پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

  • تصویر کاربر نسترن شنبه ۶ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۸۴ مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر عزیز ببخشید من سه روزه ژل ژوویدرم ولوما تزریق کردم هر طرف گونه ۲ سی سی زدم ولی خیلی ناراحتم چون احساس میکنم هنوز خوب جا باز نکرده و سفته از طرفی نگرانم بعد اتمام دوره که جاش خالی بشه صورتم افتادگی پیدا کنه برای همین علیرغم هزینه زیادی که کردم میخوام برم تخلیه کنم تو رو خدا راهنماییم بفرمایید و منو از این نگرانی در بیارید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۶ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام برند ژوویدرم آن هم لاین ولوما یکی از معتبرترین ژل های دنیاست معمولا پس از تزریق ژل ها کمی احساس سفتی خواهید داشت اینکه بگوییم حجم ایجاد شده وقتی از بین برود صورت افتاده می شود خیر اما همه این موارد وابسته به این است که تزریق با تکنیک صحیح باشد اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر الهام شنبه ۶ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۶۳ مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر. یه روزه که ژل خط خنده زدم صبح که بیدارشدم حالت گلوله و سفت شده خیلی ناراحتم چیکارکنم؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۶ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام بدون معاینه در این خصوص نمیشه اظهار نظر کرد حتما باید از نزدیک معاینه شوید اطلاعات کامل:

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر ملیحه شنبه ۶ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۴۶ مشاهده پرسش
    با سلام من حدود ۶ روز پیش ژل چانه تزریق کردم روزای اول ب شدت تورم داشت الان ک تورمش کمتر شده ژل زیر چانه سفت شده ووقتی ک نگاه میکنم حص میکنم ی سمتش قرینه نیست
    باید چی کار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۶ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام در خصوص ژل حتما باید از نزدیک معاینه شوید ما در جزییات تزریق ژل و... شما نیستیم که اجازه اظهار نظر داشته باشیم اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر پرنیان شنبه ۶ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۸۶ مشاهده پرسش
    سلام روزتون بخیر خانوم دکتر اگه تزریق زل فقط به لب بالا صورت بگیره لب پایین فرم طبیعیه خودش باشه قشنگ نمیشه باید لب بالا و پایین باشه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۶ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام نسبت لب بالا و پایین باید دز هر فرد معاینه شود نمیشه یک نسخه ثابت در مورد همه گفت

      اطلاعات کامل:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر _pfateme جمعه ۵ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۹۲ مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر من یک ماه پیش ژل پرفکتا رو برای چونه تزریق کردم ولی یکم نا میزونه برای رفع قرینگی میشه از ژل رووفیل الترا استفاده کرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۵ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام هر دو برندی که فرمودید مجوز وزارت بهداشت دارد اما به هیچ عنوان ما تزریق نمی کنیم و توصیه هم نمی کنیم اطلاعات بیشتر:

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر اسماعیل جمعه ۵ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۶۴ مشاهده پرسش
    سلام.همسر من دنبال کاشت گونه است اگر بعد از انجام ،راضی نباشه امکان برگشت ب حالت اول هست.تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۵ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام منظور شما از کاشت گونه رو متوجه نمی شویم اما اگر ژلی که تزریق می کنن هیالورونیک اسید باشد در صورت عدم رضایت می توانید با تزریق آنزیم آن را به حالت اول باز گردانید

      به نظر مطلب زیر را بخوانید اطلاعات کامل در این خصوص است:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر Sezar جمعه ۵ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۱۰ مشاهده پرسش
    سلام خوبید میخواستم بدونم لطفت پیشانی حدودا چقدر هزینه داره ،و همچنین بوتاکس دائمی هست؟،اگه هست هزینش چقدره؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۵ بهمن ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام مطلب زیرا را بخوانید:
      https://drmajidzadeh.com/162

  • تصویر کاربر ساجی شنبه ۲۹ دی ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۹۹ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم ژل ریانژل خوبه واسه ژل لب و چانه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۹ دی ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام چز ژل هایی که ما تزریق می کنیم و مورد تایید ماست نمی باشد

      مطلب زیر را حتما بخوانید:
      https://drmajidzadeh.com/666/

  • تصویر کاربر هلن شنبه ۲۹ دی ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۲۴ مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر. ۵ ماه پیش ژل گونه زدم، ژل رو خودم خرید کردم واز مارک و تاریخ ان مطمئن بودم ولی الان دوروزهست که زیرچشمم خیلی زیاد ورم کرده، مطمئن هستم از ژل هست ولی دکترم گفتن نیست چون دوام ژل ۶تا ۸ ماه هست.
    لطفا راهنماییم کنین
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۹ دی ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام عزیزم ما در جریان تکنیک و شیوه تزریق ژل شما نبودیم که اجازه اظهار نظر داشته باشیم برای اظهار نظر بهتر است که از نزدیک معاینه شوید

  • تصویر کاربر مونا شنبه ۲۹ دی ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۸۰ مشاهده پرسش
    سلام من دندونامو کامپوزیت کردم و وقتی میخندم خیلی دندونام معلوم میشه شنیدم میشه با تزریق ژل اینو اصلاح کرد واقعا امکانش هست ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۹ دی ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام خیر بوتاکس گامی اسمایل می توان انجام داد البته برای اظهار نظر باید از نزدیک معاینه شوید

درحال دریافت اطلاعات

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: