مشاوره پزشکی

درمان قطعيً آكنه - پرسش 8457

  • تصویر کاربرMari چهارشنبه ۳ مرداد ۹۷( 11 ماه پیش) زائده ها و بیماری های پوست و مو
    سلام وقت بخير و خسته نباشيد، من يه مدتيه خيلي زياد رو قسمت پايين صورت و همينطور رو و زير گونه ها آكنه هاي خيلي متورم و قرمز كه چركي هستند دارم تو آزمايشاتم هورمون T3 كم بود و همچنين اينكه من خيلي استرس و اضطراب دارم كلا و بزودي به دكتر غدد مراجعه ميكنم اما به ٢تا دكتر پوست و مو مراجعه كردم و هردو برام راكوتان تحويز كردند باتوجه به عوارض شديد و بسيار زياد اين قرص من قرص رو مصرف نكردم، بنا به گفته هاشون درمان ديگه اي نداره، آيا اين حقيقت داره؟ يعني واقعا بخاطر آكنه يا جوش صورت بايد اين همه مسير پر خطر رو طي كرد؟ من واقعا ميترسم و نااميد شدم، لطفا دراين باره راهنمايي كنيد ممنونم 🌸
    1. تصویر کاربردکتر گیتا مجیدزادهچهارشنبه ۳ مرداد ۹۷( 11 ماه پیش)
      سلام ببینید به هر حال هر دارویی ممکن است عوارضی داشته باشد به هر حال پزشک با عمل به این مساله و نتایج آزمایشات برای شما تجویز می کند بله اگر بدون تجویز پزشک مصرف بکنید خطرناک است اما زمانی که زیر نظر پزشک باشید مشکلی ندارد
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
امتیاز شما :

قوانین پرسش  و پاسخ

✅به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.

✅ بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.

✅در همه موارد سوالات به صورت بدون نام منتشر شده است. پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.

✅برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.