همه چیز درباره برند فیلر Stylage - کاربرد و مزایا

همه چیز درباره برند فیلر Stylage – کاربرد و مزایا

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 6, 1401
بازدید: 431

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 6, 1401
بازدید: 431

فهرست مطالب

در سنی خاص، هر فردی متوجه تغییرات غیرقابل‌برگشت در صورت یا بدن خود می‌شود. در اثر گذر زمان، پوست درخشندگی و حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. بروز چین‌وچروک‌ها و شل شدن پوست، اولین نشانه‌های پیری هستند. یکی از درمان‌ها برای از بین بردن این مشکلات، استفاده از فیلر است. یکی از برندهای خوش‌نام در این زمینه، بند Stylage است که در ادامه به معرفی، کاربرد و مزایای آن می‌پردازیم.

آشنایی با Stylage

Stylage مجموعه‌ای از فیلرهای پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک است که توسط یک شرکت دارویی فرانسوی به نام Vivacy Laboratories طراحی و تولید می‌شود. این شرکت در زمینه ارائه محصولات زیبایی از شهرت و تخصص بالایی برخوردار است.

فیلرهای استایلج به دلیل استفاده از فناوری IPN-Like دارای خاصیت ویسکوالاستیک بالایی هستند. در ترکیبات این فیلر از آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند مانیتول و سوربیتول نیز استفاده می‌شود تا سلامت پوست و ماندگاری فیلر را بالا ببرند. استفاده از این مواد باعث کاهش تورم پس از تزریق نیز می‌شود.     

دلیل خاص بودن فیلر Stylage

بازار، مملو از داروهای مختلف ازجمله فیلرهای پوستی است؛ اما همیشه جا برای ظهور محصولات بهتر و باکیفیت‌تر باز است. استایلج یکی از این محصولات باکیفیت به‌حساب می‌آید. استفاده از فناوری منحصربه‌فرد در ساخت این محصول باعث شده است مولکول‌های آن با یکدیگر ترکیب شوند و ساختاری همگن و چسبناک پیدا کنند. ترکیبات این دارو شامل هیالورونیک اسید، لیدوکائین و مانیتول است.

اسید هیالورونیک

از این ماده برای ساخت بسیاری از فیلرها استفاده می‌شود. هیالورونیک اسید به‌عنوان یکی از مواد موجود در بدن، به‌طور فعال در تولید کلاژن شرکت می‌کند و باعث استحکام پوست می‌شود. کمبود این ماده منجر به افتادگی، از بین رفتن خاصیت ارتجاعی، کم‌آبی و چین‌وچروک پوست خواهد شد.

لیدوکائین

استفاده از لیدوکائین باعث می‌شود تزریق بدون درد و راحت انجام شود. امروزه لیدوکائین در ساخت بسیاری از فیلرها کاربرد دارد؛ اما آزمایشگاه‌های Vivacy اولین جایی بودند که این ماده را در محصولات درمانی خود قرار دادند و انقلابی واقعی در حوزه زیبایی ایجاد کردند. با این حال، داروهای بدون لیدوکائین نیز برای کسانی که به این ماده حساسیت دارند، وجود دارند.

مانیتول

مانیتول یک آنتی‌اکسیدان ویژه است که عوارض جانبی فیلر Stylage را به حداقل می‌رساند. فیلرهای پوستی به دلیل ترکیب‌پذیری با بافت‌های زنده، عوارض جانبی چندانی ندارند. مانیتول به‌عنوان ماده‌ای طبیعی که در بسیاری از گیاهان و میوه‌ها وجود دارد، حتی این عوارض جزئی فیلرها را نیز کاهش می‌دهد. به‌این‌ترتیب، بیماران می‌توانند با خیال راحت از این درمان استفاده کنند. مزیت مانیتول این است که به کند کردن روند تخریب فیلر در بدن کمک می‌کند.   

کاربرد فیلرهای STYLAGE

از فیلر استایلج برای اصلاح چین‌های عمیق و بازگرداندن حجم از دست رفته، به پوست استفاده می‌شود. استایلج برای بهبود پوست قسمت‌های مختلف بدن محصولاتی را عرضه کرده است. از این محصولات می‌توان برای از بین بردن چین‌وچروک و حجم‌دهی این نواحی بدن بهره برد:

  • گونه‌ها
  • لب‌ها
  • دست‌ها
  • بینی
  • خطوط دور دهان
  • چین‌های نازولبیال
  • خطوط ماریونت
  • چانه
  • خط فک
  • شقیقه‌ها
  • چین‌وچروک‌ها
  • فرورفتگی‌های اشک یا گودی زیر چشم

اغلب برای دستیابی به نتایج مطلوب، نیاز به استفاده از سرنگ‌های متعدد است.

مزایای فیلر Stylage

برخی از مهم‌ترین مزایای فیلر استایلج از قرار زیر هستند:

  • بسیاری مشکلات پوستی که بر اثر گذر زمان ایجاد می‌شوند را بهبود می‌بخشد.
  • از آنجایی که بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده است سازگاری زیادی با بدن دارد.
  • به دلیل استفاده از لیدوکائین، تزریق آن راحت و بدون درد انجام می‌شود.
  • به دلیل استفاده از مانیتول، به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان طبیعی، عوارض جانبی بسیار اندکی دارد.
  • پس از تزریق، ظاهری بسیار طبیعی ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: فیلر بینی چیست؟

انواع محصولات Stylage

شرکت بزرگ و خوش‌نام Vivacy Laboratories فیلرهای متنوعی را تحت برند استایلج به بازار عرضه کرده است. برخی از معروف‌ترین این محصولات شامل موارد زیر می‌شوند:

Vivacy Stylage Hydro

تزریق این فیلر باعث آب‌رسانی عمیق به لایه‌های سطحی پوست خواهد شد. این کار باعث می‌شود پوست جوان‌تر، شاداب‌تر و درخشان‌تر به نظر برسد. این فیلر برای استفاده در نواحی مختلف صورت، گردن، قفسه سینه و دست‌ها مناسب است.

استایلج هیدرومکس

هنگامی که پوست کاملاً کم آب و کدر می‌شود، فیلر هیدرومکس می‌تواند وضعیت آن را به‌شدت تغییر دهد و با آب‌رسانی به بافت‌های پوست، آن‌ها را تغذیه کند. این کار چین‌وچروک را از بین نمی‌برد؛ اما خاصیت ارتجاعی و رنگ پوست تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

Stylage S

فیلر استایلج S طیف وسیعی از مشکلات پوستی صورت را برطرف می‌کند و چین‌وچروک‌های ریز و متوسط اطراف چشم و دهان، پیشانی و گونه‌ها را از بین می‌برد. به دلیل بافت سبکی که این فیلر دارد، می‌توان آن را در نواحی حساس زیر چشم نیز برای درمان سیاهی و گود شدن چشم تزریق کرد.

Stylage M

در ساخت فیلر Stylage M که بافت متراکم‌تری دارد، از لیدوکائین استفاده نشده است. این فیلر می‌تواند مشکلات پیری صورت را از بین ببرد و به لایه‌های عمیق‌تر بافت‌ها برسد. رایج‌ترین نواحی تزریق این فیلر گونه‌ها، چانه، شقیقه و بینی هستند.

Stylage L

فیلر استایلج L به دلیل برخورداری از ساختار متراکم، به خوبی حجم از دست رفته را بازیابی می‌کند و چین‌های عمیق پوست را پر می‌کند. پیری پوست دست‌ها، چین‌های نازولبیال مشخص و سایر چین‌های عمیق، هدف این درمان هستند.

Stylage XL

حجم از دست رفته در نواحی گونه‌ها، شقیقه‌ها و گردی صورت را می‌توان با این فیلر که به لایه‌های عمقی پوست تزریق می‌شود، بازگرداند. فیلر استایلج XL می‌تواند خطوط روی صورت را نیز از بین ببرد.

Stylage Special Lips

فیلر استایلج اسپیشال لیپس مخصوص تزریق در ناحیه لب‌ها ساخته شده است. مهم‌ترین مزایای استفاده از این فیلر عبارت‌اند از: 

  • باعث افزایش حجم لب‌ها می‌شود.
  • به کمک آن می‌توان مرز لب‌ها را مشخص کرد.
  • به آب‌رسانی به لب‌ها کمک می‌کند.
  • خطوط روی لب‌ها را از بین می‌برد.

Stylage XXL

هنگامی که نواحی بیشتری از پوست بیماران سالخورده به دلیل خشکی، حجم خود را از دست می‌دهد و شروع به افتادگی می‌کند، فیلر XXL می‌تواند این مشکل را حل کند. ساختار این فیلر بسیار انعطاف‌پذیر است و هر شکلی را به خود می‌گیرد؛ به همین دلیل، ظاهری طبیعی ایجاد می‌کند.

عوارض جانبی فیلر Stylage

عوارض جانبی فیلر Stylage

همان‌طور که اشاره شد، استفاده از آنتی‌اکسیدان‌ها در ساخت فیلر استایلج، عوارض جانبی آن را به حداقل رسانده است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پیش از انجام تزریق، از داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین استفاده نکنید. همچنین در صورت وجود عفونت در محل تزریق، از این کار خودداری کنید. برخی از عوارض جانبی احتمالی فیلر استایلج عبارت‌اند از:

  • دردناک شدن محل تزریق
  • قرمز شدن
  • کبودی
  • خارش
  • حساسیت
  • تورم

ماندگاری فیلر Stylage چقدر است؟

فیلر استایلج معمولاً ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد که بستگی به بیمار و محل تزریق دارد. رعایت برخی نکات مانند رژیم غذایی سالم، عدم مصرف دخانیات و ورزش کردن می‌تواند به تأثیر بیشتر فیلرها کمک کند. این فیلر پس از مدتی، جذب بافت‌های بدن می‌شود. 

جمع‌بندی

فیلرهای فرانسویStylage  طیف گسترده‌ای از مشکلات پوستی را حل می‌کنند و ظاهری طبیعی به پوست شما می‌بخشند. به‌کارگیری لیدوکائین در ساختار این فیلر باعث می‌شود بیمار در هنگام تزریق، دردی حس نکند. مانیتول نیز به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان طبیعی، خطرات و عوارض جانبی این محصول را به حداقل می‌رساند. این محصول بین ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد و عوارض جانبی آن شامل دردناک شدن محل تزریق، قرمز شدن، تورم، خارش و حساسیت می‌شود. برای تزریق فیلرهای پوستی حتماً به کلینیک‌های معتبر و مجهز مراجعه کنید تا سلامتی شما به خطر نیفتد.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر