پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

  • تصویر کاربر مریم یکشنبه ۱۲ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۹۷ مشاهده پرسش
    با سلام خانوم دکترسوالم اینه ک آیا برای فرم دهی صورت فقط زاویه دار کردن کافیه یا باید حتما تزریق گونه هم انجام بشه؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۲ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام من منظور شما رو از زاویه دار کردن متوجه نشدم بببنید منظور از زاویه سازی صورت یعنی ایجاد اصلاحات در زاویه های صورت است که ممکن است در یک یا چند ناحیه صورت تزریق شود که این نواحی ممکن است شامل چانه گونه فک خط گونه باشد

  • تصویر کاربر آر شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۸۹ مشاهده پرسش
    باسلام. امروز برای مشاوره ژل لب رفتم دکتر گفتن چون اولین بار تزریق میکنید نورامیس تزریق کنید . میخواستم ببینم نظرتون راجع به این مارک چی هست با توجه به اینکه گفتن ۶ تا ۸ ماه ماندگاری داره و یک سی سی کافیه . باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام مارک های زیر مورد تایید ما هستند:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر آر شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۵۲ مشاهده پرسش
    باسلام. امروز برای مشاوره ژل لب رفتم دکتر گفتن چون اولین بار تزریق میکنید نورامیس تزریق کنید . میخواستم ببینم نظرتون راجع به این مارک چی هست با توجه به اینکه گفتن ۶ تا ۸ ماه ماندگاری داره و یک سی سی کافیه . باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام ژل های مورد تایید ما در لینک زیر است:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر شبنم.ف شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۹۱ مشاهده پرسش
    خسته نباشید خدمت خانم دکتر
    سوال این هست که برای فرم دهی خط و بوردر لب جهت قرینه شدن، راهی بجز تزریق ژل پیشنهاد میفرمایین؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام سلامت باشید ژل های مورد تایید ما در لینک زیر موجود است:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر Mobina شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۲۱ مشاهده پرسش
    Salam khanom doctor ,bebakhshid bara tazrighe filere zire cheshm cheshma kuchik nmishe ya inke taghire halat bede va inke baziam gofte bodan bad az in k asare filer raft zire cheshm chorok mishe mikhastam bedonam vaghan chorok mishe badesh
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام اگر از فیلرهای معتبر استفاده بشه خیر اصلا جای این نگرانی ها نیست لطفا مطلب زیر را بخوانید:
      https://drmajidzadeh.com/2282

  • تصویر کاربر هانیه شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۵۲۷ مشاهده پرسش
    سلام .خسته نباشین.
    من چند جا در مورد تزریق فیلر تحقیق کردم و قیمت ها اکثرا رو یه تومن و این حدودا بود.
    راستش میخواستم بپرسم امکان پرداخت چند مرحله ایی دارین؟
    این مقدار بک جا برام زیاده و از یک جهت هم میترسم سراغ کلینیک یا محصولات ی برم که ارزون هستن.
    ممنون میشم پاسخ بدین
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام خیر متاسفانه این شرایط رو نداریم 

      اطلاعات کامل در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر مائده شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۵۰ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید مادرمن ۱ماه پیش ژل خط خنده تزریق کردن ومشکلی تاالان نداشتن الان بعداز۱ماه صورتشون ورم کرده ویه کبودی روی خط خنده ایجاد شده وصورتشون دردمیکنه علتش چیه وباید چکار کنن.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام اگر پس از گذشت یک ماه واکنش نشون داده اند حتما پزشک معالج رو در جریان بگذارید

  • تصویر کاربر نازیلا شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۱۵ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشین خانم دکتر من میخاستم بدونم شماقرینه سازی لب هم انجام میدین اگربطور طبیعی ی قسمت از لب نسبت ب قسمت دیگر نامساوی ویکم حالت کج شدگی داشته باشد البته درزمان خندیدن وحرفزدن مشخص میشود ولی ب مقدارکم.ایا با تزریق فیلربرای لب درست میشود؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام ببینید برای بسیاری از مراجعین که عدم تناسب رو تجربه می کردند پس از تزریق شرایط بهتری داشتند اما اینکه فقط به قصد قرینه سازی چنین تضمینی بدیم خیر
      برای اظهار نظر بهتر باید از نزدیک معاینه شوید

  • تصویر کاربر سقایق شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۴۳ مشاهده پرسش
    با سلام من ۴ روز پیش ژل در لبم تزریق کردم. مارک ریان مشکی اصلی. سی سی ۳۵۰. ایا این نارک خوبیست. عوارصی نداشتم حز کمی کبودی که داره به مرور بهتر میشه و اینکه برای چاک وسط لبم میشه کارت استریل شده بذارم وسط خط لبم که چاک عمیقتر بیافته؟؟ تا چندروز بعد از تزریق میتونم اینکارو کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام لیست ژل های مورد تایید ما در لینک زیر است:
      https://drmajidzadeh.com/666

      خیر لطفا روش های غیراستاندارد انجام ندهید و حتما با پزشک معالجتون مشورت کنید

  • تصویر کاربر نسیم شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۵۳ مشاهده پرسش
    سلام .دربرندهای تزریق ژل برای خط خنده ساخت چه کشوری خوبه ؟ چون هر مطب یه مارک رو میگه مثلا انگلیسی .المانی.کره ای
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۱ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام بهترین برندها ژل مورد تایید ما در لینک زیر توضیح داده ایم:
      https://drmajidzadeh.com/666

درحال دریافت اطلاعات

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: