پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

ژل لب - پرسش ۱۷۲۱۹

  • تصویر کاربر زیبا یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( ۲ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۲۰ تزریق ژل و بوتاکس
    سلام من بهمن ماه دو سی سی ژل تزریق کردم به لبام از ده روز پیش دوشب پشت سر هم قرص ستیریزین مصرف کردم به خاطر آلرژی فصلی از همون موقعه لبام هم باد کرده هم ژل لبام گلوله شده کاملا حسش میکنم میخواستم بدونم به قرص ستیریزین مربوط میشه یا نه ممنون از راهنماییتون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( ۲ سال پیش)
      سلام وقت بخیر بدون مشورت پزشکی که براتون تزریق کردن دارویی مصرف نکنید و در اسرع وقت تشریف ببرین مرکزی که براتون تزریق کردند تا از نزدیک بررسی بشه

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: