پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

کورتون - پرسش ۱۳۲۷۳

  • تصویر کاربر امید یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( ۳ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۸۵ جوانسازی پوست
    سلام خانم دکتر عزیز من خانمم تقریبا سه ماه قرص پردنیزولون بیست مصرف می کنه دکترش گفته شش ماه مصرف کنه الان بعد سه ماه یک شب درمیان قرص رو مصرف می کنه قبلا هر شب الان بدنش قرمز شده مثل چیزی شبیه اگزما آیا می تونه به خاطر تغییر دوز دارو باشه و لطفاً راهنمایی کنید چطور دارو رو کلا قطع کنه ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( ۳ سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      ما در جریان روند درمان و بیماری ایشون نیستیم که اجازه اظهار نظر داشته باشیم بعلاوه بدون معاینه نمیتوان دارویی را تجویز و یا قطع کرد و اینکار غیر علمی هست برای اظهار نظر تخصصی لازم هست از نزدیک معانه شوند.

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: