پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

  • تصویر کاربر mari چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۴۲ مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید چه برند فیلر و بوتاکس خوبه که کیفیت عالی داشته باشه و قیمت هر سی سی چقدر هستش؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام اطلاعات کامل در خصوص بوتاکس:
      https://drmajidzadeh.com/162

      اطلاعات کامل در خصوص ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر eli چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۸۰ مشاهده پرسش
    سلام میخاستم بدونم ژلی که برای خط خنده و غم تزریق میشه یه مقداریشو میشه به لب تزریق کرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام معمولا در اکثر موارد خیر چون غلظت آنها متفاوت است برای اظهار نظر باید از نزدیک معاینه شوید

  • تصویر کاربر بهار چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۸۹ مشاهده پرسش
    سلام مارک پرفکتا برای تزریق گونه و چانه مناسب هست؟
    من چند روز پیش دو سیسی ژوویدرم به چونم زدم جای سوزن ها کبود هست و انکه حس میکنم سمت راست زیر چونم رگش تورم کرده که با چشم نمشه دید فقط لمس کردنی حس میکنمش البته خیلی زیاد نیست آیا طبعی هست این موضوع؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام پرفکتا جز ژل هایی است که مجوز وزارت بهداشت دارد اما به نسبت ارزان تر است و ما به هیچ عنوان استفاده نمی کنیم ژوویدرم جز معتبرترین ژل های دنیاست البته متاسفانه انواع تقلبی آن در کشور ما بسیار است
      مواردی که فرمودید می تواند طبیعی باشد احتمال کبودی هست پس از تزریق اما چون شما رو از نزدیک معاینه نکردیم ۱۰۰ درصد نمی توانیم بگوییم مشکلی نیست 

  • تصویر کاربر نازی چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۴۰۵ مشاهده پرسش
    سلام، من چند ماهه که درمارولر ۰.۵ استفاده میکنم. به تازگی بوتاکس کردم، ممکنه بفرمایین بعد از گذشت چه مدتی از انجام تزریق بوتاکس میشه پیشونیم رو درمارولینگ کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام بهتر است اولا درمارولر رو تحت نظر پزشک حتما استفاده کنید در صورتی که پزشک تایید کرد دو هفته پس از تزریق مشکلی نیست اما باز هم از پزشکی که بوتاکس رو تزریق کرده است اجازه بگیرید

  • تصویر کاربر تینا چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۴۰۲ مشاهده پرسش
    سلام وخسته نباشید ۲۸سالمه وتزریق ژل بهرخط خنده داشتم وخطم تقریبا زیاده ودکترم گفتش ک ژل روفیل تقریبا ۲سیسی کافیه من مارک ژل روندیدم ۲سیسی شد ۱۳۰۰الان دوروزه گذشته تغییر چندانی ندارم و بصورت پیوسته ومنظم تزریق نشده. چیکارکنم حس میکنم تغییر نکردم خطم کامل پیداست فقط گریه میکنم... میخوام بدونم هزینش درسته. وماندگاری ژل چراکمه وچرا تغییری نمردم فقط ۱روز اول خوب بود
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام اولا تا دو هفته در خصوص تزریق ژل نمی تواند اظهار نظر کرد
      آن رضایتی که شما داشتید به واسطه ورم پس از تزریق بوده و برای تمام کسانی که نیاز به ژل بیشتر داشته اند طبیعی است چون پس از چند روز که ورم از دست می رود احساس می کنند تاثیر ژل از بین رفته است در خصوص قیمت ژل شما اظهار نظر نمی توانیم بکنیم چون اصلا ما این مارک رو تزریق نمی کنیم اطلاعات کامل تر در خصوص ژل:
      https://drmajidzadeh.com/666/

  • تصویر کاربر یاسمین چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۴۰۷ مشاهده پرسش
    با سلام.میخواستم بدونم برای اینکه صورت ماسکه و مصنوعی نداشته باشم بهتره که برای خط اخم و لبخندم از چه روشی استفاده کنم؟دیسپورت برای خط اخم و ژل رو برای خط لبخندم توصیه میکنید؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام خیر روشی که ما در تزریق بوتاکس استفاده می کنیم باعث مصنوعی شدن نمی شود برای اینکه فرق بوتاکس و ژل را بدانید دو مطلب زیر را بخوانید:
      https://drmajidzadeh.com/666/
      https://drmajidzadeh.com/162

  • تصویر کاربر سارا چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۶۷ مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر خسته نباشین من ۴روز پیش دکتری که ده سال پیششون تزریق می کنم ژللب زدم ولی این بار لب بالام سمت راست ورم زیادی کرده سفته و جوشای سفیدی زده خیلی می ترسم و همچنین حس می کنم نامتقارن لب بالام البته یه سمتش ورم داره یه سمت نه خطرناکه خانم دکتر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام نوع ژل بسیار مهم است مساله بعدی این است که تا دو هفته پس از تزریق احتمال ورم و کبودی دارد ولی برای اینکه مشخص شود این خطرناک هست یا خیر بدون معاینه از نزدیک مقدور نیست حتما پزشکتون رو در جریان بذارید

  • تصویر کاربر مینا چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۶۶ مشاهده پرسش
    اسکین فیل مجوز بهداشت داره؟ و هزینه تزریق چقدره اگر خودمون بیا ریم؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام به هیچ عنوان این برند رو نه انجام می دهیم و نه توصیه می کنیم
      اطلاعات کامل:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر سارا چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۵۲۴ مشاهده پرسش
    آیا بعداز تخلیه ژل پاژ و تزریق سه مرحله چربی در سال گذشته. میتوانم الان تزریق فیلر کنم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام پس از تزریق و تخلیه ژل پاژ این احتمال بسیار کم است برای اظهار نظر باید از نزدیک معاینه شوید


      روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه بعدظهر تعیین نوبت فرمایید

  • تصویر کاربر عادله چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۴۹ مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر من یه سوال داشتم من حدودا ۱۵ روزه ژل رووفیل کره برای لب تزریق کردم ولی متاسفانه لب بالام خیلی بد فرم شده هم میترسم برای ترمیم برم بدتر شه چون نمیخوام لبم بزرگ شه چون میترسم باز ژل بزنم فرمش همینطور بد باشه آیا میشه فرم لب تزریق شده رو تغییر داد؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( ۷ سال پیش)

      سلام فرم ژل تزریق شده رو خیر اما ممکن است قسمتی از ژل هنوز اصطلاحا باز نشده و پزشک با ماساژ مشکل شما رو حل کنه اما در نهایت اگر راضی نیستید از پزشک معالج بخواهید با تزریق آنزیم لب های شما را به حال اول بازگرداند و از این به بعد هم برای تزریق اون هم در ناحیه حساسی مثل لب سراغ برندهای نامعتبر نروید
      اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/666

درحال دریافت اطلاعات

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: