پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

  • تصویر کاربر مهسا دوشنبه ۸ مهر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۱۱ مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر خسته نباشید.
    من ۶ ماه پیش فیلر زیر چشم انجام دادم برای تزریق مجدد آن پیش شما،لازم به داشتن پرونده از دکتر سابق هست یا خیر؟
    شما برای اینکار بیشتر چه ژلی استفاده میکنین و حدود چه قیمتی داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۸ مهر ۹۸( ۶ سال پیش)
      سلام عزیزم🌼
      برای تشخیص هر گونه تجویز باید که حتما از نزدیک معاینه بشین ، با داشتن پرونده قبلی خیلی بهتر میتونیم تصمیم بگیریم.
      جهت اطلاع از جزییات به لینک زیر مراجعه کنید:
      https://drmajidzadeh.com/2282
  • تصویر کاربر Sahar چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۷۹ مشاهده پرسش
    سلام وقتون بخیر
    من بعد از مطالعه مقاله شما متوجه شدم ترزیق ژل دو مرحله هست
    من از مشهد میخوام برای تزریق ژل بیام
    ولی واسی دوهفته بعد از تزریق برام مقدور نیست مجدد اومدن
    سوال من اینه
    ایا حتما باید دو مرحله انجام بشه
    و اینکه برای مرحله دوم هزنیه تزیق دریافت میشه مجدد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( ۶ سال پیش)
      سلام عزیزم🌼
      اجباری بر اینکه حتما دوباره به مطب مراجعه کنید نیست، ولی بهتره که بعد از دو هفته پس از تزریق برای چک تشریف بیارید، حالا در برخی از افراد صلاح بر این هست که کل ژل در جلسه اول تزریق نشه و یا حتی بعد از دو هفته هم شاید تزریق نداشته باشیم .
      🌸🙏🏼
  • تصویر کاربر مریم یکشنبه ۷ مهر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۶۳ مشاهده پرسش
    سلام، دو سال قبل، پیش دکتر متخصص و معروفی ژل لب زدم ولی گلوله‌گلوله شد. ماه گذشته همان دکتر تزریق آنزیم کرد. ولی قسمت‌هایی از آن از بین نرفته. دکتر دیگر حاضر به تزریق مجدد نشد. آیا دلیلش استفاده از ژل نامرغوب بوده؟ خطرات آن چیست؟ و امکان ترریق محدد هست؟با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۷ مهر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام عزیزم اصلا نمیشه در این مورد به این شکل قضاوت کرد ما در جریان شرایط تزریق شما نبودیم که اجازه قضاوت داشته باشیم

  • تصویر کاربر تانیا چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۳۸ مشاهده پرسش
    الان دو سه روزی میشه ژل زدم بمقدار یک سی سی تورم کاهش پیدا کرده فقط یه فسمت از بالای لب گوله شده چیکار کنم دکتر گفته کمپرس یخ بزار منم این کارو کردم ماساژم میدم ولی باز مونده میترسم بمونه کمکم کنید چارش چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( ۶ سال پیش)
      سلام عزیزم🌼
      ما به طور کامل در مورد شرایط تزریق شما نبودیم ، بهتره که با پزشک خودتون مشورت کنین.
      اما تا دو هفته معمولا تورم تزریق ژل باقی خواهد ماند.
      برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه بفرمایید.🌸🙏🏼
      https://drmajidzadeh.com/187
  • تصویر کاربر مائده چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۲۷ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید،من چشمامو تقریبأن یک ماه میشه که عمل لازک کردم خواستم برای گودی چشمانم ژل تزریق کنم آیا ضرر نداره،وباعث تاری دید یا پخش شدن داخل چشم نمیشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( ۶ سال پیش)
      سلام عزیزم🌼
      خیر ! مشکلی نداره ، نگران نباشین .
      برای اطهار نظر قطعی حتما باید که از نزدیک معاینه بشید.
      روزهای شنبه الی چهارشنبه عصر ها تعیین نوبت بفرمایید.🌸🙏🏼
  • تصویر کاربر پریسا چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۸۴ مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشین من برای اولین بار امروز پیش متخصص پوست ژل در ناحیه خط لبخند و لب تزریق کردم ولی الان دور لبم و لبم خیلی بزرگ شده انگار لبم کشیده شده میترسم ازین اندازه ای که الان شده دلم میخواد مثل قبل بشه لبم میترسم همینجوری وحشتناک بمونه چیکار کنم میشه فردا برم بگم خارج کنن ژلو؟یه سیسی به خط لبخند زدن یه سیسی لب
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( ۶ سال پیش)
      سلام عزیزم 🌼
      ممنونم🙏🏼
      دو مسئله رو باید که در نظر بگیرید :
      زمانی که ژل رو تزریق میکنید ، تا دو هفته در مورد ظاهر آن اصلا نمیشه قضاوت کرد، به این دلیل که ورم یا التهاب وجود دارد.
      اگر که ژلتون هیالورونیک اسید باشه میتونین به پزشکتون مراجعه کنین و با تزریق آنزیم کاملا جذب شده و به حالت اولیه بر میگرده.
  • تصویر کاربر Yousef چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۹۴ مشاهده پرسش
    سلام سوالم این بود ک ایا اگر بعد از تزریق ژل پودر چاقی مصرف کنیم برای ژل تزریق شده مشکلی ایجاد نمیکنه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( ۶ سال پیش)
      سلام🌼
      جدای ازینکه تزریق ژل داشتین ، مصرف چنین داروهایی که تاییدیه وزارت بهداشت را ندارند ، اصلا توصیه نمیکنیم.🌸🙏🏼
  • تصویر کاربر آزاده چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۵۸۱ مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر من میخام یک سیسی ژل به لبم تزریق کنم میخاستم نظرتونو درمورد برند مسترتریت آمریکایی بدونم؟درمورد ماندگاری وهمه چیزش ممنون میشم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( ۶ سال پیش)
      سلام🌼
      سلامت باشید🙏🏼
      برندهای معتبری که در حال حاضر نمایندگی معتبر دارند و دارای بر چسب وزارت بهداشت هستند به طور کامل در لینک زیر توضیح داده شده است:
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر فرانک چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۰۸ مشاهده پرسش
    سلام وقت من سی و پنج سال سن دارم میخواستم ببینم برای رفع گودی چشم تزریق ژل الیکسین مناسب تر هستش یا تزریق بیوفیلر یا همون پلاسماژل البته سه نوبت تکرار بیوفیلر هر دو ماه
    کدوم یک اثر بیشتری دارند پلاسما یا ژل الیکسین
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۳ مهر ۹۸( ۶ سال پیش)
      سلام عزیزم🌼
      برای رفع گودی زیر چشم ایمن ترین روش ، روشی که توسط جامعه جراحان زیبایی امریکا که مستند در سایتشون هم میباشد ، تزریق فیلر های معتبر و دارای FDA هست .
      برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:🌸🙏🏼
      تزریق ژل زیر چشم:

      https://drmajidzadeh.com/2282
  • تصویر کاربر نگین شنبه ۳۰ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۹۲ مشاهده پرسش
    تزریق مزوتراپی .من ۳۶ مجرد مونث ریزش مودارم چندین سال دارو محلول استفاده کردم کم شده ریزش ولی موها نازک ولختن وشقیقهام کم پشتن دکتر گفته ریزش مو مردانه است وقرص اسپکترونولاتون و پرفکتیل و محلول بیامتازون و ماینوکسیدیل دادن .ایا مزو انجام بدم سریعتر خوب میشن یا با پی ارپی
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۳۰ شهریور ۹۸( ۶ سال پیش)
      سلام🌼
      برای ریزش مو حتما باید از نزدیک معاینه بشید ، آزمایشتون بررسی بشه .
      تا روش مناسب به شما تجویز بشه .🙏🏼🌸
درحال دریافت اطلاعات

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: