بخوانید
https://drmajidzadeh.com/666
https://drmajidzadeh.com/187
سلام استفاده از کمپرس یخ فقط برای چند ساعت پس از تزریق استفاده می شود بیشتر از آن لزومی ندارد
سلام برای قضاوت در خصوص فرم ژل باید دو هفته صبوری کرد
سلام عزیزم حقیقتا ما در جریان تزریق شما نبودیم که اجازه اظهار نظر داشته باشیم اجازه بدید چون ما در جریان نبودیم اظهار نظر نکنیم
توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.
برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینکهای زیر آقدام کنید:


Powered by Let’s Do Marketing.


