پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

  • تصویر کاربر شادیه سه شنبه ۲۲ آبان ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۹۶ مشاهده پرسش
    سلام دکتر وقتتون بخیر
    ببخشید من ٢٣ سالمه
    از بچگی ینی به صورت مادرزاد زیر چشام هم گوده هم یکم گوشه داخلی چشام تیره س
    خواستم بپرسم تزریق ژل میتونم انجام بدم و از بین میره گودی و تیرگی؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۲ آبان ۹۷( ۷ سال پیش)

      ژل نقش پرکننده داره و نباید انتظار رفع تیرگی داشت، البته این رو هم بدونین به هرحال این ژل ها هیالورونیک اسید هستن و آب به خودشون جذب می کنن (دقیقا مثل اسفنج) و مقداری ممکنه به رفع تیرگی کمک کنه (باز هم تاکید میکنم ممکنه) . از طرفی دیگه مقداری از تیرگی که ما می بینیم به خاطر گودی و ایجاد سایه هستش که خب پس از تزریق ممکنه بهتر بشه. . به دلیل جلوگیری از آسیب دیدن بافت این ناحیه و همچنین جلوگیری از کبودی تزریق زیر چشم رو ما فقط به وسیله کانولا انجام میدیم، کانولا به زبان ساده نوعی سوزنه که سرش تیز نیست و بافت یا عروق رو پاره نمیکنه، بلکه از بین بافت راهش رو پیدا میکنه، بنابراین احتمال درد و کبودی بسیار نادره.

  • تصویر کاربر حنا جمعه ۱۶ آذر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۵۴ مشاهده پرسش
    سلام میخواستم لب بالامو ژل بزنم ایا قبل از عمل بینی بهتر ژل تزریق کنم یا بعدش ؟چه مدت فاصله بینش بهتره ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۶ آذر ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام بله قبل از عمل بینی

      پس از تزریق ژل یک ماه بعد منعی ندارد، البته با پزشک جراحتون هم مشورت بفرمایید
      اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/187/

  • تصویر کاربر شیما جمعه ۱۶ آذر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۰۹ مشاهده پرسش
    من دیابتی هستم و انسولین تزریق می کنم آیا استفاده از ژل و بوتاکس برای من مشکلی ایجاد نمی کن؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۶ آذر ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام اگر قند خون کنترل باشه هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه. برای اظهار بهتر است از نزدیک معاینه شوید

  • تصویر کاربر ساره جمعه ۱۶ آذر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۲۴ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید. من خانمی۲۴ساله هستم به متخصص پوست مراجعه کردم برای رفع خط خنده به من گفتن که میتونن نیم سی سی ژل ۴ساله تزریق کنن برام که بعد از۴ماه تاثیرش ظاهرمیشه. خواستم بپرستم همچین ژلی یا تزریقی وجود داره،؟ واگه هست عوارض نداره؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۶ آذر ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام ژل ها با ماندگاری بالا به هیچ عنوان توصیه نمی شود

      اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر شقایق سه شنبه ۱۳ آذر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۳۱ مشاهده پرسش
    دکتر جان سلام
    دکتر واسه دخترى که ٢٣ساله اى که بخواد خط خنده و خط اشکیشو ژل بزنه شما چه نوع ژلى رو توصیه میکنید؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۳ آذر ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام ببینید با تصویر نمی شه گفت چه ژلی استفاده می کنیم، حتما باید از نزدیک معاینه شوید

      اما مارک ژل هایی که ما استفاده می کنیم ۴ برند برتر دنیا که در ایران نمایندگی رسمی دارند می باشد

      استایلج فرانسه

      تئوسیال سوئیس

      ژوویدرم فرانسه / امریکا

      بلترو آلمان


      اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/666/

  • تصویر کاربر رجایی سه شنبه ۱۳ آذر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۴۸ مشاهده پرسش
    من لبهای خیلی کوچکی دارم و میخوام تزریق کنم که لبهام طبیعی باشه اما برجسته و مصنوعی نباشه ... پیشنهاد شما واسه من چی هست ؟! با چند سی سی میتونم ی لب نرمال داشته باشم ؟!
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۳ آذر ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام ژل هایی که ما تزریق می کنیم بسیار طبیعی است و بیشترین شکایت مراجعین این است که پس از تزریق انتظار بیشتری داشته اند
      ما در مرحله اول معمولا کمتز از یک سی سی تزریق می کنیم
      اطلاعات کامل در خصوص ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر آتوسا سه شنبه ۱۳ آذر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۹۷ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید،آیا شما تزریق فیلر بینی انجام میدین؟من یه قوزه کوچیک روی بینی دارم میگن که با فیلر بینی برطرف میشه،آیا شما این کارو توصیه میفرمایید ، و اینکه آیا ضرر و خطری ندارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۳ آذر ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام بله انجام می شود، اما نه برای همه باید حتما از نزدیک معاینه شوید


      روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه بعدظهر تعیین نوبت فرمایید

  • تصویر کاربر سپیده پنجشنبه ۸ آذر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۴۱۷ مشاهده پرسش
    من دوماه و نیم پیش تزریق ژل در ناحیه ی چانه و کمی بالاتر از ان داشتم ,الان حس میکنم وقتی پوستمو میکشم گوله ی ژل میبینم ,باید چی کار کنم برن؟ در حالت عادی معلوم نیستن ,لطفا راهنمایی کنین,ژلمم خوب بوده ,المانی دارای برچسب وزارت بهداشت.نگران کننده است؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۸ آذر ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام، گلوله شدن پس از تزریق معمولا عادی است و تا دو هفته و حداکثر یک ماه از بین می رود، در صورتی که پس از دو هفته از بین نرفته پزشک معالجتون رو درجریان بگذارید ایشون براتون حل خواهند کرد

      اطلاعات بیشتر در مورد ژلها:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر شیرین پنجشنبه ۸ آذر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۹۰ مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید ...من دلم میخواد برای لب ژل تزریق کنم منتهی یک چاک باگوشه لب بالام دارم که در اثر زمین خوردن در بچگی هست و بخیه هم نزده بودن ...خیلی کوچیکه و اغلب با ارایش میتونم کاوور کنم ولی سوالی که برام مطرحه این که آیا با تزریق ژل احتمال داره این چاک بزرگتر و گودتر بشه و بیشتر به چشم بیاد ؟ بعد دیگه هیچ جوره نشه کاوورش کرد ...بی نهایت ممنونم ازتون🙏
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۸ آذر ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام عزیزم برای این مساله حتما باید لبتون رو از نزدیک معاینه کنیم، انشالا که مشکلی نیست
      اطلاعات بیشتر در مورد ژلها:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر الهام چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۹۰ مشاهده پرسش
    قیمت بوتاکس پیشانی و تزریق لب
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام اطلاعات کامل در خصوص بوتاکس:
      https://drmajidzadeh.com/162/

      اطلاعات در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666

      اطلاعات در مورد تزریق ژل لب:
      https://drmajidzadeh.com/187

درحال دریافت اطلاعات

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: