آیا فیلر Intense Lips برند Neauvia را می‌شناسید؟

آیا فیلر Intense Lips برند Neauvia را می‌شناسید؟

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اسفند 3, 1401
بازدید: 1297

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اسفند 3, 1401
بازدید: 1297

فهرست مطالب

با بالا رفتن سن، به‌مرور بر چین‌وچروک‌های صورت افزوده خواهد شد؛ یکی از راه‌های مقابله با آن‌ها استفاده از فیلرهای پوستی است. محصولات متنوعی برای حجم‌دهی و همچنین از بین بردن چین‌وچروک‌ها در جهان تولید می‌شوند. برخی از آن‌ها به‌صورت تخصصی برای موارد مختلفی مانند رفع چین‌وچروک‌های دور چشم، حجم دهی به چانه یا حجم دهی به لب‌ها ساخته و عرضه می‌شوند. در این مطلب قصد داریم به فیلرIntense Lips از شرکت معتبر Neauvia بپردازیم.

معرفی برند Neauvia

نیوویا یک شرکت چندملیتی است که در زمینه تولید محصولات زیبایی پزشکی فعالیت می‌کند. آزمایشگاه‌های این شرکت که در سال ۲۰۱۲ آغاز به کار کردند، در کشورهای ایتالیا، سوئیس، فرانسه، اسپانیا، لهستان، آلمان، بریتانیا و ایالات‌متحده قرار دارند. محصولات تخصصی نیوویا در حوزه مراقبت از پوست، فیلرها و همچنین داروهای ضد پیری هستند.

Neauvia از مواد طبیعی در تولید فیلرها استفاده می‌کند و تمرکز واضحی بر محصولات حاوی اسید هیالورونیک دارد. در استخراج اسید هیالورونیک مورد استفاده، این سازنده به Bacillus Subtilis و همچنین بر اتصال عرضی با پلیمر PEG متکی است. این روش‌ها، نتایج طبیعی و سازگاری را برای بیمار تضمین می‌کنند. علاوه بر اثر اسید هیالورونیک، فیلرهای نوویا حاوی هیدروکسی‌لاپاتیت کلسیم نیز هستند. ماده‌ای که علاوه بر تشکیل کلاژن، فیبروبلاست‌ها را نیز تحریک می‌کند. به‌این‌ترتیب، نتایج درمان ماندگاری بیشتری خواهند داشت. شرکت نیوویا علاوه بر فیلرهای پوستی، خط تولید محصولات تزریقی مخصوص مردان و همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی خود را نیز دارد.

آشنایی با محصولات اینتس از برند Neauvia

اینتس خط تولید حجم‌دهنده‌های Neauvia Organic است که غلظت بالای اسید هیالورونیک و عامل جدید اتصال عرضی PEG را دارد. تمایز محصولات اینتس در کاهش خطر عوارض جانبی و بازدهی حجم بالا است.

محصولات اینتس را می‌توان برای پر کردن چین‌ها و حفره‌های صورت، حجم‌دهی و فرم‌دهی، افزایش آب‌رسانی و همچنین برای رفع افتادگی پوست استفاده کرد. این خط تولید شامل محصولات زیر است.

  • INTENSE
  • INTENSE LV
  • INTENSE LIPS
  • INTENSE ROSE
  • INTENSE RHEOLOGY

بیشتر بخوانید: بررسی کامل فیلر Radiesse

آشنایی با فیلر Intense Lips

این محصول حاوی اسیدهای آمینه گلیسین و ال پرولین است که ترکیبات اصلی تشکیل‌دهنده کلاژن هستند. فیلر Intense Lips، خاصیت ارتجاعی لب‌ها را تضمین می‌کند و ظاهری طبیعی به لب‌ها می‌دهد. از این محصول بیشتر برای حجم‌دهی به لب‌ها استفاده می‌شود.

میزان اسید هیالورونیک موجود در اینتنس لیپس دارای غلظتی ایده‌آل است که حجم قابل‌توجهی به لب‌های شما می‌دهد. اسید هیالورونیک به کلاژن‌سازی کمک می‌کند و باعث آب‌رسانی به پوست می‌شود. در واقع، اسید هیالورونیک تزریق شده، خود را با آب مخلوط می‌کند، فضاهای بین سلولی را پر خواهد کرد و در نتیجه، عمق چین‌وچروک را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی فیلر Jalor

کاربرد فیلر اینتنس لیپس Neauvia

اینتنس لیپس به طور اختصاصی به نواحی حساس لب تزریق می‌شود. این محصول، خاصیت ارتجاعی طبیعی پوست لب را تضمین می‌کند و دارای ماندگاری بالایی است. ژل هیالورونیک اسید منشأ غیر حیوانی دارد و حاوی BDDE و PEG نیست و به همین دلیل، خطر ابتلا به آلرژی با استفاده از این محصول به حداقل می‌رسد.

ماندگاری فیلر اینتنس لیپس Neauvia

به دلیل غلظت بالای اسید هیالورونیک در اینتنس لیپس بلافاصله پس از درمان، نتایج قابل‌مشاهده خواهند بود. ظاهر لب‌ها پس از تزریق این محصول فوق‌العاده طبیعی به نظر خواهند رسید و ماندگاری آن نیز از ۹ ماه تا یک سال خواهد بود. البته باید توجه داشت که میزان ماندگاری فیلرها به عواملی مانند سن، نوع پوست، فعالیت ورزشی و نوع مراقبت بستگی خواهد داشت. به دلیل تجزیه زیستی آهسته، ماندگاری نتایج محصولات ارگانیک Neauvia عموماً طولانی‌مدت است.

مزایای فیلر اینتنس لیپس Neauvia

  • حجیم کردن لب‌ها و فرم‌دهی به آن‌ها.
  • ایجاد ظاهری طبیعی‌تر به علت غلظت بهینه اسید هیالورونیک.
  • راحت‌تر بودن تحمل تزریق برای بیمار به دلیل غلظت مناسب.
  • ایجاد حس طبیعی هنگام لمس به علت فرمولاسیون ژل که خاصیت ارتجاعی خاصی به آن می‌بخشد.

چگونه باید برای تزریق فیلر اینتنس لیپس Neauvia آماده شوید؟

پیش از هر چیز باید شرایط شما توسط پزشک بررسی شوند. برای ثمربخشی بهتر نیز موارد زیر را انجام دهید.

  • استفاده از تمام داروهای موضعی اعمال شده روی لب‌ها ازجمله بالم لب را قطع کنید.
  • شب قبل از تزریق، از نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنید.
  • از مصرف رقیق‌کننده‌های خون که می‌توانند باعث خونریزی بعد از تزریق لب شوند، خودداری کنید.
  • از اپیلاسیون، سفیدکردن، موچین کردن و استفاده از کرم موبر بپرهیزید؛ زیرا ممکن است بافت پوست را ضعیف کنند.

در طول مدت تزریق فیلر اینتنس لیپس چه اتفاقی می‌افتد؟

در مرحله اولیه و پیش از تزریق اینتنس لیپس Neauvia یک بی‌حس‌کننده موضوعی روی لب‌های شما مالیده می‌شود تا دردی احساس نکنید. کرم‌های بی‌حس‌کننده اغلب از بنزوکائین، لیدوکائین و تتراکائین تشکیل شده‌اند. حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بعد، لب‌های شما بی‌حس خواهند شد.

سپس پزشک شما از یک سوزن نازک برای تزریق فیلر به قسمت‌های مختلف لب شامل لبه‌های لب (حاشیه ورمیلیون)، انحنای مرکز لب بالایی (کمان کوپید) و کمان‌های دهانی استفاده می‌کند. در این مدت، شما هیچ دردی احساس نخواهید کرد. به طور متوسط، پزشک شما یک میلی‌لیتر فیلر را به لب‌های شما تزریق می‌کند که حدود یک‌پنجم قاشق چای‌خوری است. سوزن بیشتر از ۲.۵ میلی‌متر در پوست شما فرو نمی‌رود و عموماً زمان درمان بیش از ۳۰ دقیقه به طول نخواهد انجامید.

چگونه باید برای تزریق فیلر اینتنس لیپس Neauvia آماده شوید

نکاتی که پس از تزریق فیلر اینتنس لیپس باید انجام داد

پزشک ممکن است پس از تزریق، تا چند دقیقه نواحی تزریق شده را ماساژ دهد تا فیلر جذب شود. لب‌های شما ممکن است متورم، حساس و کبود شوند. تورم معمولاً بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت از بین می‌رود، اما ممکن است تا یک هفته طول بکشد. پس از تزریق فیلر لب نکات زیر را رعایت فرمایید:

  • برای کاهش التهاب، درد و تورم از کیسه یخ تا ۱۰ دقیقه استفاده کنید.
  • حداقل به مدت ۲۴ ساعت از استفاده از رژ لب، بالم لب یا هر محصول دیگری روی لب بپرهیز.
  • از دست زدن یا به هم زدن لب‌های خود، ازجمله بوسیدن و جرعه کشیدن از نی خودداری کنید.
  • مراقب مسواک زدن دندان‌های خود باشید.
  • آب زیاد بنوشید.
  • حداقل به مدت ۲۴ ساعت از ورزش خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی کامل فیلرRevanesse

جمع‌بندی

شرکت Neauvia یک شرکت چندملیتی است که از سال ۲۰۱۲ در زمینه تولید محصولات پزشکی – زیبایی فعالیت خود را آغاز کرده است. یکی از خط‌های تولید این شرکت، اینتنس نام دارد و یکی از محصولات آن، اینتنس لیپس است. این فیلر به‌صورت تخصصی برای حجم‌دهی به لب‌ها تولید می‌شود و به دلیل غلظت مناسب آن، ظاهر طبیعی و ماندگاری بالایی دارد. به یاد داشته باشید که برای تزریق اینتنس لیپس حتماً به کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید تا دچار عوارض جانبی ناخواسته نشوید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر