مشاوره پزشکی

لیزر بیکینی و تبخال تناسلی - پرسش 8336

  • تصویر کاربرفاطمه یکشنبه ۱۷ تیر ۹۷( 7 ماه پیش) لیزر موهای زائد
    سلام خانم دکتر من دیروز اومدم مطب برای لیزر بیکینی. من چون سابقه ی تبخال تناسلی داشتم باهمکار آقاتون صحبت کردم(آقای شاهین شهشهانی بود فکر میکنم)برام داروی آسیکلوویر 400 تجویز کردن روزی دوبار تا 6 هفته و بعدش هم ادامه دار باشه .
    من یکم نگران شدم که عوارض داشته باشه یا نه.خواستم در این مورد مشورت کنم باهاتون که مصرف این ههمه درسته یا نه
    1. تصویر کاربردکتر گیتا مجیدزادهیکشنبه ۱۷ تیر ۹۷( 7 ماه پیش)
      سلام گمان میکنم منظور شما آقای دکتر ریاحی هستش که برای شما تجویز کرده اند، خیر نگران نباشید ایشون متخصص بیماری های پوست هستند و دارای بورد تخصصی در این حوزه
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
امتیاز شما :

قوانین پرسش  و پاسخ

✅به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.

✅ بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.

✅در همه موارد سوالات به صورت بدون نام منتشر شده است. پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.

✅برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.