سلام در پله اول باید بوتاکس تزریق کنید در مرحله بعد در صورتی که خط ها ماندگار بودند پس از دو هفته باید فیلر تزریق شود اطلاعات کامل در مورد بوتاکس:
https://drmajidzadeh.com/162
سلام پرفکتا مجوز وزارت بهداشت دارد اما ما اصلا انجام نمی دهیم و توصیه هم اصلا توصیه نمی کنیم الانسه هم اصلی ترین علت این است که چون آنزیم ندارد توصیه نمی کنیم برندهای زیر بهترین جوابدهی را داشته اند:
https://drmajidzadeh.com/666
سلام ببینید واقعا نمیشه تصمین داد در این خصوص فرد با فرد فرق میکنه در یه نفر تا دو هفته موندگاره ورم و تو یه فرد موقع خروج از مطب ورم کاملا برطرف شده
سعی کنید برای اینکه ورم می خواهد زودتر از بین بره ناحیه رو دستکاری نکنید و بگذارید خودش بهبود پیدا کنه
سلام خیر منعی ندارد
سلام اطلاعات کامل:
https://drmajidzadeh.com/666
سلام قطعا فکر میکنم منظور شما شش دهم سی سی باشد و باقی مانده آن ۴ دهم باشد
ژل باز شده می تواند تا چند ماه اگر در شرایط استاندارد نگهداری شود مجددا براتون تزریق شود البته نباید تغییر رنگ داده باشد
سلام خیر توصیه نمی شود سراغ ژل های ارزان قیمت نروید
بهترین مارک های مورد تایید ما:
https://drmajidzadeh.com/666
سلام ورم پس از تزریق طبیعی است و باید صبور باشید در صورتی که ورم غیر عادی است پزشک معالجتون رو در جریان بگذارید
سلام بستگی به تکنیک تزریق و نوع دارو دارد خیر ما اصلا طوری تزریق نمی کنیم که چهره تغییر کند
سلام ما به هیچ عنوان ژل از بیرون قبول نمی کنیم زیرا جدا از بحث اصالت ژل ما از نحوه نگهداری (دما) شما اطلاعی نداریم و اگر مشکلی برای صورت شما پیش بیایید مسولیت آن با ما است
توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.
برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینکهای زیر آقدام کنید:


Powered by Let’s Do Marketing.


