مشاوره پزشکی

بوتاکس - پرسش 9082

  • تصویر کاربرالناز چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 ماه پیش) تزریق ژل و بوتاکس
    سلام دکتر وقت بخیر
    دکتر من 24 شهریور(حدود 28 روز پیش)برای اولین بار تزریق بوتاکس پیشانی و خط اخم انجام دادم و دکترم مدل ابروی من رو صاف کرد وهمین باعث شده من پشت پلک بیارم(از قبل داشتم کمی ولی در حد نرمال)و گوشه چشمام افتاده شده البته حالت پتوز نیست ولی خوب پشت پلکم کاملا مشخصه...چیزی که می خوام بدونم اینه که مدت بوتاکسم تموم شه حالت چشمام و پلکم مثل اول میشه ؟؟؟دکتر خیلی نگرانم و میترسم که یوقت دائمی باشه,متاسفانه من مسیرم کرج هست وشاغلم و گرنه حضوری میرسیدم خدمتتون
    1. تصویر کاربردکتر گیتا مجیدزادهچهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 7 ماه پیش)

      سلام معمولا این عوارض دائمی نیستند نگران نباشید، اما حقیقتا بدون معاینه شما هر اظهار نظری غیرعلمی و بی پایه است و برای اظهار نظر باید از نزدیک معاینه شود

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
امتیاز شما :

قوانین پرسش  و پاسخ

✅به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.

✅ بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.

✅در همه موارد سوالات به صورت بدون نام منتشر شده است. پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.

✅برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.