مشاوره پزشکی

  • تصویر کاربرترانه یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۴۹( 1 هفته پیش) تزریق ژل و بوتاکس
    با سلام . من 6 ماه قبل یک سی سی ژل برای لب بالا و پایینم تزریق کردم که بعد از دو ماه کاملا به حالت عادی و اول برگشت الان بعد از گذشت 6 ماه گهگداری لبم ورم میکنه . در این مواقع باید چکار کنم ایا کمپرس سرد بزارم تا ورم بخوابه یا روش دیگری پیشنهاد مکنید? در ضمن از دکتر که پرسیدم ژل ژئوفیل کره ای برام تزریق کرده بود. ممنون از راهنماییتون
    مرحله بعد
    1. تصویر کاربریکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۴۹( 1 هفته پیش)
      سلام ژلی که تزریق کردید جز ژل هایی هستند که تاییدیه وزارت بهداشت دارند اما ما اصلا استفاده نمی کنیم
      این برند گاها چنین واکنش هایی دارند، برای اظهار نظر باید حتما از نزدیک معاینه شوید

      اطلاعات بیشتر در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
امتیاز شما :

قوانین پرسش  و پاسخ

✅به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.

✅ بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.

✅در همه موارد سوالات به صورت بدون نام منتشر شده است. پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.

✅برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.