مشاوره پزشکی

لیزر موهای زاید - پرسش 9388

  • تصویر کاربرنازنین یکشنبه ۲۳ دی ۹۷( 3 ماه پیش) لیزر موهای زائد
    سلام خسته نباشید من 4 جلسه لیزر انجام دادم نواحی پاکامل بیکنی زیربغل حالا به علت ریزش موی شدید سر میخوام داروهای تقویتی استفاده کنم مشکل یا تداخلی با لیزرم نداره باعث نمیشه لیزری که انجام دادم بیفایده باشه و موها مجددا رشد کنن؟
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربردکتر گیتا مجیدزادهیکشنبه ۲۳ دی ۹۷( 3 ماه پیش)

      سلام قرص های تقویتی هیچ تداخلی ندارد و در هیچ مقاله ای چنین مساله ای تایید نشده است اما جهت اطمینان گفته می شود اگر دوست دارید با اطلاع پزشک معالجتون مصرف رو قطع یا کمتر کنید

      برای اظهار نظر قطعی باید از نزدیک معاینه شوید

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
امتیاز شما :

قوانین پرسش  و پاسخ

✅به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.

✅ بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.

✅در همه موارد سوالات به صورت بدون نام منتشر شده است. پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.

✅برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.