پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

  • تصویر کاربر آدریا شنبه ۲۰ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۹۰ مشاهده پرسش
    با سلام ،
    من چندین بار ژل ژونیدرم (جعبه قهوه ای مشکی الترا دب) توسط پزشک برای لب و گونه تزریق کردم ، چند روز اول کاملا راضی بودم به کمتر از ۳هفته کاملا جذب بدنم شد ، دکتر علت رو بهم گفته ؛ بدنم ژل خور هست و باید چندین بار تکراز کنم تا ماندگار شه ،
    لطف کنین بهم بگین فقط من این مشگل رو دارم یا بیمارانی دارین اینطور که بعد چند هفته کاملا اثر ژل محو شه ؟ اینجور افراد باید چیکار کنن؟
    یه سوال دیگه هم دارم زاویه سازی فک و گونه با چربی ماندگارتر هست یا ژل
    برای من که مشگل (بدن ژلخور) دارم
    ممنونم
    1. تصویر کاربر آدریا دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)
      با سلام هنوز پاسخی ندادین!
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۰ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام ماندگاری ژل های بین ۶ الی ۱۸ ماه است شما ممکن است با ورم پس از تزریق که برای شما ماندگارتر بوده مواجه شدید پس احتمالا نیاز به حجم بیشتری است

      ژوویدرم لاینی به اسم اولترا دیپ ندارد 
      Ultra 4
      دارد

      البته که افرادی هستند که کمتر از یک سال ماندگاری دارد برای آنها
      در هر صورت برای اظهار نظر بهتر است از نزدیک معاینه شوید

      اطلاعات کامل در مورد ژل ها و تفاوت آنها با چربی:

      https://drmajidzadeh.com/666

    3. نمایش سایر ۱ پاسخ
  • تصویر کاربر Mahshid شنبه ۲۰ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۹۱ مشاهده پرسش
    سلام، وقتتون بخیر
    میشه لطفا بفرمایید اگر بخوایم خیلی تزریق ژل لب طبیعی باشه و کمتر ازیک سی سی باشه باید هزینه کامل یک سی سی رو پرداخت کنیم؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۰ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام سلامت باشید یک سرنگ یک سی سی برای شما باز می شود و در پله اول کمتر از یک سی سی تزریق می کنیم مابقی آن برای می ماند دو هفته بعد اگر نیاز بود جهت ترمیم استفاده می شود در غیر این صورت چندماه بعد که از ژلتون جذب شد به رایگان براتون تزریق می شود
      اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/187

  • تصویر کاربر فروغ شنبه ۲۰ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۲۲ مشاهده پرسش
    با سلام میخاستم بدونم مارک revofil مارک خوبی واسه تزریق هست ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۰ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام مجوز وزارت بهداشت دارد اما جز دسته ژل های ازران قیمت است و بهتون توصیه نمی کنیم اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر Camelia شنبه ۲۰ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۴۷ مشاهده پرسش
    سلام من برای ۸ بهمن وقت تزریق ژل لب داشتم که متاسفانه کاری برام پیش اومده و میخوام وقت رو کنسل کنم چطور میتونم هزینه واریزی که برای وقت اینترنتی پرداخت کردم پس بگیرم؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۰ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام همکاران ما در این خصوص تلفنی در خدمت شما هستند اما همانطور که در صفحه تعیین نوبت نوشتیم حتما باید ۵ روز قبل از وقتتون اقدام بفرمایید

  • تصویر کاربر Banooye شنبه ۲۰ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۷۹ مشاهده پرسش
    Ba slm va sepas az rahnamaitun man alerji drm va Joze postaye hasasm tazriqe jel vase khate khnde khatar ndre??
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۰ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام سلامت باشید آلرژی به چی دارید عزیزم؟

  • تصویر کاربر azi شنبه ۲۰ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۴۶۹ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من خیلی وقته دلم میخواد ژل گونه تزریق کنم اما میترسم عوارض داشته باشهدیا سرطان زا باشه میشه منو راهنمایی کنید لطفا🙏🙏🙏
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۰ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام در لینک زیر می تونید تاییدیه جامعه جراحان زیبایی امریکا رو مشاهده کنید البته به شرطی که از مارک های معتبر و توسط پزشک با تجربه تزریق کنید عوارض خطرناکی ندارد و محدود می شود به مقداری التهاب و ورم پس از تزریق که مدت کوتاهی از بین می رود
      مطلب زیر را حتما بخوانید
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر مریم پنجشنبه ۱۸ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۰۳ مشاهده پرسش
    برای ترمیم ژل زیر چشم رفتم دکتر گفت کمتر از اسی سی لازم داری، چون سرنگ های پر شده از قبل آماده است، باید از ژل های که باقیمانده از تزریق های قبلی است استفاده کنم به نظر شما روش صحیح است؟ چکار کنم، هزینه ی یک سی سی بالاست.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۱۸ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)

      توصیه می شود بهتر است این کار را انجام ندهید آن هم برای ناحیه زیر چشم

  • تصویر کاربر ماندانا پنجشنبه ۱۸ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۵۵ مشاهده پرسش
    باسلام
    روزتون بخیر ،ببخشید من ۱ccژل لب نزد پزشک عمومی تزریق کردم .
    متاسفانه از روی بی تجربگی حتی نمیدونستم باید نزد متخصص برم وژل مارک بزنم اطلاع نداشتم .
    قبل تزریق دکتر به من گفت ژل ۴ ماهه ارزون هست و ۸ ماهه گرون تر ،
    که من چون بار اولم بود گفتم ۴ماهه بزنن وازشون پرسیدم فرقشون چیه گفتن ژل های ماکره ای هیالورونیک اسیدخ وجنسش خوبه ولی مدت زمان و..
    خلاصه ،حین تزریق ،ایشون حواسشون به بچه شون بود و بی دقت تزریق کردن ومن که خودم زیبا بودم زشت شدم
    بلافاصله بعد تزریق خودمو دیدم پشیمون شدم والتماسشون کردم برش گردونن
    اما گفتن مگه من میتونم لبت پاره کنم ؟
    بعدا ازشون خواستم هیالاز بزنن گفتن اگه بزنی لبت افتاده وچروک و خطی میشه وعوارض داره .
    موقع تزریق من ساده بودم ومارک ژل و..رو چک نکردم .اما بعد تزریق ایشون ادعا کردن نورامیس بوده ولی بابت ۱CCاز من ۳۳۰ گرفتن !
    به یه متخصص هم رجوع کردم ایشون گفتن هیالاز نزن لبت منهدم میشه و۶ -۸ماه صبر کنه اثرش بره .
    ازوقتی تزریق کرد من احساس میکنم لبم افتاده شده یعنی فاصله پشت لبم زیادشده،درحالی که فقط ۲۵ سالمه . میترسم چینی باشه
    فعالیت های اجتماعیم رو قطع کردم وافسرده شدم .اون پزشک عمومی Rf رو پیشنهاد دادن
    اما من می ترسم با هیالاز وRF بدتر از الانم بشم .میشه راهنمایی بفرمایید چی کار کنم ؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۱۸ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام برای اظهار نظر باید حتما در این خصوص از نزدیک معاینه شوید روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه بعدظهر تعیین نوبت فرمایید اگر سونوگرافی هم دارید به همراه خود بیاورید

  • تصویر کاربر الناز پنجشنبه ۱۸ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۵۸ مشاهده پرسش
    سلام
    روز بخیر
    مطبی میخوام ژل لب اینحام بدم ژیودرم هر سی سی ٧۵٠
    با احتساب قیمتهای شما
    این موردی ک من میخوام برم تقلبیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۱۸ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام ما به هیچ عنوان به خودمون اجازه نمیدیم در مورد چیزی که ندیدیم قضاوت کنیم اما ژل هایی که ما می خریم قیمت خریدشون در تعداد عمده برای ما پزشکان از این عدد بیشتره قضاوت با خود شما
      اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر سحر پنجشنبه ۱۸ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۵۳ مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر
    من چند روز پیش براى مشاوره تزریق گودى زیر چشم به یکى از همکاران صاحب نامتون مراجعه کردم
    ایشون فرمودن که من اگه بخوام زیر چشمم رو تزریقدکنم باید به همون مقدار گونه هامم برجسته کنن و مقدارى ام شقیشقه تزریقدکنم
    ولى من با نظر ایشون به ٢ دلیل مخالفم اول اینکه این تزریق با مبلغى که ایشون براى ٨ سى سى ژل گفتن ١٢ میلیون میشه و این فقط براى یک ساله و مورد بعدى اینکه میترسم با این تغییرات چهره م از حالت طبیعى در بیاد
    من عکس بدون روتوشم را براتون پیوست میکنم
    ممنون میشم کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۱۸ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام ماندگاری ژل ها ۶ الی ۱۸ ماه هستش

      مساله بعدی اینکه ما در پله اول به هیچ عنوان ۸ سی سی یک جا تزریق نمی کنیم پله پله هر یکی دو ماه یکبار باشد البته اگر نیاز باشد

      در نهایت اصلا با تصویر نمیشه اظهار نظر کرد باید از نزدیک معاینه شوید تا صورتتون به دقت اندازه گیری شود

درحال دریافت اطلاعات

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: