بررسی کامل فیلر Radiesse

بررسی کامل فیلر Radiesse

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 18, 1401
بازدید: 1170

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 18, 1401
بازدید: 1170

فهرست مطالب

آیا احساس می‌کنید پوست صورت شما دیگر مانند گذشته سفت نیست؟ آیا به دنبال راهی برای به حداقل رساندن علائم ناخواسته پیری هستید، اما یک روش جراحی و تهاجمی را نمی‌پسندید؟ پس باید فیلر رادیس (Radiesse) را در نظر بگیرید! این پرکننده پوستی منحصر به فرد، فرآیندهای تولید بافت پوستی جدید را در بدن شما تحریک می‌کند. با این مطلب همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول پرکننده پوستی بپردازیم.

فیلر رادیس چیست؟

فیلر Radiesse یک پرکننده پوستی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) است. این محصول می‌تواند فرآیند تولید کلاژن طبیعی بدن شما را تشویق کند و از دست­دادن حجم آن را کاهش دهد. کلاژن ماده‌ای است که به صورت طبیعی و توسط بدن شما تولید می‌شود.

این ماده می‌تواند حمایت کافی را برای حفظ ساختار پوست فراهم کند. اما تولید طبیعی کلاژن در بدن با گذشت زمان، کاهش محسوسی می‌یابد. محصول رادیس از شرکت شارلوت با ژلی ساخته شده است که میکروسفرهای هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA) را به صورت معلق در درون خود دارد.

هنگامی که این پرکننده پوستی به بدن تزریق می‌شود، میکروسفرهای آن باعث تولید مجدد کلاژن در پوست می‌شوند. این کار موجب خواهد شد ظاهر شاداب و زیبای پوست به آن بازگردانده شود.

تغییر پوست با گذشت زمان

در توضیح بیشتر فیلر Radiesse باید اشاره کرد که تغییر پوست با گذشت زمان احتمالا اطلاعات جدیدی محسوب نمی‌شود، اما آیا دقیقا می‌دانید که چگونه رخ می‌دهد؟ کاهش تولید کلاژن و الاستین دو دلیل عمده برای درک چرایی تغییر پوست در طول زمان هستند. زیرا وجود آن‌ها به حفظ خطوط و چین و چروک صورت کمک می‌کند.

کلاژن و الاستین هر دو به استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست یاری می‌رسانند. متاسفانه، افزایش سن و عوامل محیطی (به احتمال زیاد اشعه خورشیدی) تولید این مواد را در بدن شما دشوارتر می‌سازند. کاهش مقادیر کلاژن و الاستین می‌تواند باعث چروک و افتادگی پوست صورت شود و ظاهر جوان شما را از بین ببرد.

بدین ترتیب، فیلرهای پوستی نظیر ژل رادیس  Radiesse تولید شده‌اند تا صدمات ناشی از کمبود این دو ماده حیاتی را در پوست فرد کاهش دهند.

کاربردهای فیلر Radiesse

اگرچه فیلر رادیس بیشتر برای جوان‌سازی پوست صورت کاربرد دارد، اما گاهی از این درمان تزریقی برای دست‌ها نیز استفاده می‌شود. این محصول می‌تواند برای افزایش حجم هدفمند و جوان‌سازی دست‌ها به کار برود. بدین ترتیب، می‌تواند علائم پیری را در پشت دست‌ها به حداقل برساند.

رادیس همچنین به کانتور صورت کمک می‌کند و اغلب به عنوان یک جایگزین غیرتهاجمی برای جراحی پلاستیک استفاده می‌شود. به عنوان مثال، ممکن است در روش‌هایی مانند ترمیم بینی غیر جراحی، اصلاح چانه ضعیف یا شقیقه های توخالی استفاده شود.

همچنین به رفع از دست­دادن خاصیت ارتجاعی پوست ناشی از عواملی مانند افزایش سن و کاهش وزن کمک می‌کند. اغلب برای اصلاح مشکلاتی مانند افتادگی استخوان یا شلی پوست گردن هم کاربرد دارد. دیگر کاربردهای فیلر Radiesse به شرح زیر هستند:

  • از بین­بردن چین­وچروک چانه
  • از بین­بردن خطوط ماریونت
  • محوکردن آثار مربوط به جوش
  • زیباسازی خطوط لبخند

بیشتر بخوانید: بررسی کامل فیلرRevanesse

روش درمان با Radiesse

تزریق ژل رادیس به صورت سرپایی در طول جلسات درمانی در مطب و به راحتی انجام می‌شود. در طول هر جلسه، این پرکننده‌های پوستی به دقت در نواحی خاص مورد نظر تزریق می‌شوند. ممکن است مقداری حس نیشگون گرفتن یا ناراحتی را در محل تزریق تجربه کنید، اما دردی در کل این فرآیند وجود نخواهد داشت.

جلسات درمان با ژل رادیس معمولا کوتاه هستند و پس از آن می‌توانید فعالیت‌های روزانه و عادی خود را از سر بگیرید. البته ممکن است با حساسیت، کبودی یا تورم خفیف در نواحی درمان روبه‌رو شوید، اما این علایم خیلی زودتر از آنچه فکر می‌کنید، فروکش خواهند کرد.

درمان رادیس یک روش سرپایی است که معمولا فقط بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. پزشک شما ممکن است قبل از تزریق، یک کرم بی‌حس‌کننده موضعی را در ناحیه درمان بمالد. در حالی که برخی از بیماران احساس ناراحتی جزئی می‌کنند، اما تزریق Radiesse معمولا بدون درد است.

بر خلاف سایر روش‌های درمانی، برخی از نتایج بلافاصله پس از تزریق محصول قابل مشاهده خواهند بود. بلافاصله متوجه افزایش حجم می‌شوید، اما در طول زمان شاهد بهبود قابل توجهی خواهید بود.

رادیس چگونه کار می‌کند؟

ژل رادیس ضخیم‌تر از بسیاری از فیلرهای پوستی است. زیرا از میکروسفرهای هیدروکسی‌لاپاتیت کلسیم ساخته می‌شود که هنگام تزریق، حجم فوری به صورت می‌دهند. آن‌ها پس از تزریق، با تحریک تولید کلاژن به کار خود ادامه می‌دهند و به سفت شدن پوست می‌انجامند. میکروسفرها درنهایت توسط بدن شما جذب می‌شوند و فقط کلاژن طبیعی را از خود باقی می‌گذارند.

Radiesse در ابتدا به پوست حجم می‌دهد، اما پس از آن و با افزایش تدریجی تولید کلاژن، شروع به صاف کردن چین­وچروک‌ها، خطوط ظریف و ترمیم سایر آسیب‌های پوستی می‌کند. این یعنی علاوه بر نتایج فوری که تجربه می‌کنید، تا چندین ماه نیز شاهد بهبودی بیشتر پوست خود خواهید بود.

ژل رادیس مانند بسیاری از پرکننده‌های پوستی، تنها یک مشکل را درمان نمی‌کند، اما به‌طور ویژه به دلیل اثر حجم‌دهنده خود شناخته می‌شود. اگر خطوط ریز، چین­وچروک یا چینه‌ای شدیدتری دارید، پزشک ممکن است رادیس را به جای سایر پرکننده‌ها برای اصلاح این مشکلات توصیه کند.

نتایج درمان با Radiesse

نتایج به دست آمده با این پرکننده پوستی برای هر فرد و نواحی تحت درمان خاص وی متفاوت خواهند بود. اگرچه بیشتر آن‌ها از افزایش فوری حجم لذت می‌برند، اما به دست آوردن بهترین نتایج ممکن است مدتی طول بکشد.

نتایج حاصل از این تزریق ممکن است تا یک سال دوام داشته باشد. همچنین پزشک یک سری درمان‌های منظم را برای دستیابی و حفظ بهترین نتایج توصیه خواهد کرد.

نتایج درمان با Radiesse

کاندیداهای مناسب برای درمان با رادیس

به‌طور کلی، ژل Radiesse برای اکثر بزرگسالان با بدن سالم یک گزینه درمانی ایمن و موثر به شمار می‌رود؛ محصولی که می‌توان از آن برای انواع رنگ‌ها و انواع پوست‌ها استفاده کرد. همچنین ممکن است جایگزین خوبی برای کسانی باشد که علاقه‌ای به روش‌های جراحی تهاجمی ندارند.

با این حال، به خاطر داشته باشید که نتایج حاصل از این روش دائمی نیستند و ممکن است ظریف‌تر از نتایج حاصل از یک روش جراحی باشند. مشاوره با کارکنان حرفه‌ای ما می‌تواند تعیین کند که آیا این فیلر بهترین روش برای درمان نگرانی‌های پوستی شما است یا خیر. آن‌ها به شما در ایجاد یک برنامه درمانی شخصی برای دستیابی به بهترین نتایج حاصل از این روش یاری می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: فیلر بینی چیست؟

جمع‌بندی

تجربه کاهش حجم صورت، بخشی از روند پیری است که اکثر افراد آن را پیش‌بینی نمی‌کنند. اما خوشبختانه راه‌هایی برای مبارزه با آن وجود دارد. همین امروز با ما تماس بگیرید و مشاوره خود را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای پرکننده پوست Radiesse تعیین کنید.

کارکنان ما در کلینیک مجید زاده در خدمت شما هستند و به شما کمک می‌کنند تا به اهداف زیبایی‌شناسی خود دست یابید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر