مشاوره پزشکی

درمان کهیر - پرسش 5349

  • تصویر کاربریاسمین چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷( 10 ماه پیش) زائده ها و بیماری های پوست و مو
    سلام خسته نباشید من چند روزه به خاطر مصرف آنتی بیوتیک آکنوسان که برای درمان جوش مصرف میکردم دچار عوارض شدم و کل بدنم کهیر زد ,الان با وجود این که مصرف قرص رو قطع کردم و 6 تا آمپول زدم و آنتی هیستامین میخورم هنوز خوب نشدم و انگار بدنم سوخته , ممنون میشم برای درمان کهیر راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربردکتر گیتا مجیدزادهچهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷( 10 ماه پیش)
      سلام برای درمان کهیر حتما باید از نزدیک معاینه شوید
      روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه بعدظهر تعیین نوبت فرمایید
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
امتیاز شما :

قوانین پرسش  و پاسخ

✅به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.

✅ بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.

✅در همه موارد سوالات به صورت بدون نام منتشر شده است. پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.

✅برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.