پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

  • تصویر کاربر سارا شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۹۷ مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    من سه روز پیش برای خط خنده سه سی سی ژل نوویا تزریق کردم .امروز حس میکنم سمت راستم گلوله شده خیلی نگرانم .لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام اصلا این برندی که فرمودید رو ما نمی شناسیم برای اظهار نظر باید از نزدیک معاینه شوید

  • تصویر کاربر پریا شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۶۴ مشاهده پرسش
    سلام من در ۲ ماه متوالی هر ماه یک سی سی ژل ژوویدرم تزریق کردم ب لبم ولی هردفعه بعد از حدود دو هفته هیچ اثری از ژل باقی نمونده و الان لبم ب شکل و اندازه اولش برگشته میشه لطفا راهنماییم کنید ک مشکل از چی بوده چون من تمامی نکات بعد از تزریق رو هم کاملا با دقت انجام دادم اما نمیدونم چرا اثری ازش نمونده ماه اول دکتر گفت لب حجم زیاد میگیره و باید یک سی سی دیگه بزنی منم زدم یعنی الان با اینکه دو سی سی ژل زدم لبم کاملا مثل قبل از تزریق شده لطفا راهنماییم کنید ک چطوری نارضایتیم رو ب دکترم اظهار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام ببینید اصولا ژل های معتبر حجم دهی کمی دارند این یک اصل کلی است برای اظهار نظر هم باید از نزدیک معاینه شوید

  • تصویر کاربر سحر شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۷۵ مشاهده پرسش
    سلام خانوم دکتر
    فدات شم این امپول هیالورونیداز بابد ظرف مدت چند روز اثر کنه
    قربونت برم من ٨ اسفند زدم ی هفته بعد تزریق ژل لب اما لبام اصلا فرق نکرده همون جور بزرگ و بد فرمه الان ۴٨ ساعته تزریق کردم تو رو خدا ی چیزی بگید اروم شم صادقانه راهنماییم کنین
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام تزریق آنزیم از چند دقیقه پس از تزریق شروع اثر آغاز میشه و معمولا پس از ۴۸ ساعت به حداکثر اثر می رسد اگر تمام ژل از بین نرفته پزشک معالجتون رو در جریان بذارید

  • تصویر کاربر یحر جمعه ۱۰ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۳۶ مشاهده پرسش
    با سلام
    اول اسفند ٩٨ ژل ژوییدرم حدود ٧/. سی سی تزریق کردم از فرم لبام ناراضی بودم ی هفته بعد تاریخ ٨ ایفند انزیم هیالورونیداز زدم اما هیچ فرقی نکرده لطفا راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۰ اسفند ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه بعدظهر تعیین نوبت فرمایید در صورت امکان هم تگ ژلی که تزرق کردید را به همراه داشته باشید

  • تصویر کاربر الهام شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۳۳ مشاهده پرسش
    در مورد کبودی و وروم خط خنده با تزریق ژل
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام لطفا سوالتون رو کامل مطرح بفرمایین

  • تصویر کاربر شبنم شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۱۱ مشاهده پرسش
    سلام
    دو ماه پیش زیر چشمم ژل تزریق کردم ولی احساس کردم که خط اشکم طولانی تر شده تا وسطهای لپم ادامه پیدا کرده ، سه هفته پس از تزریق اول مجددا به پزشکم مراجعه کردم و گفتم خط اشکم طولانی تر شده درستش کن مجددا روی گونه های که خط افتاده بود ژل تزریق کردن، دو روز بعد از تزریق به خارج از کشور امدم ، و الان یک ماه و نیم از تزریق دوم میگذره و با سی سال سن عین پیرزن ها شده صورتم ، انگار گوشه های گونه م یه تیکه اضافه وجود داره و زیرش همون خطی که از قبل بود هس همچنان و گودی زیر چشمم هم هنوز هست !
    چند بار به دکترم اینترنتی زنگ و پیام دادم ولی زیر باز نمیره ، مارک ژلو هم بهم نمیگه که آنزیمشو پیدا کنم ، ایرانم نیستم دستم به جایی بند نیس ، توروخدا بگین چیکار کنم خیلی ناراحتم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام واقعا ای کاش می تونستیم بهتون کمکی کنیم اما واقعا در این مورد حتما حتما باید از نزدیک معاینه شوید و از راه دور امکان اظهار نظر نیست

  • تصویر کاربر فاطیما شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۹۰ مشاهده پرسش
    با سلام ایا بعد از تزریق ژل برای خط خنده ورم وکبودی ایجاد میشه؟؟؟؟اگر ایجادمیشه چه مدت طول میکشه تا کاملا ورمش خوب بشه..لطفا راهنمایی کنید برام خیلی مهمه اخه از هر پزشکی میپرسم هر کی یک جوابی میده.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام ببینید احتمال ورم و کبودی هست و نه در همه افراد به هیچ عنوان هم نمیشه تصمین داد در برخی افراد احتمال دارد و معمولا تا تا ۳-۴ روز ماندگار است اما ممکن است حتی تا دو هفته هم طول بکشه

  • تصویر کاربر الناز شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۵۷ مشاهده پرسش
    سلام‌ وقتتون بخیر من حدود ۱۰ سال پیش به لب تزریق ژل ۶ ماهه انجام دادم ولی این ژل در لب من گلوله گلوله شده در ظاهر معلوم نیست ولی وقتی میخندم مشخص میشه ایا موندن این ژل در لب من خطری برای من داره چون مدتیه خشکی میزنه لبام؟ ممنونم اگه جواب بدید چون خیلی نگرانم از عوارضش بعد ۱۰سال این ژل هنوز در لب من هست hani9653@yahoo.com
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام برای این مساله حتما باید از نزدیک معاینه شوید روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه بعدظهر تعیین نوبت فرمایید

  • تصویر کاربر تیام شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۴۰۹ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشین
    ایا مارک فیلر اسکین فیل خوب است؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام خیر ما انجام نمی دهیم و اصلا توصیه هم نمکنیم
      مارک هایی که در مطلب زیر نام بردیم مورد تایید ماست:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر سمیرا شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۷۴ مشاهده پرسش
    باسلام و خستهنباشید بنده حدود ۱ است که به زیر چشم خود ژل تزریق کردم بعد از حدود ۲ هفته ورم و التهاب داشت. بعد از آن یروز خوب بود و روز دیگر ورم میکرد همش استرس و استرس و اضطراب داشتم بلاخه بعد از گذشت ۱ سال این ژل تبدیل به گلولهای در زیر چشم من شد و دایماالتهاب داشت چندین بار به پزشک مراجعه کردم تا بلخره به من پیشنهاد آنزیم رو داد من خیلی استرس دارم که صورتم بهم بریزه یا اینکه آسیبی به چشم من بخوره لطفا منو راهنمایی کنید در صورت تزیرق آنزیم اگر دوباره گلوله ها باقی مومند چیکار کمک کنم
    باتشکر از راهنمایی شما
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۴ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام در خصوص واکنش به ژل و گلوله شدن اولین مساله کیفیت ژل تزریق شده است برای اظهار نظر در این خصوص بدون معاینه هر نظری غیر علمی است

درحال دریافت اطلاعات

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: