سلام ببینید تا دو هفته پس از تزریق ژل نباید کار دندانپزشکی انجام داد چون باز نگهداشتن دهان در مدت طولانی باعث بد شدن فرم ژل می شود
و در در خصوص اینکه فرم لب با توحه به فرم فعلی فکتون باشه نه نگران نباشید مشکلی ایحاد نمی کنه البته شرط اصلی نظر پزشکان معالج شماست
سلام خیر چنین چیزی حقیقت ندارد خیلی به گفته ها و میگن ها دقت نکنید به دنبال منبع معتبر باشید
سلام روش های تزریقی برای رفع غبغب خیلی توصیه نمی شود چون میزان تاثیر آن کم است و اصولا چون در ایران توقع ها بسیار بالاست خیر ما انجام نمی دهیم
سلام برای بینی باید از نزدیک حتما معاینه شوید در مجموعه ما تزریق های بینی رو فقط آقای دکتر ریاحی انجام می دهند
هزینه ها ژل هم در لینک زیر:
https://drmajidzadeh.com/666
سلام ببینید پس از تزریق لب نباید لب رو دستکاری کنید گاز گرفتن هم به هر حال نوعی دستکاری است که ممکن است روی فرم لب تاثیر بگذارد
سلام اطلاعات کامل:
https://drmajidzadeh.com/162
سلام قیمت ژل ها:
https://drmajidzadeh.com/666
سلام عزیزم متوجه نشدم تزریق ژل برای گونه طبیعیه؟
سلام اصلا ژل الانسه برای ناحیه لب مناسب نمی باشد و بهترین گزینه ژل هایی با پایه هیالورونیک اسید است
سلام بستگی داره به نوع ژل معمولا بین یک تا دو روز تا دو هفته از بین می رود
توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.
برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینکهای زیر آقدام کنید:


Powered by Let’s Do Marketing.


