مشاوره پزشکی

جوش واژن

بدون نام

زائده ها و بیماری های پوست و مو

باسلام و احترام. دو ماهی هست که بعد از لیزر موهای زائد در ناحیه تناسلی دچار جوش هایی می شوم که خیلی دیر خوب می شوند و ظاهری متفاوت دارند. اما هیچ گونه درد و خارش و سوزشی ندارند. با قرار گرفتن در گرما و تعریق هم تکثیر پیدا می کنند. علت اونها چی می تونه باشه؟ (عکس ها در روزهای مختلف سیر جوش ها در یک محل گرفته شده)

• شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۶( 1 هفته پیش)
  • وضعیت : بسته شده

سلام کرم های ترمیم کننده پس از لیزر گاهی در افرادی که مستعد جوش هستند باعث جوش می شوند و باید در این افراد کرم ها عوض شوند
حتما پزشک معالجتون رو در جریان بگذارید

هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
شامل
نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
در لینک زیر آمده است
پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
Paste
نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾

• شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۲۳:۴۷( 1 هفته پیش)

قوانین پرسش  و پاسخ

✅به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.

✅ بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.

✅در همه موارد سوالات به صورت بدون نام منتشر شده است. پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.

✅برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.