ژل آلیاکسین برای لب

ژل آلیاکسین برای لب

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

آذر 7, 1399
بازدید: 2782

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

آذر 7, 1399
بازدید: 2782

فهرست مطالب

Aliaxin®، یک محصول پوستی پر کننده تک فاز است که حاوی ترکیبی از هیالورونیک اسید با وزن مولکولی کاملاً مشخص، برای بدست آوردن اثرات مختلف بیولوژیکی است. از ویژگی های اصلی Aliaxin، تلفیق با بافت و پایداری بالا است که سبب حصول نتایج طبیعی اما در عین حال، ماندگار می گردد. از ژل آلیاکسین برای لب نیز استفاه می شود.

ماندگاری ژل آلیاکسین

این محصول حاوی چه موادی ست؟

اسید هیالورونیک IBSA، یک هیالورونیک اسید فوق العاده خالص است که از طریق نوعی فرآیند تخمیر زیستی تایید شده از باکتری Streptococcus Zooepidemicus، تولید می شود که از نظر خلوص، بی خطر بودن و مقاومت بالا در برابر فرآیندهای تولید حرارتی در سطح جهان، “درجه یک” است.

تست پوستی ژل آلیاکسین

آیا تزریق ژل آلیاکسین خطرناک است؟

اسید هیالورونیک طی چند ماه، کاملاً در داخل پوست تجزیه می شود و در نهایت هیچ اثری از ماده پر کننده باقی نمی ماند. همچنین این ماده نیاز به هیچ نوع تست حساسیتی، پیش از تزریق ندارد.

متخصص تزریق ژل لب کیست؟

فقط پزشک با تجربه می تواند تزریق ژل لب را برای شما انجام دهد. تزریق بیش از حد این ماده می تواند تقارن و زیبایی لب های شما را از بین برد.

کاربرد ژل آلیاکسین چیست؟

محدوده عملکرد Aliaxin از ویژگی های HA بهره می برد، نه تنها عمل LIFT (پر کردن) را انجام می دهد، بلکه با آبرسانی و تحریک بافت نیز اثرات خود را اعمال می کند.

۴ فرمول مختلف برای Aliaxin® موجود است که شامل:

۱۸ نکته که باید قبل از تزریق ژل لب بدانید

ژل آلیاکسین در چه افرادی نباید مصرف شود؟

افراد با حساسیت شناخته شده به هیالورونیک اسید نباید از این ماده استفاده کنند. علاوه بر این تزریق ژل از هر نوع مارک و برندی در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است.

عوارض جانبی آلیاکسین

قرمزی، تورم، خارش، تغییر رنگ یا حساسیت به لمس در محل تزریق، یک تا دو روز وجود دارد که این موارد برطرف خواهند شد.

هزینه تزریق ژل لب آلیاکسن

قیمت انواع ژل، بسته به برند آن متفاوت است و به صورت میانگین برای هر سی سی از هر سی سی از ۳۸۰۰۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰۰۰ هزار تومان می باشد.

توجه: در حال حاضر به علت نواسانات قیمت دارو، هزینه ها و قیمت تزریق ژل لب، تقریبی می باشند. لطفا یک روز قبل از مراجعه به صورت تلفنی قیمت ها را استعلام بفرمایید.

کلینیک زیبایی دکتر مجید زاده

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر