پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

  • تصویر کاربر ^^j;a دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۹۴ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من ۱۶ سالمه و حدود یک سالی هست ک خط پیشونی خفیفی دارم و فک میکنم ک داره عمیق تر میشه...ممکنه بخاطر استرس زیادی ک این مدتا داشتم باشه یا مارک کرمی ک استفاده کردم...میخوام بدونم ایا توی همین سن میتونم اقدام ب رفعش کنم و بوتاکس پیشونی انجام بدم؟از وجودش خیلی دارم اذیت میشم ممنون میشم جواب بدید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام بهتر است که تا ۱۸ سالگی صبوری کنید

  • تصویر کاربر رنجبر دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۳۷ مشاهده پرسش
    قیمت انواع فیلرهای لب چند تومان است ؟(ا سی سی)
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام به طور میانگین بین 
      ۱/۵۰۰/۰۰۰
      الی
      ۲/۵۰۰/۰۰۰
      می باشد
      اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر عسل دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۸۲ مشاهده پرسش
    سلام چند سال پیش هیالورونیک تزریق کردم در گونه بعد ٧ سال کیست شد دکتر هیالاز تزریق کرد الان بعد ١٠ روز صورتم گود شده ایا هیالاز روى بافت صورت هم تاثیر میگذارد؟ ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام تزریق آنزیم هیالاز بسیار ایمن هستش اما برای اظهار نظر قطعی باید از نزدیک معاینه شوید

  • تصویر کاربر مریم دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۲۸ مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر.من ۱۸اسفند ۹۷ژل بلوترو زیرچشم زدم ولی متاسفانه کبود شد و تقارن نداشتن و باعث شد که افسردگی بگیرم خیلی اذیت شدم،چون دکترم اواخراسفند نبودن تا بعدعید.منم به ناچار صبرکردم ،بالاخره بعدعید رفتم و تخلیه کردن،اما بازهم تقارن ندارن و یکی که قبلا زیاد زده بود بیشتر تخلیه کرد.بنظرتون چیکارکنم؟میشه دوباره بزنم؟نمیدونم از قبلی مونده یا نه زیرپوستم،که احتمالا کمی مونده،هزینش چقده؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام البته تخلیه که خیر فکر می کنم منظورتون تزریق آنزیم بوده برای جذب ژل فعلی
      اگر تمام ژل جذب نشده باز هم مراجعه کنید تا آنزیم تزریق کنند

  • تصویر کاربر اوا دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۴۹ مشاهده پرسش
    سلام من دو هفته پیش تزریق ژل لب داشتم، میخواستم بدونم دو مورد مشروبات الکلی و قلیلن تاثیری در کم شدن حجم لبم داره بعد از دو هفته؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام به طور کلی مشروبات الکلی و دخانیت در از بین رفتن هیالورونیک اسید خود پوست هم تاثیر دارند به همین دلیل است افرادی با این شرایط پوستشان زودتر افتاده می شود ژل های معتبر هم همگی ساختار هیالورونیک اسید دارند

  • تصویر کاربر ستاره دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۳۷ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید.میشه لطفا درمورد گاز گرفتن لب بعد از تزریق صحبت کنید؟من خیلی عادت دارم لبهامو گاز میگیرم کاملا بی اختیار میخوام بدونم ممکنه شکل ژل تغییر کنه یا عوارضی داشته باشه؟من پریشب ژل زدم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام بله تا دو هفته هر گونه دستکاری باعث تاثیر در فرم لب می شوند

  • تصویر کاربر مریم دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۴۰۴ مشاهده پرسش
    سلام. خسته نباشید. میخواستم بدونم فیلر بینی هم مثل ژل لب بعد از تزریق ورم میکنه؟ من دیشب برای فرم بینی فیلر زدم و دیشب عاالی بود امروز دماغم خیلی بزرگ شده. میخواستم بدونم این ورمه؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام به هر حال زمانی که سوزن وارد بافت میشه احتمال واکنش پوست مثل ورم هست اما حتما پزشک معالجتون رو در جریان بگذارید

  • تصویر کاربر رویا دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۷۲ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید خانم دکتر بنده بهمن ماه ژل گونه تزریق کردم مشکلی بعد از چند روز ورم و کبودی اول تزریق نداشتم ولی الان بعد از دو ماه خورده ای صورتم توروم کرده و درد دارم به پزشک مراجعه کردم انتی بیوتیک برام تجویز کردن و گفتن شما باید از تزریق قبلتون یکسال میگذشت و انجام میدادین ولی من از تزریق قبلم ۷ ماه گذشته بود آیا درسته یا به پزشک دیگه ای مراجعه کنم ممنون میشم راهنماییم کنید .باتشکر.
    1. تصویر کاربر رویا شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸( ۷ سال پیش)
      O28wo910413
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام ببینید اصلا در این مورد بدون معاینه نمیشه اظهار نظر کرد

    3. نمایش سایر ۱ پاسخ
  • تصویر کاربر ندا دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۴۸ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید دکتر چند دوره است من بوتاکس انجام میدم ولی پوست زیر چشمم خیلی نازکه مثل پوست نوزاد میمونه از اونجایی که بوتاکس قسمت داخلی زیر چشم یعنی نزدیک بینی انجام نمیشه بدلیل نازک بودن موقع خندیدن چروک میشه لطفا راهنماییم کنید چه کاری باید انجام بدم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام حتما باید از نزدیک معاینه شوید معمولا بوتاکس زیر چشم رو توصیه نمی کنیم چون وقتی جلوی این چروک های زیرچشم موقع خندیدن گرفته میشه چهره مصنوعی میشه

  • تصویر کاربر زهرا پنجشنبه ۶ تیر ۹۸( ۶ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۸۹ مشاهده پرسش
    سلام خانم دکترخسته نباشی ببخشیدمن باژل کارزاویه ی فک وبرجسته کردن گونه روانجام دادم نه ماه بعدترمیم رفتم ایندفعه ازطریق کانولاانجام داداقای دکترولی الان زاویه ی فکم جایی که زاویه ورشکسته سفت شده میخواستم بپرسم عفونت کرده یانه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۶ تیر ۹۸( ۶ سال پیش)

      سلام عزیزم اصلا نمیشه بر اساس اینکه با کانولا تزریق شده قضاوت کنیم عفونت کرده خیر به این شکل نمیشه اظهار نظر کرد برای چنین اظهار نظری حتما باید از نزدیک معاینه شوید

درحال دریافت اطلاعات

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: