پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

  • تصویر کاربر آیسن چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۳۱ مشاهده پرسش
    توی لیست قیمت ژل ها برای استایلج M , L , XL و برای تئوسیال kiss , deep , ultra deep و برای ژوویدرم volift , voluma , vollbela, ultra4 هست
    چه تفاوتی دارند ؟ تاثیری روی حجم دهندگی و دوام داره ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام نوع ژل پس از معاینه با توجه به شرایط پوست شما توسط پزشک تعیین می شود

  • تصویر کاربر فاطمه سه شنبه ۲۵ دی ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۱۸ مشاهده پرسش
    ١ - سلام خانم دکتر ایا درسته پرواز بعد از تزریق ژل باعث می شه ژل از بین بره و اگر درسته بعد از تزریق به چه مدت بعد می تونیم بریم مسافرت ؟! ٢- من در دور لبم در خط ماریونت هم فرورفتگی عمیقی دارم و هم خط و افتادگی و در این مدت ٨ ماه چندین بار ژل تزریق کردم ولی متأسفانه فقط هزینه بیخود کردم اما اصلاً ان ناحیه پر نشده اینگار که ژل ها همه می ایند پایین در چانه متمرکز می شوند و دکتر ها متأسفانه اول می گند درست می کنیم و بعد می گند نشد باید دوباره تزریق کنی فقط ناحیه مادی و سود را در نظر می گیرند ، نمی دانم شما می تونید مشکلم را حل کنید ؟ خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۵ دی ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام خیر پرواز تاثیری در این خصوص ندارد

      در خصوص این مورد اولا اصلا صحیح نیست تمام پزشکان رو فضاوت بفرمایید در علم پزشکی حقیقتا نمیتوان تضمین داد برای اظهار نظر باید حتما از نزدیک معاینه شوید

  • تصویر کاربر نازنین سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۱۶ مشاهده پرسش
    در مورد بوتاکس واسه خط لبخند هزینشو بپرسم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام برای پرکردن خط خنده از فیلر باید استفاده شود، بوتاکس نقش غیرفعال کردن عضله ها را دارد که در پیشانی و خط اخم بیشترین کاربرد را دارد، اگر بوتاکس برای گامی اسمایل منظورتون هست مطلب زیر را بخوانید:
      https://drmajidzadeh.com/2232

      تزریق ژل خط خنده:
      https://drmajidzadeh.com/205

  • تصویر کاربر پریا سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۷۵ مشاهده پرسش
    سلام دکتر وقت بخیر میخواستم بدونم بهترین مارک ژل لب چی هست و کجاییه؟البته منظورم ژل دائم نیست چون شنیدم عوارض داره و بعدا ممکنه توی صورت حرکت کنه این ژل
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام اطلاعات کامل در مطلب زیر:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر سینا سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۰۶ مشاهده پرسش
    با سلام. کبودی فیلر زیر چشم چه مدت طول میکشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام ما با کانولا تزریق می کنیم و احتمال کبودی تزریق صفر است

  • تصویر کاربر زهره سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۳۰ مشاهده پرسش
    سلام
    من به مدت ۵ روز فیلر خط خنده انجام دادم اما نتیجه دلخواه را کسب نکرده ام. هنوز هم خط یک طرف کمرنگ مشاهده میشود به نظر شما ممکن است تا یک هفته آینده بهتر میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام عزیزم اصلا بدون معاینه هر اظهار نظری در این خصوص غیرعلمی و بی پایه است

      ما نه از شرایط خط خنده شما، مارک ژل، تکنیک تزریق و کلی متغیر دیگر هیچ اطلاعی نداریم، هر اظهاری نظری که کنیم بی پایه است
      اطلاعات در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر پریسا سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۱۲ مشاهده پرسش
    خانم دکتر من تیرگی شدید دور چشم وکبودی وگودی دارم دور چشمام ک خیلی اذیتم میکنه ونمیخوامم اصلا هرریسکی رو انجام بدم ومیخوام ی روش درست وتقریبا ماندگار ک اثرش واقعا نشون دهنده بهبودش باشه انجام بدم
    واصلا هم نمیخوام پیش هر پزشکی انجام بدم اگر بخام خودتون راهنماییم کنید وبرام انجام بدید لطفا راهنماییم کنید واینکه هزینه این کار تزریق فیلر یا چربی چنده??🙏🏻🙏🏻
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام عزیزم نظر لطف و محبت شماست

      در ابتدا اگر به دنبال روش دائمی یا ماندگار هستید به طور این مساله را فراموش کنید نکته بعدی ژل نقش پرکننده داره و نباید انتظار رفع تیرگی داشت، البته این رو هم بدونین به هرحال این ژل ها هیالورونیک اسید هستن و آب به خودشون جذب می کنن (دقیقا مثل اسفنج) و مقداری ممکنه به رفع تیرگی کمک کنه (باز هم تاکید میکنم ممکنه) . از طرفی دیگه مقداری از تیرگی که ما می بینیم به خاطر گودی و ایجاد سایه هستش که خب پس از تزریق ممکنه بهتر بشه. . به دلیل جلوگیری از آسیب دیدن بافت این ناحیه و همچنین جلوگیری از کبودی تزریق زیر چشم رو ما فقط به وسیله کانولا انجام میدیم، کانولا به زبان ساده نوعی سوزنه که سرش تیز نیست و بافت یا عروق رو پاره نمیکنه، بلکه از بین بافت راهش رو پیدا میکنه، بنابراین احتمال درد و کبودی بسیار نادره.
      اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت ژل و چربی:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر شیدا چهارشنبه ۲۸ آذر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۲۷ مشاهده پرسش
    سلام من ۲۳ سالمه و خط خنده و پیشونیم چروک افتاده .۳بار بوتاکس زدم که بعد بوتاکس شدیدا چشمام حالت پفی و ریز میشد که پقتی اثرش میرفت دوباره بهتر میشد
    سوال اول :ایا مناسب سن من تزریق ژل خط لبخند هست ؟ و اگر هست هزینه اش لطفا
    سوال دوم :ایا این تقصیر دکتر بوده که من بعد بوتاکس چشام پفی و ریز میشده یا من کلا نباید بوتاکس بزنم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۸ آذر ۹۷( ۷ سال پیش)

      ببینید در خصوص بوتاکس بدون معاینه نمی شود هیچ اظهار نظر و قضاوت کرد

      در خصوص خط خنده هم باید بدونید هیچ محدودیت سنی ندارد گاهی ممکن است یک فرد در ۱۸ سالگی نیاز داشته باشد، یک فرد دیگر در ۳۵ سالگی نیاز نداشته باشد پس سن خیلی عامل تصمیم گیرند نیست
      اطلاعات بیشتر در مورد خط خنده:
      https://drmajidzadeh.com/205/

      اطلاعات + قیمت ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666

      بوتاکس:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر کریمی سه شنبه ۲۵ دی ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۷۹ مشاهده پرسش
    ژلی که برای گودی زیر چشم تزریق میشه با انچه برای لب تزریق میشود متفاوت است ؟
    من شنیدم ژودرم بهترین نوع ژل است چه طور نوع دیگ ان قیمتشان بیشتر است ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۵ دی ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام پیشنهاد می کنم مطلب زیر را بخوانید:

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر ساناز سه شنبه ۲۵ دی ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۵۸ مشاهده پرسش
    سلام
    ۱- لطفا برندهای معتبر برای تزریق ژل لب رو معرفی کنید ، علت تفاوت قیمت این برندها رو هم بفرمایید
    ۲-برند هایومکس برند معتبریست؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۵ دی ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام خیر این برند رو نه انجام می دهیم و نه توصیه می کنیم

      مطلب زیر را بخوانید:
      https://drmajidzadeh.com/666

درحال دریافت اطلاعات

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: