پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

  • تصویر کاربر malihe سه شنبه ۲۷ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۶۱ مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر.خانم دکتر اگه ژل رو خود مراجعه کننده بیار شما تزریق میکنید‌البته ژل ژویدرم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۷ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام چون ما از اصل بودن اون اولا مطمءن نیستم مساله بعدی و مهم تر اینکه شرایط نگهداری ژل است حتی اگر چند ساعت هم در دمای غیر استاندارد بوده باشد احتمال ایجاد عارضه دارد و مسولیت آن با ما خواهد بود به همین دلیل ژل از بیرون رو قبول نمی کنیم

  • تصویر کاربر لاله دوشنبه ۲۶ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۵۸ مشاهده پرسش
    وقت بخیر من تو توضیجاتتون نتونستم هزینه تزریق برای زیر گودی و کبودیزیر چشم رو پیدا کنم امکانش هس توضیح بدید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۶ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام در حال حاضر
      ۱/۸۳۵/۰۰۰
      ۱/۹۷۰/۰۰۰
      اظلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/2282

  • تصویر کاربر Rozan یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۷۲ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید، من امروز ژل لب تزریق کردم دکتر گفت تا دوروز بهش دست نزن، من میخواستم بدونم بعد دوروز همسرم میتونه منو ببوسه یا اگه نمیشه بعد چند روز؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام مشکلی نیست

  • تصویر کاربر یاس یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۴۱ مشاهده پرسش
    پوسته پوسته شدن لب از چیه یه روز بعد تزریق لب
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام طبیعی است
      ناحیه رو با مشورت پزشک معالج چرب کنید

  • تصویر کاربر Lili یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۳۹ مشاهده پرسش
    سلام دکتر،من دقیقا بیست و چهارساعت بعد از تزریق یک سی سی ژل نورامیس متاسفانه اطلاعی نداشتم از ممنوعیت ها و به سونا رفتم،آیا این مسئله در تحلیل رفان ژل تاثیر داره؟؟برای افزایش ماندگاری و تحلیل نرفتن لب باید چکار کنم حالا؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام اصولا گرما می توانید مقداری تاثیر داشته باشد اما خیلی نگران نباشید در این مورد

  • تصویر کاربر نازی یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۶۲ مشاهده پرسش
    سلام خواستم بدونم اگه ژل به لب زده بشه امکانش هس عوارض بدی داشته باشه
    مثل ترکیدن لب یا عفونت و یا ...
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام این سوال شما چند بخش داره به طور کلی تزریق ژل به لب یکی از روش های مورد استاندارد است اما مولفه های بسیاری است مانند نوع ژل تزریقی که چند ده برابر قیمت داروی ژل متفاوت است و همچنین تکنیک تزریق 

  • تصویر کاربر Na یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۶۴ مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر من میخام برای لبام تزریق کنم اولین بارم هس لبام کوچیکه یکم میخام بزرگتر شه خیلی نمیخام میشه راهنمایی کنید چی خوبه برام ازعوارضش میترسم عوارض داره یانه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام اصولا ژل هایی که ما استفاده می کنیم بسیار طبیعی و ریز ذرات هستند و حجم آن بسیار کم است و جای نگرانی ندارد چون اکثر افراد نیاز به سی سی دوم دارند در نهایت دو مطلب زیر را بخوانید
      https://drmajidzadeh.com/666

      https://drmajidzadeh.com/187

  • تصویر کاربر وجیهه یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۲۸ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید معذرت میخوام بعد از تزریق خط خنده اگر به مدت طولانی و مستمر از یخ استفاده کنیم واسه صورت آیا ضرری واسه فیلر ایجاد میکنه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام استفاده از کمپرس یخ فقط برای چند ساعت پس از تزریق استفاده می شود بیشتر از آن لزومی ندارد

  • تصویر کاربر الی یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۳۷ مشاهده پرسش
    با سلام دیروز خواهرم۱سی سی ژل لب تزریق کرد ولی امروز از نتیجه اون راضی نبود چون لبش خیلی بزرگ شده ومتورمه میخواستم بدونم ورمش طبیعی هست و چقدر طول میکشه تا فرم لب مشخص بشه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام برای قضاوت در خصوص فرم ژل باید دو هفته صبوری کرد

  • تصویر کاربر ایتک یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۱۰۵۷ مشاهده پرسش
    ضمن عرض سلام و ادب
    ببخشید من دو روز پیش برای تزریق خط لبخند و چروک بالای لب مراجعه کردم موقع تزریق دکتر گفتن که که یک سی سی برای خط لبخند کم می شه ۱/۷ سی سی ژویدرم ولوما برای خط لبخند و ۰/۴ سی سی ژویدرم ولیف برای پشت لب زدن ولی بسته ژلی که به من دادن سرنگ خالی یک سی سی ژل ولوما و بسته جاوی ۰/۴ از ژل ولیف بود خیلی نگرانم که ۰/۷ اضافی رو از یک ژل نیمه باز زده باشند و اینکه واقعا اون اضافی نیاز بوده یا اصلا نزدن !! چون خط لبخندم عمیق نبود
    با نهایت تشکر و ارادت
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام عزیزم حقیقتا ما در جریان تزریق شما نبودیم که اجازه اظهار نظر داشته باشیم اجازه بدید چون ما در جریان نبودیم اظهار نظر نکنیم

درحال دریافت اطلاعات

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: