مشاوره پزشکی

تزريق ژل گونه - پرسش 9772

  • تصویر کاربرzahra دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷( 7 ماه پیش) تزریق ژل و بوتاکس
    سلام من تقريبا يك سال پيش تزريق ژل گونه انجام شده
    الان بعضى موقع ها ژلى كه تزريق مردن ورم ميكنه و تا ٣ روز ادامه داره دليل اين ورم و تورم چيست ؟
    ايا نياز به تخليه دارد؟
    1. تصویر کاربردکتر گیتا مجیدزادهدوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷( 7 ماه پیش)

      سلام اگر ژلی که تزریق کردید هیالورونیک اسید نباشد باید تخلیه کنید اگر هیالورنیک اسید باشد با تزریق آنزیم آن جذب می شود برای اظهار نظر باید از نزدیک معاینه شوید در صورت امکان اطلاعات ژلی که تزریق کردید رو هم به همراه داشته باشید


      روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه بعدظهر تعیین نوبت فرمایید

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

قوانین پرسش  و پاسخ

✅به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.

✅ بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.

✅در همه موارد سوالات به صورت بدون نام منتشر شده است. پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.

✅برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.