پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

  • تصویر کاربر زهرا چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۵۴ مشاهده پرسش
    سلام.میخواستم بپرسم ایا برای گودی و کبودی زیر چشم چربی خوبه.یا ژل.بعد این چربی را از کجای بدن میگیرند .همراه با درد و بیهوشی هست.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام خیر اصلا چربی برای این ناحیه توصیه نمی شود ۲ لینک زیر را بخوانید:
      https://drmajidzadeh.com/2282

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر سما چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۱۰ مشاهده پرسش
    ژل فرانسویPerfectha خوبه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام جز دسته ژل هایی است که برچسب وزارت بهداشت دارد اما ما به هیچ عنوان تزریق نمی کنیم

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر منصوره چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۳۶ مشاهده پرسش
    سلام یکماه پیش خواهرم یک سی سی ژل ژویدرم به لبشون تزدیق کردن باهزینه ۷۰۰هزارتومن. چرا قیمت شما خیلی بیشتره؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام هزینه خود ژل برای ما هر سی سی از این مبلغی که شما فرمودید بیشتر است!!! قضاوت با خود شما

  • تصویر کاربر مهدیس چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۸۸ مشاهده پرسش
    من الان ٢ روز هست که ژل به لبم تزریق کردم.ولی احساس سفتی در لب بالام حس میکنم و کمی هم درد داره.و لبم حجم درست نکرده وقتی سفتی لبم رو فشار میدم لبم مدتی حجم میگیره باز بعدش کوچیک میشه.دکتر گفته ماساژ بدم ولی تغیری نمیکنه.مارک ژل هم ریووفیل پلاس هست که یک سی سی به لب بالام و نیم سی سی به لب پایینم تزریق کردن.لب بالام چندان بزرگ نبود ولی لب پایینم کمی حجم داشت خودش از قبل
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام عزیزم برای اظهار نظر در این خصوص حتما باید از نزدیک معاینه شوید

  • تصویر کاربر مهدیس چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۰۲ مشاهده پرسش
    من الان ٢ روز هست که ژل به لبم تزریق کردم.ولی احساس سفتی در لب بالام حس میکنم و کمی هم درد داره.و لبم حجم درست نکرده وقتی سفتی لبم رو فشار میدم لبم مدتی حجم میگیره باز بعدش کوچیک میشه.دکتر گفته ماساژ بدم ولی تغیری نمیکنه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام عزیزم ما در جریان نوع ژل مارک و تکنیک تزریق پزشک معالج نبودیم که اجازه اظهار نظر داشته باشیم

      اگر همچنان مشکلتون حل نشده با مشخصات و تگ ژل تزریق شده برای معاینه تعیین نوبت بفرمایید

  • تصویر کاربر امیرحسین چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۳۰ مشاهده پرسش
    آیا کاهش وزن بعد از تزریق ژل زیر چشم، باعث از دست رفتن تاثیر ژل می شود؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام خیلی موثر نیست

      اظلاعات بیشتر:

      https://drmajidzadeh.com/2282/%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%B1-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%DA%86%D8%B4%D9%85/

  • تصویر کاربر زهرا چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۳۲ مشاهده پرسش
    سلام من ۲ روز پیش تزریق ژل درناحیه لب داشتم و خیلی کبود شده برای هرچه زودتر برطرف شدنش چه اقدامی باید انجام بدهم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام مقداری کبودی طبیعی است در صورتی که از جد نرمال بیشتر است حتما پزشک معالچتون رو درچریان بگذارید

  • تصویر کاربر راضیه چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۴۱ مشاهده پرسش
    سلام . برای خط خنده مارک ژل لودرم کره ای چطوره؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام برای تزریق ژل به هیچ عنوان سراع نام های ناشناخته نروید اطلاعات بیشتر:

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر امید چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۴۱ مشاهده پرسش
    سلام
    خانم دکتر
    ۲سوال دارم
    ۴۰ ساله هستم
    به نظرتون برای کل صورت چند سی سی ژل لازم هست؟
    برندهای معروفی که در سایت نام بردید
    اگر خودم بخواهم از کشورهای اروپایی
    خریداری کنم آنوقت شما ژل و بوتاکس خریداری شده
    را تزریق می کنید.؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام قطعا یک فرمول ثابت برای صورت تمام افراد نیست اینکه به چند سی سی نیاز دارید یا اصلا شما کیس مناسبی برای تزریق هستید یا خیر باید حتما از نزدیک معاینه شوید

      اگر نگران این هستید که ژل های داخل ایران اصل نیستند خیر نگران نباشید همه نمایندگی رسمی هستند و بازرس از کمپانی مادر در سال چندین بار به کشور ما می آیند همچنین قطعا ژلی که شما خودتان بیاورید ریسک بسیار بالاتری دارد زیرا آن هواپیما مسافربری است و درچه دمای قسمت باربری هیچ تضمینی ندارد و برای حمل بار دارو و ژل دما تحت کنترل و تضمین است که در نهایت برچسب وزارت بهداشت دریافت می کند

  • تصویر کاربر آیسن چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۱۹ مشاهده پرسش
    ژل هایومکس واقعا سوییسی ؟ ژل خوبیه ؟
    ژل هایی که معرفی کردین خیلی هزینه بالایی دارن
    امکانش هست ژل معتبر با قیمت مناسب تری معرفی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام خیر اصلا توصیه نمیشه ازتون صمیمانه تقاضا می کنیم اگر هزینه ژل براتون مشکله اصلا اصلا انجام ندید چون شما عوارض ژل های بی کیفیت رو ندید واقعا این تفاوت قیمت ژل ها دلیل دارند

      اطلاعات بشتر:

      https://drmajidzadeh.com/666

درحال دریافت اطلاعات

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: