سلام ببینین باید از نزدیک معاینه شوید در صورتی که گودی تشخیص داده بشه می تونیم ژل تزریق کنیم بله ظاهرش ممکنه کمی ترسناک باشه اما تزریق با کانولا اتفاقا درد نداره و احتمال کبودیش بسیار کمتر خواهد بود اطلاعات بیشتر:
https://drmajidzadeh.com/2282/
سلام نمیشه به این شکل قضاوت کرد که چون در اطرافیان اتفاق نیوفتاده برای شما هم اتفاق نمی افتد چنین بررسی مطالعه علمی محسوب نمیشه پس از تزریق ژل ممکن است تا دو هفته احساس ورم و گلوله شدن داشته باشین که باید پس از دو هفته یا خود به خود رفع شود یا توسط پزشک با ماساژ برطرف شود همه این توضیحات دال بر این است که تایید کنید شما دچار عارضه نشدید در خصوص این مساله بدون معاینه از نزدیک هر اظهار نظری غیر علمی است
سلام خیر ژل زیرچشم اگر معتبر باشد به میزان استاندارد و با تکنیک درست تزریق شود خیر مشکلی نخواهد داشت اینکه آیا شما نیاز به فیلر دارید یا خیر حتما باید از نزدیک معاینه شوید
سلام اگر نزد ما انجام دادید می تونید تشریف بیارید تا با تزریق آنزیم حجم آن را کم کنید اگر نزد پزشک دیگری انجام دادین حتما از خود ایشان بخواهید که آنزیم براتون تزریق کنند
سلام این برندی که فرمودید را اصلا تا به حال ما نشنیده ایم برای اظهار نظر هم باید حتما از نزدیک معاینه شوید اطلاعات کامل در مورد ژل ها:
https://drmajidzadeh.com/666
سلام ببینین در مورد واکنش های پس از تزریق ژل اصلا بدون معاینه هر اظهار نظری غیرعلمی است باید حتما از نزدیک معاینه شوید + اطلاعات ژلی که تزریق کردید
سلام از طریق لینک زیر می توانید اقدام بفرمایید:
https://gita.drmajidzadeh.com/
سلام لطفا از طریق لینک زیر اقدام بفرمایین:
https://gita.drmajidzadeh.com
سلام عزیزم واقعا در این مورد بدون معاینه صرفا اینکه شما کبودی دارین واقعا نمیشه اظهار نظری کرد هر اظهار نظری غیر علمی هستش
سلام اطلاعات کامل در مورد ژل لب:
https://drmajidzadeh.com/187
اطلاعات کامل در مورد ژل ها:
https://drmajidzadeh.com/666
توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.
برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینکهای زیر آقدام کنید:


Powered by Let’s Do Marketing.


