سلام ژل هایی که ما تزریق میکنیم همگی فاین و کاملا طبیعی است، اما برای اینکه تشخیص دهیم برای شما انجام شود یا خیر باید حتما از نزدیک معاینه و صورت شما اندازه گیری شود
اطلاعات کامل در مورد ژل ها:
https://drmajidzadeh.com/666
سلام بوتاکس دیسپورت تزریق می کنیم و به جهت ماندگاری بیشتر ۳ ماه پس از تزریق هم یک ترمیم رایگان داریم که ماندگاری را برایتان بیشتر می کند
بله یا امپول بی حسی استفاده میکنیم و یا از ژل هایی که خودشان حاوی لیدوکایین هستند
اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس:
https://drmajidzadeh.com/162
اطلاعات بیشتر در مورد ژل ها:
https://drmajidzadeh.com/666
سلام قیمت ها به طور کامل در لینک زیر:
https://drmajidzadeh.com/666
سلام بله مجوز وزارت بهداشت دارد اما ما به هیچ انجام نمی دهیم و توصیه نمی کنیم
اطلاعات بیشتر:
https://drmajidzadeh.com/666
ژل نقش پرکننده داره و نباید انتظار رفع تیرگی داشت، البته این رو هم بدونین به هرحال این ژل ها هیالورونیک اسید هستن و آب به خودشون جذب می کنن (دقیقا مثل اسفنج) و مقداری ممکنه به رفع تیرگی کمک کنه (باز هم تاکید میکنم ممکنه) . از طرفی دیگه مقداری از تیرگی که ما می بینیم به خاطر گودی و ایجاد سایه هستش که خب پس از تزریق ممکنه بهتر بشه. . به دلیل جلوگیری از آسیب دیدن بافت این ناحیه و همچنین جلوگیری از کبودی تزریق زیر چشم رو ما فقط به وسیله کانولا انجام میدیم، کانولا به زبان ساده نوعی سوزنه که سرش تیز نیست و بافت یا عروق رو پاره نمیکنه، بلکه از بین بافت راهش رو پیدا میکنه، بنابراین احتمال درد و کبودی بسیار نادره.
در هر صورت برای اظهار نظر باید از نزدیک معاینه شوید
سلام بله میتوانید انجام دهید اما برای اظهار نظر قطعی باید صورتتون رو از نزدیک معاینه و اندازه گیری کنیم
اطلاعات بیشتر در مورد ژل ها:
https://drmajidzadeh.com/666
سلام
مطالعه بفرمایید:
https://drmajidzadeh.com/666
سلام خیر توصیه نمی شود اگر واقعا مشکل بینی دارید ایمن ترین راه عمل بینی است
سلام حقیقتا لیفت با نخ اگر منظورتون است که خیر به هیچ عنوان، به شما هم توصیه می کنیم آن را فراموش کنید
اگر منظورتون تزریق ژل برای رفع قوز بینی است بله انجام می شود
سلام در حال حاضر معتبرترین برندهای ژل
Stylage France
Teosyal Swiss
Juvederm France USA
Belotero Germany
هستند که هر ۴ تای آنها در ایران نمایندگی رسمی دارند و محخصولات آنها با برچسب تایید اصالت وزارت بهداشت عرضه می شود
به نظر خیلی به نفع شما نیست که از آنجا خودتان بیاورید زیرا نمیتوانید دمای حمل تا ایران را نظارت داشته باشید، چون تکی می خرید برایتان بسیار گرانتر است، در نهایت چون برچسب وزارت بهداشت ندارد بعید می دانم پزشکان صاحب نام قبول کنند برای شما تزریق کنند از هر جهت برایتان معقول نیست این کار
اطلاعات بیشتر در مورد ژل ها:
https://drmajidzadeh.com/666
توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.
برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینکهای زیر آقدام کنید:


Powered by Let’s Do Marketing.


