پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

  • تصویر کاربر مریم شنبه ۳۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۰۳ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    تزریق فیلر زیر چشم چند جلسه هست ؟واین ک باعث بهتر شدن گودی زیر چشم هم میشه ؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۳۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام معمولا در جلسه اول کمتر از یک سی سی تزریق می کنیم حدودا ۳-۴ دهم مابقی هم بسته به شرایط صورت هر فرد پیشنهاد می کنیم در چندماه آینده مراجعه کنند اطلاعات کامل تر:
      https://drmajidzadeh.com/2282

  • تصویر کاربر لیلی چهارشنبه ۲۸ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۴۵ مشاهده پرسش
    سلام
    روز ۵ شنبه ژل لب پرنسس ۱/۵ سی سی تزریق کردم و خیلی کبودی روی لب و اطراف لب دارم
    می خواستم بپرسم چه کرمی بزنم که زودتر کبودی رفع بشه و اینکه کرم پرکوپس خوبه؟؟؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۸ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام عزیزم حقیقتا در این خصوص جتما باید پزشک معالجتون که تزریق کردند اظهار نظر کنند

  • تصویر کاربر tara چهارشنبه ۲۸ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۱۲۰۳ مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر عزیز و توانمند 🌹ببخشید من مدت ۳ روزه که ژل مارک نورامیس رو به لبم تزریق کردم و اینکه از قرص لاغری گیاهی هم استفاده میکنم ،میخواستم بدونم که آیا این قرص ها نسب به ژل تاثیر میزاره؟یعنی ممکنه ژل لب رو از بین ببره؟
    خیلی ممنون میشم که پاسخ سوالم رو بفرمایین🌹🙏🏻
    با تشکر فراوان🌹🌹🌹🌹
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۸ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام عزیزم حقیقتا قرص ها لاغری حتی آنهایی که با نام گیاهی عرضه می شوند یقینا عوارض خواهند داشت جدای از تاثیر بروی ژل توصیه میکنیم مصرف نکنید

  • تصویر کاربر پارسا چهارشنبه ۲۸ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۹۷ مشاهده پرسش
    سلام آیا بعد تزریق چربی به گونه کبودی پیش می آید؟؟
    اگر کبودی دارد بیشتر در کدام ناحیه است؟
    حدود هزینه چقدر است؟
    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۸ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام بله احتمال کبودی وجود دارد

  • تصویر کاربر بیکزاده دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۵۳ مشاهده پرسش
    هر سی سی ۸۰۰.به نظر شما معتبره
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام ما از نام برند و کار این همکار گرامی اطلاعی نداریم که اجازه قضاوت و اظهار نظر داشته باشیم

  • تصویر کاربر درنا دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۰۰ مشاهده پرسش
    سلام من ۳روزه ژل آلاینا تزریق کرده یک طرفه لب پایینم سفت و گلوله شده خیلی میترسم چیکار کنم؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام حتما پزشک معالجتون رو در جریان بذارید

  • تصویر کاربر مینا دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۴۸۳ مشاهده پرسش
    دور چشمام بسیار گود و تیره است . چه راه حلی برای بر طرف کردن هست. تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام یک نسخه ثابت برای تمام افراد موجود نیست، در این خصوص حتما باید از نزدیک معاینه شوید تا تشخیص داده شود کدام راهکار مناسب شرایط پوست شماست

  • تصویر کاربر درنا چهارشنبه ۲۸ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۴۸۲ مشاهده پرسش
    سلام ۴روز از تزریق ژل لبم میگذره اما یک طرفه لب پایینم سفت شده و گلوله شده باید چیکار کنم خیلی میترسم؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۸ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام پزشک معالجتون رو در جریان بذارید

  • تصویر کاربر سارا چهارشنبه ۲۸ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۹۰ مشاهده پرسش
    سلام خانم دگتر من سه روز پیش تزریق بوتاکس مصپورت برای پیشونی و دور چشمم داشتم اما اصلا چروکهامو از بین نبرده.و ژل مسترتریت برای لبم که شاید فقط۱ درصد تغیر کرده باشه ایا هنوز بایدمنتظرتغیر خوب باشم؟یا نه دیگه تغییر نمیکنه؟به نظرتون براس لبام از ه ژلی بزنم مرحله دوم؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۸ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام اول از همه باید بدونید شروع اثر بوتاکس ۲۴-۴۸ ساعت پس از تزریق شروع می شه و دو هفته بعد به ماکزیمم اثر میرسه 
      مساله بعدی اینه که اصولا باید بدونید بوتاکس بیشتر جنبه پیشکیری داره یعنی از ایجاد خطوط جلوگیری میکنه تا رفع کنه
      در نهایت برای اظهار نظر بهتر باید از نزدیک معاینه شوید

  • تصویر کاربر Sana سه شنبه ۲۷ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۶۶ مشاهده پرسش
    سلام من تزریق ژل لب انجام دادم دو دوره....بعد دفعه اول خیلی سریع میشه گفت پاک شد رفت حدود دو هفته بعد باز رفتم موضوع با دکتر درمیان گذاشتم گفتن نه ی سی سی کم بوده باز بزنی باید باز...دوباره تزریق کردم باز دوهفته نشده رفته کامل حالا نمیدونم جریانو واقعا قبلا هم تجربه نداشتم بنظرتون چکار کردم چون لازمه ژل بزنم....مارک ک دیدم رو جعبه shin fin تقریبا نوشته بود چون واضع نذاشته بودن ببینم لطفا بگین
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۷ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام برای اظهار نظر باید از نزدیک معاینه شوید چون اصلا بدون معاینه هیچ اظهار نظری نمی شه کرد

درحال دریافت اطلاعات

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: