مشاوره پزشکی

تزریق ژل - پرسش 8419

  • تصویر کاربرروژان سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷( 6 ماه پیش) تزریق ژل و بوتاکس
    با سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم پس از تزریق ژل به گونه.پس از اینکه مدتش تموم شد.ایا پوست صورت چروک میشه.شفافیتشو از دست میده؟
    کلا عوارضی که دیگه نخوای تزریق بکنی چیه .
    میشه جوابو پیامک یا به تلگرامم ارسال کنید
    1. تصویر کاربردکتر گیتا مجیدزادهسه شنبه ۲۶ تیر ۹۷( 6 ماه پیش)
      سلام خیر اگر از ژل های معتبر استفاده بشود چنین عوارضی ندارد، این عوارض در شرایطی شایع بود که از بوتاکس های چینی استفاده می شد چون دوز آنها استاندارد نبود باعث میشد حین استفاده بسیار پوست کشیده شود و زمانی که استفاده از آن را متوقف می کردید دچار شلی و افتادگی می شدید، اما در خصوص بوتاکس و ژل های معتبر خیر چنین مساله ای به هیچ عنوان نخواهد بود
      جهت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم 2 مطلب زیر را بخوانید:

      https://drmajidzadeh.com/162

      https://drmajidzadeh.com/666
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
امتیاز شما :

قوانین پرسش  و پاسخ

✅به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.

✅ بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.

✅در همه موارد سوالات به صورت بدون نام منتشر شده است. پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.

✅برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.