پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

  • تصویر کاربر پریسا دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۵۹ مشاهده پرسش
    خانم دکتر من حلقه گودی چشمم بی نهایت زیاده وتو رفتگی زیاد ک الان تیره شده وواقعا موندم ژل بزنم یا چربی من با دکتر بهروز باریک بین صحبت کردم ایشون تزریق چربی رو بمن پیشنهاد دادن اما واقعا میترسم و هزینه تزریق ژل
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام سلامت باشید خب به هر حال آقای دکتر باریک بین جز پزشکان حاذق کشور هستند اما ما برای زیر چشم چربی رو توصیه نمی کنیم و ژل تزریق می کنیم اطلاعات کامل در لینک زیر:
      https://drmajidzadeh.com/2282

  • تصویر کاربر سحر دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۶۳ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    من امروز زیر چشمم را فیلر کردم با برند اپریلاین،الان زیر چشمم کیسه های کوچک شکل گرفته که خود دکتر گفتن ورم هستش
    میخواستن نظر شما چیه و اینکه طبیعیه این حالت؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام سلامت باشید اصلا این مورد رو نمیشه بدون معاینه بالینی اظهار نظر کرد حتما باید از نزدیک معاینه شوید

  • تصویر کاربر Flh دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۵۹۶ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید.من از وقتی به دنیا اومدم لب بالام سمت چپش موقع خندیدن یا صحبت کردن میره بالا و کلا از سمت راستمم ضخیم تره...میخواستم ببینم آیا درمانی داره؟و میشه کاری انجام داد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام حتما باید از نزدیک معاینه شوید اگر مشکل حجم باشه که ببینیم میشه با فیلر برطرف کرد یا خیر اگر مشکل گامی اسمایل باشه که ببینیم میشه با بوتاکس برطرف کرد . یا خیر

  • تصویر کاربر وحید دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۴۲۳ مشاهده پرسش
    آیا ژل سوفیدرم بهتر هست یا مستر تریت
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام هیچ کدام رو ما انجام نمی دهیم و توصیه هم نمی کنیم برندهای مورد تایید ما در لینک زیر است:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر سونیا دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۲۱ مشاهده پرسش
    تزریق ژل نیم سی سی به لُب بالا و نیم سی سی به لُب پایین انجام دادهام خیلی متورم شده چه باید بکنم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام کلمه خیلی مقیاس مناسبی برای اندازه گیری نیست
      پس از تزریق ژل ممکن است فرد مقداری ورم تجربه کند اگر احساس می کنید غیرعادی است حتما پزشک معالج رو در جریان بذارید تا حتما از نزدیک شما رو معاینه کنند

  • تصویر کاربر سارا دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۸۴ مشاهده پرسش
    سلام..برای تزریق لب و خط لبخند و زاویه سازی صورت حدودا چقد در نظر بگیریم؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام ببینید تزریق لب به یک سی سی حدودا
      و زاویه سازی و خط خنده مجموعا دو تا سه سی سی نیاز دارد هر سی سی هم بین
      ۱/۵۰۰
      الی 
      ۲/۵۰۰
       می باشد
      اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر ایلار دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۹۷ مشاهده پرسش
    سلام
    من حدود ١ سال هست ک تزریق ژل رد ناخیه زاویه فک انجام دادم
    هر از چند گاهی در هر طرف جای ژل ها متورم شده و درد میگیرد و بعد یک تا دو روز ب حالت عادی برمیگردد
    ممنون میشم از پاسختون ک مشکلش چیه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام حتما در این مورد که یک سال گذشته و چنین مشکلاتی دارید پزشک معالجتون رو در جریان بگذارید 

  • تصویر کاربر عزیزی دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۴۳ مشاهده پرسش
    سلام.باتوجه به قیمت‌متفاوت برندهای ژل های دارای تاییدیه بهداشت ماندگاریشون هم فرق داره؟ماندگاری برندای آسیایی پایینتر هست یا اینکه چون همشون اسید هیالورونیک دارن ماندگاری یکسانی دارن؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام ماندگاری ژل اصلا ملاک مناسبی برای سنجش کیفیت ژل نیست اتفاقا این احتمال هست که ماندگاری ژل های معتبر و با کیفیت تر کمتر باشند اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر f دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۷۲ مشاهده پرسش
    هزینه تزریق ژل لب و گونه چقدر است ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام اطلاعات کامل در لینک زیر:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر قهرمانى دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۶۰ مشاهده پرسش
    سلام وخسته نباشید مدت ٧٠روزه تقریبا پیش یه دکتر فوق تخصص معروف نیم سى سى زیر هرچشم به توصیه دکترم ژل تزریق کردم ٧٠روزه کبودى بسسسیار وحشتناک در حد تصادف تا قسمت گونه هام،ورم و درد دارم هرچى هم با دکتر تماس میگیرم میگن نگران نباشید رفع میشه!!!!!لطفا راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام حتما جهت اطمینان به چشم پزشک مراجعه بفرمایید

درحال دریافت اطلاعات

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: