سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من پوستم حدودا صافه و فوق العاده چرب.هر نوع کرمی مصرف میکنم روی پوستم نمیشینه و جذب نمیشه،حالت پوسته پوسته پیدا میکنه و میماسه.خیلی از برندای کرم پودر و ضدافتاب رو استفاده کردم اما هیچکدوم جذب نمیشن الارو الان استفاده میکنم ک اینم میماسه،باید چکار کنم که کرم روی پوستم یکدست بشه و ماسیده نشه؟چه محلول یا دارویی استفاده کنم؟
به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
پس از پاسخ پزشک و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.